Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy lopettaa, nyt ollut muutama ilmoitus kolmisen viikkoa, kahdessa tykkäys, parissa ilmoituksessa ihan muutama katsoja, yhteyden otot, kaupat 0.Tori saatiin pilattua hetkessä ja samalla kierrätys.Kiitos ja hyvästi.
Siis mikä toi tykkäys oikein on?
Ilmoituksia on aina voinut lisätä omiin suosikkeihin sydänpainikkeesta. Nykyään ne vaan näkyy tykkäyksinä myyjällekin.
Vierailija kirjoitti: quote: -"Kokeillaanko ihan porukalla tätä RegiOnlinea? Jos vaikka saatais tästä uusi kauppapaikka kun tuo Tori ei enää pelitä." quote: -"Arvelisin, ettei RegiOnlinesta tule ikinä kovin suosittua, ihan nimen takia. Tori.fi ja Huuto.net olivat kansantajuisia, helppo muistaa, käyttötarkoitus näkyy suoraan nimessä. Suomalaiseen silmään/korvaan omituinen ja monimutkainen nimi saa koko sivuston vaikuttamaan epämääräiseltä." Nimimuutos on yksi asia jota RegiO on helmikuussa 2024 kysynyt käyttäjiltään (se tuleva uusi iso muutos kokonaisuus jne josta olen kertonut...) Paljon asiaan tod-näk vaikuttaa URL-osoite/domain liittyvät asiat, "nimenhän/sivusto bannerinhan" voi laittaa miksi vain, mutta se URL asia..... Koska kyse on Länsi rannikosta, tulee sana "Regi" kaiketi ruotsista (en ole googlettanut tms..) , ja tosiaan saman palautteen annoin käyttäjäkyselyssä, siinä oli *nimenomaan* raksi ruutuun vaihtoehto: -"onko sivun nimi "pois luotaan työntä
Tuosta nimiasiasta, jos joku RegiOnlinen henkilö tätä palstaa lukee, niin tällaisen suomalaisen palvelun nimeksi sopii oikeastaan mikä tahansa kaksitavuinen sana, jossa ei ole vierasperäisiä kirjaimia. Sanan ei tarvitse olla edes oikea sana, kunhan se on helppo muistaa.
Esimerkiksi jostain syystä myymyy.fi ei ole vielä varattu. En väitä että se on hyvä, mutta vastaavia tarttuvia esimerkkejä löytyy varmasti paljon muitakin, kun mietti. Vapaana on myös löytö.com.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huolta miettiä ottaako diilin kun ei tule kauppojakaan kun ei ole katsojia. Tori.fi valitsi itse asiakkaidensa puolesta. En silti ottaisi vaikka kauppoja tulisikin.
Kyllähän on pakko heidän huomata, että Tori on hiljentynyt. Mahtaa harmittaa vai mikä oli uudistuksen tarkoitus.
On hiljentynyt huomattavasti, tuhannet on lopettanut torin käytön, enkä yhtään ihmettele. Itse lopetan kun viimeksi laitetut ilmoitukset vanhenee, ei ole mitään järkeä uusia ilmoituksia kun katselukerrat on 0-4 kaikissa ilmoituksissa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei mene enää mitään kaupaksi!! Myynti loppunut tyystin uudistuksen myötä.
Ei tämä uudistunut tori palvele ketään, ei ostajia, ei myyjiä, saa puolestani olla.
Sentään jotain hyvääkin. Torin viestit voi lukea suoraan sähköpostiin tulleesta ilmoituksesta. Asiattomia tinkausviestejä ei siis tarvi mennä lukemaan toriin vaan voi ohittaa heittämällä saapuneen sähköpostin roskakoriin.
Mitä hyvää tuossa nyt on? Kauppa ei käy, myyjät ei saa tuotteita myytyä kun ostajat ei löydä mitään kun on niin sekava koko tori, ei ole ihme että on valtava asiakaskato, satoja häipyy joka päivä.
Mä en ole vielä luovuttanut Torin kanssa ja olen saanut muutamat kaupatkin tehtyä ihan vanhaan malliin. Hiljaista siellä tosiaan on eikä niitä katsontakertoja tule moniakaan mutta ei homma sentään ole ihan kuollut.
Hyvin monella on, ei katsojia, ei yhteydenottoja, ei kauppoja, tämä on aivan surkea uudistuksen jälkeen.
Myynnit on omalla kohdalla pudonneet 90 prosenttia siitä määrästä mitä sain myytyä viime vuonna ja talvella ennen uudistusta. Jotain on nyt siis kyllä mennyt, mutta todella huonosti.
