Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä muutos.... opetelkaa käyttämään, niin mutta eihän elämänkallut sitä hyväksy, kun nyt on vaikeampi kusettaa !
Kusettaminen on edelleenkin yhtä helppoa kuin ennen, ei tehty mitään sen estämiseksi. Huutonetissä on sentään käyttäjän palautesysteemi, ja mahdollisuus ostaa Huutoturvalla, jolloin rahat siirtyy vasta kun ostaja on saanut paketin.
Eikös ne nyt ole lanseeranneet Toridiilin joka ilmeisesti vastaa tuota Huutoturvaa. Ja palautesysteemikin on tulossa, betaversiossa kun klikkaa myyjän nimimerkkiä niin aukeaa myyjän ilmoitukset+arvosteluosio (joka ei vielä ole käytössä.)
Juuri äsken selasin, toridiil
Taidat olla tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä muutos.... opetelkaa käyttämään, niin mutta eihän elämänkallut sitä hyväksy, kun nyt on vaikeampi kusettaa !
Kusettaminen on edelleenkin yhtä helppoa kuin ennen, ei tehty mitään sen estämiseksi. Huutonetissä on sentään käyttäjän palautesysteemi, ja mahdollisuus ostaa Huutoturvalla, jolloin rahat siirtyy vasta kun ostaja on saanut paketin.
Eikös ne nyt ole lanseeranneet Toridiilin joka ilmeisesti vastaa tuota Huutoturvaa. Ja palautesysteemikin on tulossa, betaversiossa kun klikkaa myyjän nimimerkkiä niin aukeaa myyjän ilmoitukset+arvosteluosio (joka ei vielä ole käytössä.)
Juuri äsken selasin, toridiil
On sillä väliä, kertoo mielestäni hyvin paljon yrityksestä.Jos sallii rikollisen toiminnan maksua vastaan, niin mielestäni ko.yritys on epäluotettava.Näin se vaan on.
Minä olen sentään saanut ostan viestejä uudistuksen jälkeenkin! Mutta kun olen vastannut, että sopiiko nouto vaikka huomenna vai haluatko postituksen, niin en ole saanut enää vastausta. Kaupaksi ei siis ole oikeasti mennyt mitään. Mutta olen torin pelissä kuitenkin jo sillä levelillä, että ostan viestejä tulee :D .
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun menee notifikaatio hakuvahdin asettaneelle, niin siinä on näkyvissä hinta ja tuote. Ei tarvitse enää klikata ilmoitusta auki. Tosiostaja tarttuu tuohon, mutta muuten ilmoitus jää sittten ilman klikkauksia.
Tämä. Minulla on hakuvahti parista tuotteesta ja notifikaatiosivulta jo näen hinnan ja sijainnin, jos ne eivät miellytä ei ole mitään tarvetta klikata ilmoitusta auki.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sentään saanut ostan viestejä uudistuksen jälkeenkin! Mutta kun olen vastannut, että sopiiko nouto vaikka huomenna vai haluatko postituksen, niin en ole saanut enää vastausta. Kaupaksi ei siis ole oikeasti mennyt mitään. Mutta olen torin pelissä kuitenkin jo sillä levelillä, että ostan viestejä tulee :D .
Hupikyselijät ja ghostaavat ostajaehdokkaat ovat vanha ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on rahat loppu, kun hallitus leikkaa, ja vaikkei olisikaan, niin eivät uskalla käyttää, kun ilmapiiri on lietsottu tällaiseksi.
Nyt kun hallitus leikkaa, korottaa veroja niin kohta käytettyjä tavaroita ostetaan entistä enemmän mutta ei torin kautta vaan enemmän kirpputorin sekä vastaavien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan mene, oli ilmoitus vuoden vanhasta lasten pyörästä 16" 40e hintaan, 5 katselijaa viikossa, ei yhtään yhteydenottoa. Laitoin sen myyntiin s-marketin ilmoitustaululle niin meni välittömästi kaupaksi.Tori on nykyisin aivan surkea, sinne laita enää koskaan mitään.
Tämä tori.fi on uudistuksen jälkeen niin onneton siis ihan paska.Katsojia ei ole kun joku ihan muutama, alle 5 kaikissa tuotteissa, tämä on aivan sekava, tyhmä, on poistettu suuri määrä osastoja ja osa on siirretty ihan outoon paikkaan.Tämä johtanut siihen että ostajat ei löydä myyjien tuotteita, kauppa ei käy, ei kauppaa, ei myyjiä, ei ostajia, hyvästi tori
Näin on.Torista on lähtenyt tuhansia, joka päivä, viikko on merkittävää asiakaskatoa eikä ole mikään ihme kun tori pilattiin aivan täysin.Tori pistää rahaa tv mainontaan samaan aikaan kun käy aivan valtava asiakaskato.
Kylläpäs Tori nyt mainostaa paljon ilmaisia postikuluja toridiilin käyttäjille.
Ei kyllä siltikään huvita tuonne mitään laittaa myyntiin enää ja eikös sinne pitäisi myös laittaa nykyään pankkikortin tiedotkin jos haluaa käyttää toridiiliä?
