Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa kuuluisi kertoa tinderdeitille että luottotiedot on kuralla ja ulosotossa noin 25000 euroa?

Vierailija
02.10.2026 |

Ekat treffit on tulossa joskus ensi viikolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kertoisin varmaan toisilla treffeillä. Eka treffit on lähinnä ensivaikutelman luontia, eikä jatkosta tiedä, joten turha kertoa tuollaisista henkkoht asioista, kun ei toista edes ehkä näe enää. 

Vierailija
2/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena koivulla jo 50000€ 

Veronmaksajat elättää sitä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se jollekin epämääräiselle deitille pitäisi kertoa?

Vierailija
4/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun teidän talousasiat alkaa jotenkin liittyä toisiin/yhdistyä. 

Vierailija
5/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta kannattaa kertoa jos tapailu näyttää jatkuvan eli toisilla treffeillä, jos valehtelet tai jätät kertomatta niin se voi lopettaa suhteen kun se ei perustu rehellisyyteen. Itse seurustelin ihmisen kanssa, joka oli ryssinyt asiansa ja hän valehteli eikä kertonut mikä oli tilanne. Hän sanoi syyksi sen, että ei olisi saanut minua suhteeseen jos olisi kertonut, mutta valheisiin perustuva suhde päättyy kuitenkin. Siitä jää vain paskan maku suuhun. 

Vierailija
6/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin naiselle että asun vuokralla. Se antoi pakit mutta olin ostamassa omaa asuntoa ja jälkeenpäin se sitten kiinnostui koska sai tietää että ostin oman asunnon. Annoin sille pakit ja sanoin että sait jo tilaisuuden ja annot pakit joten en anna toista tilaisuutta.

Vierailija
7/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte ku oot pannu ja kyllästynyt siihen. Hyvä syy liueta. Sanot että oot perse auki. Sitte vaan uus pano tulille.

Vierailija
8/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun suunnitelmissa ei ole yhteistaloutta tai tiivimpää yhteiselämää, niin eipä se deitin elämään vaikuta yhtään mitenkään. 

Vierailija
9/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun suunnitelmissa ei ole yhteistaloutta tai tiivimpää yhteiselämää, niin eipä se deitin elämään vaikuta yhtään mitenkään. 

Totta kai vaikuttaa. Haussa KUMPPANI.