Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Lasten kirjat ei näköjään mene kaupaksi vaikka osa uusia. Toinen juttu moni kysyy onko tavara vielä myynnissä. Vastaan kyllä ja sitten ei kuulu mitään. Tai juuri tuo tinkiminen ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kirjat ei näköjään mene kaupaksi vaikka osa uusia. Toinen juttu moni kysyy onko tavara vielä myynnissä. Vastaan kyllä ja sitten ei kuulu mitään. Tai juuri tuo tinkiminen ärsyttää.
Ei mikään mene kaupaksi torissa, katselukerrat lähes kaikissa ilmoituksissa 0, ei katselijoita, ei kauppaa.Tori on nykyisin surkein myyntikanava.
Kauppapaikkana aivan onneton nykyisin, tori on varmasti surkein myyntipaikka tänä päivänä.
Onko muille tullut outoja viestejä? Laitoin pitkästä aikaa muutaman tavaran myyntiin niin on tullut viestejä noutaisin mutta asun kaukana, ostaisin mutta mulla ei ole rahaa, eukko ei anna lupaa ostaa, siis mikä ihmisiä vaivaa?
Annetaan tarjous ja pyydetään tilinumerot ja siihen saakka ollaan aktiivisiä. Kun ne on saatu niin ei kuulu enää mitään....
Tori on hiljentynyt ihan käsittämättömän paljon. Olen hämmästellyt samaa joissain ketjuissa viimeisen vuoden-parin aikana useammankin kerran, mutta aina vain tilanne menee huonommaksi. 😮
Mikä olisi hyvä nettikauppapaikka? Tori.fi ei myyntiä juuri ollenkaan. Kysellään kyllä, sovitaan aika ym. ja sitten ei enää kuulu mitään -viestejä ainoastaan. Eli selvää provoamista.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan tarjous ja pyydetään tilinumerot ja siihen saakka ollaan aktiivisiä. Kun ne on saatu niin ei kuulu enää mitään....
Minäkin haksahdin tällaiseen "hupiostajaan", joka ei oikeasti ole ostamassa mitään. Kymmenen (10) päivän viestittely. Mittoja ja lisätietoa siitä ja tästä ja tuosta. Sitten tilinumero, niin hiljaisuus ja kun kyselin, että maksua ei näy, niin selittelyä pukkaa.
En halua tälle ajantuhlaajalle myydä enää edes tuplahinnalla. Taidan laittaa estoon koko henkilön, vaikka se tylyltä tuntuukin.
Ymmärrän täysin, että ostaminen on joillekin tapa saada dopamiinia, mutta ostamisen esittäminen ja toisen ihmisen käyttäminen... ei. Sitä en ymmärrä enkä hyväksy.
Jos ihmisen estää Torissa, niin miten se käytännössä toimii?
Hän ei voi laittaa minulle viestiä, mutta näkee myynnissä olevat tuotteeni ja profiilini edelleen?
Kyllä se näyttää pitävän paikkaansa, että jos joku laittaa viestiä tuotteesta, niin hän ei ole ostamassa.
Suurin osa tekee tarjouksen, joko pyöristäen lähimpään vitoseen tai kymppiin, pari kertaa on tehty ala-arvoinen tarjous (kokeiltu kuinka paljon haluan tuotteesta eroon?). Ja osa ostaa Osta heti -napilla.
Kyselijöistä vain kaksi on tehnyt kaupan ja kumpikin heistä laittoi viestiä siksi, kun halusivat ostaa useamman tuotteen samassa lähetyksessä.
Nykyinen tori on aivan susi korjausten jälkeen. Saisivat lopettaa jo koko räpeltämisen kun eivät osaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisella ostajalla ei ole rahaa. Jää odottamaan tilipäivää ja kuvittelee, että varaat tuotteen siihen asti.
Laita jatkossa viesti: odotan maksusuoritusta huomiseen saakka ja sitten myyn seuraavalle.
Tori myi sen naisen orin, mitäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisella ostajalla ei ole rahaa. Jää odottamaan tilipäivää ja kuvittelee, että varaat tuotteen siihen asti.
Laita jatkossa viesti: odotan maksusuoritusta huomiseen saakka ja sitten myyn seuraavalle.
Minun hupiostajalla oli maksu unohtunut, koska oli ostanut matkan... saahan sen tuotteenkin ostettua luotolla jos käteistä ei ole. En oikein keksi muuta, kuin että jotkut ilmeisesti tykkäävät pidätyttää tuotetta varattuna. Saavat jotain nautintoa ilmeisesti siitä.
On näitäkin "saako pakettihinnalla nämä ja nämä?"
Sitten kun käy ja vielä pyöristän hintaa alas paketin "ostajalle", niin hänestä ei enää kuulu mitään eikä ostoa tapahdu.
Miksi ihmeessä laittaa viestiä jos ei tiedä haluaako ylipäätään tehdä ostoa.
Mulla menee Torissa ja Vintedissä aika samaan tahtia tavaraa. Samat tuotteet molemmissa myynnissä. Jännä, että esimerkiksi Iittalan ja Arabian astioita on mennyt Vintedin kautta hyvällä hinnalla Puolaan, mutta suomalaisia ei kiinnostanut. Sitten taas Torin kautta saattaa mennä jotain muutaman euron halpispaitoja Espooseen. Silmiä avaavaa.
Jakakaa hyvät myyntivinkkinne, kiitos!
- Joo, minä en ole edes saanut toimimaan! Katselin tarjontaa pitkään (monta tuntia), mutten pääse ostoksille. Törkeää! Aiemmin oli helppo palvelu. Pitääkö kaikki siirtää puhelimeen???
Vierailija kirjoitti:
- Joo, minä en ole edes saanut toimimaan! Katselin tarjontaa pitkään (monta tuntia), mutten pääse ostoksille. Törkeää! Aiemmin oli helppo palvelu. Pitääkö kaikki siirtää puhelimeen???
Millä tavalla et pääse ostoksille? Etkö saa jätettyä tarjousta?
Koskeeko kenen tahansa myyjän tuotetta vai oletko ollut kyseiseen myyjään aikaisemmin yhteydessä?
Osta heti -painike on hyvä. Nopein tuotteen oikeasti haluava saa sen kätevästi sillä ostettua. Ilmoituksessa on se tarjouspyyntömahdollisuus silti, mutta jos tuote on hinnoiteltu edulliseksi, niin monesti se menee tuon Osta heti -painikkeen kautta.