Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
801/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkituotteita halvalla myydessä ei ole siitä muuta iloa kuin kierrätys. Jos on itse ostanut kallilla hinnalla niin tappiotahan siitä tavallaan tulee. Mutta saahan pois jos ei enää tarvitse. 

Mutta kyllä ennen meni muutkin kuin merkkituotteet. Ainakin tuli katsojakertoja jos ei muuta. Loppukuu hiukan vaikutti, mutta esimerkiksi varausten kyselyjä tuli silti. Itsellä on ollut tavaraa uudessa versiosssa jo ennen loppukuuta ja tulos sama. Ei katsojia lainkaan siinä määrin kuin ennen. Ensin tulee muutama, ehkä, ja sitten pysähtyy tyystin. 

Vierailija
802/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkituotteita halvalla myydessä ei ole siitä muuta iloa kuin kierrätys. Jos on itse ostanut kallilla hinnalla niin tappiotahan siitä tavallaan tulee. Mutta saahan pois jos ei enää tarvitse. 

Mutta kyllä ennen meni muutkin kuin merkkituotteet. Ainakin tuli katsojakertoja jos ei muuta. Loppukuu hiukan vaikutti, mutta esimerkiksi varausten kyselyjä tuli silti. Itsellä on ollut tavaraa uudessa versiosssa jo ennen loppukuuta ja tulos sama. Ei katsojia lainkaan siinä määrin kuin ennen. Ensin tulee muutama, ehkä, ja sitten pysähtyy tyystin. 

Voisiko siellä olla jokin bugi, joka estää viestien kulkemisen, kun eihän ny kaikki ihmiset ole voineet yhtäkkiä lopettaa Torin käyttöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko siellä olla jokin bugi, joka estää viestien kulkemisen, kun eihän ny kaikki ihmiset ole voineet yhtäkkiä lopettaa Torin käyttöä?

Tätä voi testata laittamalla hakuvahdin jostakin hyvin suositusta jutusta, niin pitäisi kilahdella notifikaatioita, jos toimii. 

Vierailija
804/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seuraan suht aktiivisesti tietokonekomponenttien osastoa. Sielläkin on hiljentynyt todella paljon. Tavaraa ei juurikaan tule myyntiin, mutta ei sitä kyllä menekkään. Itse pidin lähes ihmeenä, että sain itselleni tarpeettomaksi jääneen tietokoneen kotelon myydyksi. Onneksi ostaja oli ihan läheltä, että kävi hakemassa. Ilmoituksessa luki jo valmiiksi, että en lähetä. Myyntiä odottaa käytännössä uusi kahvinkeitin. Sitä on käynyt katsomassa sellaiset 30 kävijää. 

Vierailija
805/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vielä luovuttanut Torin kanssa ja olen saanut muutamat kaupatkin tehtyä ihan vanhaan malliin. Hiljaista siellä tosiaan on eikä niitä katsontakertoja tule moniakaan mutta ei homma sentään ole ihan kuollut. 

Kyllä oikeasti Torissa kauppa käy edelleen.  Viimeksi eilen tuli myyntiä.  Nyt on se aika kuukaudesta, että ihmisillä rahat vähissä, mutta toisaalta nyt sieltä tekee edullisia löytöjä.

En käsitä miten voi tulla myyntiä kun katsojia on noin nollasta viiteen. Kukaan ei ota yhteyttä. Riippuu viissiin sitten tuotteesta. Jos on joku tarpeellinen ajankohtainen myytävä. Työkone tai harrastusjuttu. Itsekseen asuvalla naisella ei sellaisia ole. Täyttelen ristikoita ja luen. Marimekko tai muut merkkituotteet taitaa ehkä myydä, en tiedä kun ei ole mynnissä näitäkää

En minäkään käsitä, eilen juteltiin kirppiksellä, siinä oli useita henkilöitä, torin entisiä ja myös edelleen käyttäviä.Kaikki manasi niiitä matalia katselukertoja, 0-5 ja olematonta myyntiä. Kaikki piti uudistusta aivan surkeana, muutama oli saanut jonkun yksittäisen kaupan mutta ei kuten ennen, kun katselukerrat on O niin kauppa on myös 0, siihen tuli sitten pari ulkopuolista, sanoivat kumpikin ettei torista nykyään löydä mitään, kumpikin oli lopettanut ostamisen torin kautta ja siirtynyt ostaa uutta tavaraa jos eivät löydä kirppikseltä.Tämä kertoo todella paljon tästä torin uudistuksesta.100% tyytymättömyys.

