Pitäisi auto vaihtaa taas uuteen ja en halua hybridiä tai sähköautoa. Vanhasta saan noin 25000€ ja lisäksi on noin 30000€
Minkä uuden bensa-auton itse ostaisit noin 55-60t€?
En osta käytettyä.
Kommentit (18)
Perjantai-ilta ja kaikki vájákít kilvan osoittamassa valtavaa huumorintajuaan.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-ilta ja kaikki vájákít kilvan osoittamassa valtavaa huumorintajuaan.
Awww Teppoa vituttaa
Mazda tai Subaru, käsittääkseni vielä ihan Japanissa valmistettuja aitoja japanilaisia. Luotettavuudessakin ihan kärkipäätä molemmat. Jos kauan aikoo pitää niin ruostesuojaus uutena, maksaa vähemmän kuin moni lisävaruste mutta kori pysyy kunnossa.
Mikset ostaisi hyvää hevosta kerran haluat pysyä vanhentuneessa teknologiassa?
On sulaa hulluutta ostaa uusi auto. Varsinkin noin kallis. Ellei se sitten ole sulle jonkinlainen työkalu. Uuden auton arvo tippuu parina ekana vuonna tuntuvasti, tossa hintaluokassa autosta riippuen ehkä noin 15 donaa, ehkä enemmänkin. Ainoa etu tietysti on, että takuu kattaa mahdolliset viat.
Koska auto on niin järkyttävän huono sijoitus, niin mieluummin minä laittaisin tuosta summasta 35-40 donaa sijoituksiin tuottamaan rahaa ja lopulla ostaisin jonkun peruskiesin.
Jos kuitenkin olet siinä tilanteessa, että rahasta ei ole minkäänlaista pulaa ja sijoituksia löytyy ja rahalle ei oikein enää ole mitään käyttöä, niin miksei sitten autoon. Tolla rahalla saisi jonkun pikkubemarin, se voisi olla mun valinta. Mukavimpia autoja ajaa mitä mulla on ollut. Toki tässä tilanteessa miettisin että pitäiskö laittaa vielä toiset 60 donaa päälle ja harkita jotain pientä luksusta siihen mukaan.
Hauskaa miten tepseliauto-fanaatikot ihan panikissa ja ovat täälläkin sppämmäämässä asiallista kysymystä.
Paniikki toki ymmärrettävää sähköautojen osuus uusista pieneni Euroopassa ja Suomessa 2024 verrattuna osuuteen 2023.
Audin, Mersun tai Bemarin, mausta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa miten tepseliauto-fanaatikot ihan panikissa ja ovat täälläkin sppämmäämässä asiallista kysymystä.
Paniikki toki ymmärrettävää sähköautojen osuus uusista pieneni Euroopassa ja Suomessa 2024 verrattuna osuuteen 2023.
Päinvastoin, arvostan sitä että joku maksaisi vit usti pensa-autosta ja varmistaisi että autoilu on hänelle jatkossakin vi tun kallista, jotta se olisi minulle halvempaa.
t. sähköautoilija
Eiköhän tuolla rahalla jonkunlaisen menopelin saa. Mene vaikka autokauppaan.
Typerys