Toridiiliä en suostu käyttämään koska en suostu antamaan torille lupaa päästä tilitietoihini kuten tilin saldoon ym. Enkä ole ainoa joka ajattelee näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun menee notifikaatio hakuvahdin asettaneelle, niin siinä on näkyvissä hinta ja tuote. Ei tarvitse enää klikata ilmoitusta auki. Tosiostaja tarttuu tuohon, mutta muuten ilmoitus jää sittten ilman klikkauksia.
Tämä. Minulla on hakuvahti parista tuotteesta ja notifikaatiosivulta jo näen hinnan ja sijainnin, jos ne eivät miellytä ei ole mitään tarvetta klikata ilmoitusta auki.
Sama juttu hakulistauksen kanssa, nykyään paikkakunta ja hinta näkyy suoraan listauksessa joten jos eivät itselle natsaa, ei ole mitään tarvetta avata ilmoitusta ollenkaan.
En oikein tiedä. Olen yrittänyt nyt antaa lastenvaatteita ja kenkiä siellä ilmaiseksi (ehjiä ja vielä käyttökelpoisia, osin jopa käyttämättömiä). Eivät mene, ei kukaan laita mitään viestejä. Vaikka Pk-seudulla olen että aika moni pääsisi hakemaan kyllä.
Kyllä pitää antaa, ei sitä toridiiliä kannata ottaa missään tapauksessa.Tori on mielestäni hyvin epäluotettava, sallii tuoteväärennöksiä vaikka niiden sääntöjen mukaan kielletty niin sallii siitä huolimatta rikollisen toiminnan.Toridiilin ehdot, kustannukset on mielestäni kuluttajasuojalain vastaiset.En suosittele antamaan mitään tietoja.
Joltain ostajalta tuli muka viesti, että haluaisi ostaa tavarani jos kuljetus olisi toridiilillä, ja tori sitä sitten viestissä neuvoi tavaralle laittamaan.
En lähetä tavaraa ennen kuin rahat on mobilepayssä tai tililläni. Jos tämä ei ostajalle käy, hänen kannattaa tulla tavara itse hakemaan - tai ostaa muualta.
Toridiilistä ei ole myyjälle mitään hyötyä, riskejä senkin edestä. Lisäksi toridiilissä ne rahat on torilla säilössä sen viikon - kaksi. En näe järkeväksi lainoittaa toria tuollaisilla mikrolainoilla. Ottaisivat vaan oikeasti lainaa jos rahaa tarvitsevat.
Tori yrittää nyt kovin puffata sitä toridiiliään. En ota myyjänä silti. Enkä tule koskaan ottamaan, jos vaaditaan antamaan pääsy tilille. ihan sama vaikka jäisi sitten kaupat saamatta. Tilini yksityisyys on tärkeämpi kuin joku kymmenen euroa tavarasta.
Saako myyjä hyvän katteen lasten sisävaatteista vintedissä? Ja entä jos vaatteet ei mene siellä kaupaksi niin saako ne takaisin? Mietin siis onko sinne kannattavaa lähettää mitään vai vertautuuko vinted enemmän siihen kuin veisi uffin laatikkoon?
Susipaska toi on nykyään! Olen jo vuosia etsinyt paria tiettyä tuotetta ja Torilla on myynnissä varsin edullisesti toinen näistä. En vaan pääse katsomaan myyjän tietoja, joten en voi myöskään tuotetta ostaa. Eikä auta selaimen vaihtokaan, junnaa vaan paikallaan. Argh!
Vierailija kirjoitti:
Joltain ostajalta tuli muka viesti, että haluaisi ostaa tavarani jos kuljetus olisi toridiilillä, ja tori sitä sitten viestissä neuvoi tavaralle laittamaan.
En lähetä tavaraa ennen kuin rahat on mobilepayssä tai tililläni. Jos tämä ei ostajalle käy, hänen kannattaa tulla tavara itse hakemaan - tai ostaa muualta.
Toridiilistä ei ole myyjälle mitään hyötyä, riskejä senkin edestä. Lisäksi toridiilissä ne rahat on torilla säilössä sen viikon - kaksi. En näe järkeväksi lainoittaa toria tuollaisilla mikrolainoilla. Ottaisivat vaan oikeasti lainaa jos rahaa tarvitsevat.
Seuraako tori ihmisten viestejä? Tämähän on täysin epämääräistä, mitä sanoo tietosuojalaki, laki muuten? Ei ihme että torista on häipynyt kymmeniä tuhansia käyttäjiä, niin epäluotettava ja tämä uudistus, toridiileineen on niin hämärä.
Ei todellakaan mene, oli ilmoitus vuoden vanhasta lasten pyörästä 16" 40e hintaan, 5 katselijaa viikossa, ei yhtään yhteydenottoa. Laitoin sen myyntiin s-marketin ilmoitustaululle niin meni välittömästi kaupaksi.Tori on nykyisin aivan surkea, sinne laita enää koskaan mitään.