Vierailija
806/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskurissa täytyy olla jotakin vikaa jos se noin vähän katselukertoja näyttää.

Vierailija
807/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on rahat loppu, kun hallitus leikkaa, ja vaikkei olisikaan, niin eivät uskalla käyttää, kun ilmapiiri on lietsottu tällaiseksi.

Vierailija
808/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun rahat on vähissä niin ostetaan juuri käytettyä tavaraa, se nyt on aivan selvä asia.Ei hallituksen leikkaukset tehnyt tätä vaan tori.fi pilasi koko torin ja samalla kierrätyksen.

Vierailija
809/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistin torin tauolle pariksi viikoksi silloin kun se uudistus tuli (kännykkääni, osalle tuli kai eri aikaan). Viestit ei tullu perille ollenkaan ja hermostuin toriin, koska vaikea myydä kun viestit ei kulje. Nyt pari viikkoa sitten palasin takaisin ja viestit toimii, laitoin uudelleen ilmoitukset näkyviin ja myös 30 uutta ilmoitusta. Eipä niitä kukaan käy katsomassa. Itse selaan ostamista varten ja yhden jutun torista jo viikko sitten ostinkin. Laitoin ostoilmoituksen eräästä toisesta asiasta, sitä ilmoa on katsonut viikossa 10 ihmistä (kyseessä kodin tarvike). Lisäksi laitoin annetaan ilmoituksen lasten vaatteesta, sitä on katsonut viikossa 18 ihmistä. Ei näytä menevän mikään itsellä kaupaksi, vaikka olen vuosien ajalta kokenut myyjä ja ennen saanut erittäin hyvin myyntiä (eli hinnotteilutapani ja kuvat ym on lähtökohtaisesti kunnossa).

Vierailija
810/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä muutos.... opetelkaa käyttämään, niin mutta eihän elämänkallut sitä hyväksy,  kun nyt on vaikeampi kusettaa ! 

Kusettaminen on edelleenkin yhtä helppoa kuin ennen, ei tehty mitään sen estämiseksi. Huutonetissä on sentään käyttäjän palautesysteemi, ja mahdollisuus ostaa Huutoturvalla, jolloin rahat siirtyy vasta kun ostaja on saanut paketin.

Eikös ne nyt ole lanseeranneet Toridiilin joka ilmeisesti vastaa tuota Huutoturvaa. Ja palautesysteemikin on tulossa, betaversiossa kun klikkaa myyjän nimimerkkiä niin aukeaa myyjän ilmoitukset+arvosteluosio (joka ei vielä ole käytössä.)

Juuri äsken selasin, toridiilin kun tekee saa  myydä Vuittonin uusia lompakoita 25 eurolla, kuka tahansa tajuaa ettei aitoja saa sillä hinnalla.Ilmoituksesta käy ilmi ettei ole aitoja, mutta tori.fi hyväksynyt diili kun on tehty.Eli maksua vastaan sallitaan rikollinen toiminta?

Vierailija
811/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, miksi ette vaadi parempaa sivustoa? Miksi ostajan pitäisi kirjautua? Miksi myyjä on "Allan" jonka numeroa, osoitetta tai koko nimeä ei näy? Sivuston sisaryhtiö on jossain puolassa ja luulet että tietosi on turvassa? Joku suomalainen voisi tehdä rahaa samankaltaisella sivustolla tai jopa pohjoismaisella alustalla. Itse en ole ostanut mitään vuosiin tori sivustolta, koska nimettömän ja prepaid "allanin" kanssa en tee mitään kauppoja.

Vierailija
812/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on rahat loppu, kun hallitus leikkaa, ja vaikkei olisikaan, niin eivät uskalla käyttää, kun ilmapiiri on lietsottu tällaiseksi.

Käytetty varmaan nousee kun ajat on tätä? Kiitos pelaamisesta mutta arvaa uudelleen?

Vierailija
813/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä muutos.... opetelkaa käyttämään, niin mutta eihän elämänkallut sitä hyväksy,  kun nyt on vaikeampi kusettaa ! 

Kusettaminen on edelleenkin yhtä helppoa kuin ennen, ei tehty mitään sen estämiseksi. Huutonetissä on sentään käyttäjän palautesysteemi, ja mahdollisuus ostaa Huutoturvalla, jolloin rahat siirtyy vasta kun ostaja on saanut paketin.

Eikös ne nyt ole lanseeranneet Toridiilin joka ilmeisesti vastaa tuota Huutoturvaa. Ja palautesysteemikin on tulossa, betaversiossa kun klikkaa myyjän nimimerkkiä niin aukeaa myyjän ilmoitukset+arvosteluosio (joka ei vielä ole käytössä.)

