Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei tule torin viestit perille.
Minulle tullut sähköpostiin tasaiseen tahtiin ilmoituksia viesteistä, joita minulle on lähetetty tässä viimeisen viikon sisällä. Siis tuotteista jotka olen myynyt ja niiden ostajien viestit siis kyseessä. Rasittavaa. Ap
Katoin järkyttyneenä tänään ihan samaa!!! Ihan hitsin hankala ja kuvat aivan liian isoja, ei kiinnosta katella jokaisen tuotteen kuvaa jättimäisenä, avaan ne mitkä kiinnostaa. Jotenkin semmonen jättimäinen ulkoasu muutenkin. Fontista alkaen.
Eipä tee todellakaan mieli laittaa mitään myyntiin sinne, tuskin on ostajiakaan kun ei kukaan oo tottunut tähän uuteen ja jaksa selata..... Huoh. Voisko tän uudistuksen perua?? Mikä vika vanhassa oli?
Vierailija kirjoitti:
Katoin järkyttyneenä tänään ihan samaa!!! Ihan hitsin hankala ja kuvat aivan liian isoja, ei kiinnosta katella jokaisen tuotteen kuvaa jättimäisenä, avaan ne mitkä kiinnostaa. Jotenkin semmonen jättimäinen ulkoasu muutenkin. Fontista alkaen.
Eipä tee todellakaan mieli laittaa mitään myyntiin sinne, tuskin on ostajiakaan kun ei kukaan oo tottunut tähän uuteen ja jaksa selata..... Huoh. Voisko tän uudistuksen perua?? Mikä vika vanhassa oli?
Minäkään en käsitä miksi täysin toimiva alusta on pilattu tällä tavalla. Täys floppi!! Ap
Paskoivat miljonääri k-kauppiaiden toiveesta. Niinkuin silloin laittoivat postimaksut ja tullit kiinapaketeille.
Miks mulla on samanlainen kuin ennenkin?
Ei se appi ainakaan ole mihinkään muuttunut
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Mistä tässä vouhkataan?
Se meni jo vuosia sitten huonoksi.
Tori pistää viesteihin myyty merkinnän vaikka et olisi myynyt tuotetta. Riittää, että suljet kohteen olipa syy mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet torin sivulle niin siellä on joku susipas** beta-versio käytössä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just samanlainen on ollut niin kauan kuin muistan, ei muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en käsitä miksi täysin toimiva alusta on pilattu tällä tavalla. Täys floppi!! Ap
Tätä samaa tehdään myös monelle muullekin, aikaisemmin hyvin toimineille sivustoille. Muutos pitää tehdä pelkästä muuttamisen halusta, ja enempi kuin 90 prosentin varmuudella ne muutokset menee aina huonompaan suuntaan, kuten tämänkin palstan "korjaukset" ja muutokset.
Viestien läpimenossa on ongelmia, yrittävät korjata. Viime syksystä lähtien on kaupankäynti ollut muutenkin tosi nihkeää. Ihmisillä ei ole varaa ostaa kuin välttämättömät.
Täysin EPÄONNISTUNUT.
Sekava ja monimutkainen.
Yrittää jäljitellä jotain "Emmy" kirpparia tai vastaavaa, mutta täysin epäonnistui.
Omia viestejä, kuinka moni on katsonut tai edes poistaa omaa tuotettaan, ei ihan yks'kaks' poistetakaan.... Siis tulee se sama linkki monta kertaa.... Ei saa selvää, että poistuiko vai eikö poistunut ???
Mummu ja Pappa käyttivät tähän saakka paljonkin Tori.fi kirpparia.... Siis todellakin TÄHÄN SAAKKA !
Nyt he ei "löydä yhtään mitään " sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin ja ihan sama kuin aina??
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mulla menee johonkin haåelvatan beettaversioon joka on suorastaan saatanasta. Hausta lähtien. Toimikohan se aiemmin jotenkin liian hyvin niin piti pilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutokset usein vieritetään niin, etteivät ne näy kaikille käyttäjille samaan aikaan.
Minulla on appi muuttunut, mutta toistaiseksi webbiversio ei.
Ilmeisesti mobiiliversio on samanlainen, mutta tietokoneversio on järkyttävä!
Ilmoitukset eri kokoisia, rivit hyppii silmissä. Suosikkien tallennus ja poisto vaatii monta klikkausta. Pahin on tallennetut suosikit, jotka ennen näki helposti. Nyt näkyy vain rivi kerrallaan, joten selaaminen on tosi hidasta. Myyty-ilmoitusta on vaikea erottaa jne.
Jos menee hakuvahteihin ja klikkaa yhtä, ei pääse enää takaisin hakuvahteihin, vaan pitää uudelleen mennä omatoriin ja sieltä hakuvahteihin.
Ei huvita enää selata koko toria, vaikka vuosikaudet se on ollut iltojen ilo!
Minulle ei tule torin viestit perille.