Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut mies riesana

Vierailija
06.03.2024 |

Työpaikalla oleva mies tunnusti ihastuneensa minuun. Kerroin hänelle kauniisti etten tunne häntä kohtaan samoja tunteita. Tästä on kulunut jo aikaa, mutta mies ei tunnu pääsevän irti. Ihastuneen miehen rasittava käytös jatkuu yhä. Onko neuvoja miten saisin hänet ymmärtämään ilman loukkauksia, että luopuisi minun piirittämisestäni?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sormus vasempaan ja sano että olet mennyt kihloihin. 

Vierailija
2/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kertoisit hänelle että sinusta tuntuu kuin hän yrittäisi vieläkin tehdä vaikutusta sinuun? Ja ettei se auta vaan voi jopa pahentaa teidän työsuhdettanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ilmoitat HR:lle, jollei epätoivottu käytös lopu.

Vierailija
4/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö mies, että käytös on epätoivottua ellei sitä sanota? Ei välttämättä tajua itse omaa käytöstään ihastuksen lähellä.

Vierailija
5/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun täytyy loukata. Kerrot esim esihenkilölle. 

Itselläni on myös kokemus riesasta. Mies kielsi ihastumisen, mutta kahville pyytäminen ja jatkuvasti juttusille tulo oli selvä asia. Itse mietin esihenkilölle kertomista, mutta asia oli vain minun kokemus, joten mitä olisin sanonut. Vaihdoin työpaikkaa. 

Vierailija
6/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että otat vain mustaa makkaraa ja taudit on jo tarttuneet,

Vierailija
7/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita pukeutua homssuisesti ja meikit pois, mahdollisimman vaatimaton ulkomuoto. Kiinnostus laantuu pian. 

Vierailija
8/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä kannattaisi hoitaa ensin miehen kanssa kaksin? Jos puhe ei auta niin vasta sitten käännytään esihenkilön puoleen. Jos ymmärsin oikein niin aloittajan tarkoitus oli saada mies lopettamaan ilman nolaamista.

Vierailija
9/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UHKAA POLIISILLA JOS EI VAINOAMINEN LOPU!!!

Vierailija
10/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita pukeutua homssuisesti ja meikit pois, mahdollisimman vaatimaton ulkomuoto. Kiinnostus laantuu pian.

Tuskin vaikutusta. Itse olen tuo vastaaja 5, jolla oli riesa. En meikkaa, tukka nutturalla ja työnantajan työvaatteet. Silti mies perässä jatkuvasti. 

Vierailija
11/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kiinnostunut sinusta, sinun ei tarvitse tehdä mitään.

Jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta, ei ole mitään, mitä voisit tehdä.

Näin se menee 

Vierailija
12/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille miehelle mahdollisuus. Mikset koe vastakaikua?

Vierailija
13/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten riesa ilmenee?

Vierailija
14/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin...

Vierailija
15/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö mies, että käytös on epätoivottua ellei sitä sanota? Ei välttämättä tajua itse omaa käytöstään ihastuksen lähellä.

Aapeehän on vain sanonut, ettei jaa ihastuksen tunnetta, mikä ihastuneen miehen korvissa tarkoittaa: yritä kovemmin.

Kannattaisi suoraan sanoa, että ei halua enää huomionosoituksia, vaan kokee ne kiusallisina. Jos puhuminen olisi mahdollista, mutta ilmeisesti ei ole.

Vierailija
16/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten riesa ilmenee?

Huomio minua enemmän kuin muita, seuraa katseellaan, tekee tikusta asiaa jotta saa puhua kanssani, kohdataan muka sattumalta.

Vierailija
17/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä kannattaisi hoitaa ensin miehen kanssa kaksin? Jos puhe ei auta niin vasta sitten käännytään esihenkilön puoleen. Jos ymmärsin oikein niin aloittajan tarkoitus oli saada mies lopettamaan ilman nolaamista.

Johan sille on jo sanottu ettei kiinnosta. Eli esihenkilölle vaan, kerta ei kerrasta tajua.

Vierailija
18/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole jotenkin hyvin vastenmielinen stalkkaaja, niiin ei minua ole haitannut yhtään ihastuneet miehet. Mukavampi se on olla tekemisissä ystävällisen ihmisen kanssa jonka tietää tykkäävän. Kun on nimittäin kokemusta vihaajistakin. Silloin se kamalaa on kun joku alkaa käyttäytymään inhottavasti mulkoillen tai ignooraa täysin. Jos sinun ei tarvitse itkeä, niin onko tosiaan vakavaa haittaa?

Vierailija
19/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapeehän on vain sanonut, ettei jaa ihastuksen tunnetta, mikä ihastuneen miehen korvissa tarkoittaa: yritä kovemmin.

Kannattaisi suoraan sanoa, että ei halua enää huomionosoituksia, vaan kokee ne kiusallisina. Jos puhuminen olisi mahdollista, mutta ilmeisesti ei ole.

On mahdolista puhua. Mutta en tiedä miten ottaisin asian esille. En halua loukata, koska mies on kuitenkin mukava. Epäröin myös miettimällä, että kuvittelen asian vaikka tiedän ettei se pidä paikkaansa.

Vierailija
20/79 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielenkiinto hiipuu yleensä sillä kun heittää huumorilla kovaan ääneen jotain miehestä ja miehen puheille takaisin.  Mies tajuaa, että olet ärsyttävä läpän heittäjä, eikä sinusta saa vakavasti otettavaa hiirulaista kotinurkkaan.