Juuri äsken selasin, toridiilin kun tekee saa  myydä Vuittonin uusia lompakoita 25 eurolla, kuka tahansa tajuaa ettei aitoja sa

Niitä tuoteväärennöksiä siellä on jatkuvasti, diilin kanssa sekä ilman, ei tori.fi välitä mitä siellä myydään kun vaan rahaa tulee.

Vierailija
814/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran yrittänyt nyt ostaa ton diilin kautta. En saanut MP maksua menemään läpi. Luovutin kuuden yrityksen jälkeen. Ja vikaa ei ole minun MPssä.

Ostin eilen paikalliselta myyjältä tuotteen yksityisviestin välityksellä. Siihen vaaditiin muutama viesti ja haku terassilta.

Lopputulemana on, että olen siirtymässä käyttämään Vinted sovellusta. Toimituskulut euron pari luokkaa. Helpo haku, laaja valikoima minun näkökulmasta ja helppo maksaa. Sitten vain odottaa, että tulee viesti paketin saapumisesta. Helppo hakea lähi kioskilta oman aikataulun mukaan ja ei mitään viesti säätöjä.

Vierailija
815/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, mulla ei ole valittamista. Eilen laitoin illalla tavaraa myyntii, kaksi kyselyä alle vuorokaudessa, joista toinen johti kauppoihin ja tavara haettiin äsken 30min kauppojen jälkeen.

Vierailija
816/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri äsken selasin, toridiilin kun tekee saa  myydä Vuittonin uusia lompakoita 25 eurolla, kuka tahansa tajuaa ettei aitoja sa

Aiemminkin on jotkut saaneet myydä Torissa lisenssituotteen kopioita. Ilmoitin kahteen kertaan ylläpidolle että sivustolla on laiton kopio myynnissä mutta eivät poistaneet. Huutonetissä ilmoitin myös ja kiittelivät ja poistivat ilmoitukset. Siksi valitsen huutonetin. Siellä onkin katselukerrat pompanneet kivasti. Odottelen vielä että myynnitkin nousisivat.

Vierailija
817/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri äsken selasin, toridiilin kun tekee saa  myydä Vuittonin uusia lompak

Mitä väliä onko aito vai ei, kaikki tietää ettei ole aitoja kuitenkin. Juu, tekijänoikeus ym kieltää, who cares. Taas turhaa vouhotusta tyypeiltä, jotka tyhmyyttään saattavat laittaa tonneja joihinkin typeriin merkkituotteisiin.

Vierailija
818/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse seuraan suht aktiivisesti tietokonekomponenttien osastoa. Sielläkin on hiljentynyt todella paljon. Tavaraa ei juurikaan tule myyntiin, mutta ei sitä kyllä menekkään. Itse pidin lähes ihmeenä, että sain itselleni tarpeettomaksi jääneen tietokoneen kotelon myydyksi. Onneksi ostaja oli ihan läheltä, että kävi hakemassa. Ilmoituksessa luki jo valmiiksi, että en lähetä. Myyntiä odottaa käytännössä uusi kahvinkeitin. Sitä on käynyt katsomassa sellaiset 30 kävijää. 

Melko vähän, myin ennen tätä torin uudistusta Moccamaster kahvinkeittimen, se oli tosi hyvä siisti, hinta 80€, katselukerrat oli yli 500 ja se ostettiin, noudettiin 4 päivää sen jälkeen kun laitoin sen myyntiin.Ennen kaikkia astioita kävi katsomassa heti kymmeniä, nyt myynyt pari ylimääräistä merkkiastiaa, kunto kuin uusi,hinta kolmannes uudesta, katselijat 2 ja 5 ja yhdessä 0, kyllä tämä jotain kertoo tästä uudistuksesta.

Vierailija
819/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun menee notifikaatio hakuvahdin asettaneelle, niin siinä on näkyvissä hinta ja tuote.  Ei tarvitse enää klikata ilmoitusta auki.  Tosiostaja tarttuu tuohon, mutta muuten ilmoitus jää sittten ilman klikkauksia.

Vierailija
820/2259 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei Tori nyt niin huono ole, kuin Vintedin ja Regionalin mainostajat täällä yrittävät vakuuttaa.  Ihmiset ei vaan tee heräteostoksia entiseen tapaan, kun ruoka ja asuminen ym. välttämätön ovat kallistuneet.  Torissa menee kyllä tarpeellinen sesonkituote, kuten esim. pyöröät ja parvekekalusteet tällä hetkellä kierrätettynä.