Onko kännykkäversiossa jossain HELPOSTI nähtävissä myyjän muut ilmoitukset? Ei siis niin, että klikkaa ensin nimen esille ja sitten sieltä myyjäprofiilin ja myyjän ilmoitukset. Nettiversiossa näkyvät eri tavalla yksittäisessä ilmoituksessakin, mutta kännykällä selatessa...?
Laitoin kaksi viikkoa sitten myyntiin erään lelun. Nolla katselukertaa. Se oli minulla myynnissä aiemmin talvella, mutta silloin sairastuin enkä saanut vietyä myyntiä loppuun, silloin kuitenkin tuli yli sata katselua ja monta ostan viestiä (mutta sairastumisen takia jouduin ottamaan itse silloin kesken pois myynnistä). Eli vielä talvella tuo lelu kiinnosti monta ostajaa ihan ostamiseen asti. Nyt ei edes sen vertaa että kukaan katsoisi ilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Sentään jotain hyvääkin. Torin viestit voi lukea suoraan sähköpostiin tulleesta ilmoituksesta. Asiattomia tinkausviestejä ei siis tarvi mennä lukemaan toriin vaan voi ohittaa heittämällä saapuneen sähköpostin roskakoriin.
Näin se oli aiemmin ennen sch... muutosta. Pystyi myös vastaamaan sähköpostista. Helpotti sikäli että pystyi vastailemaan muuallakin kuin kotona, kun vanhaan iPhoneeni ei saa enää päivitystä joka tukee uutta toria, voi selata muttei voi kirjautua.
Meinasin ostaa yhden tuotteen kun oli diili ja ilmainen toimitus. Mutta sitten huomasin että sinne olisi pitänyt syöttää kaikki kortin tiedot ja turvasanat, joten ei tullut kauppoja. En anna korttini tietoja kenellekään ulkopuoliselle. Jos ei pysty normaalisti tililtä maksamaan tai paypallilla tms. niin ei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulisi edes niitä tinkauksia...
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vielä luovuttanut Torin kanssa ja olen saanut muutamat kaupatkin tehtyä ihan vanhaan malliin. Hiljaista siellä tosiaan on eikä niitä katsontakertoja tule moniakaan mutta ei homma sentään ole ihan kuollut.
Kyllä oikeasti Torissa kauppa käy edelleen. Viimeksi eilen tuli myyntiä. Nyt on se aika kuukaudesta, että ihmisillä rahat vähissä, mutta toisaalta nyt sieltä tekee edullisia löytöjä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monella on, ei katsojia, ei yhteydenottoja, ei kauppoja, tämä on aivan surkea uudistuksen jälkeen.
Onko tässä joku bugi, ettei katsomiskerrat näy, kun sitten ostaja kuitenkin ilmestyy jostakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oikeasti Torissa kauppa käy edelleen. Viimeksi eilen tuli myyntiä. Nyt on se aika kuukaudesta, että ihmisillä rahat vähissä, mutta toisaalta nyt sieltä tekee edullisia löytöjä.
En käsitä miten voi tulla myyntiä kun katsojia on noin nollasta viiteen. Kukaan ei ota yhteyttä. Riippuu viissiin sitten tuotteesta. Jos on joku tarpeellinen ajankohtainen myytävä. Työkone tai harrastusjuttu. Itsekseen asuvalla naisella ei sellaisia ole. Täyttelen ristikoita ja luen. Marimekko tai muut merkkituotteet taitaa ehkä myydä, en tiedä kun ei ole mynnissä näitäkään.
Kertoisitko minkätyyppistä tavaraa myyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten voi tulla myyntiä kun katsojia on noin nollasta viiteen. Kukaan ei ota yhteyttä. Riippuu viissiin sitten tuotteesta. Jos on joku tarpeellinen ajankohtainen myytävä. Työkone tai harrastusjuttu. Itsekseen asuvalla naisella ei sellaisia ole. Täyttelen ristikoita ja luen. Marimekko tai muut merkkituotteet taitaa ehkä myydä, en tiedä kun ei ole mynnissä näitäkää
Vaikea sanoa mitään hittituotetta, mutta yleisesti merkkituotteet halvalla.
Ihan turha selittää että tulee myyntiä, ehkä joku saa jotain myytyä, mutta se on kuitenkin fakta että myynti on pudonnut valtavasti, jos ei tule katselukertoja niin ei tule myöskään kauppoja. Ja kun joku kirjoitti että on se aika kuusta kun ihmisillä ei ole rahaa, sillä ei ollut ennen mitään väliä, kauppa kävi oli mikä tahansa aika kuusta. Tämä uudistus on ihan täyttä paskaa, tuhannet lopettanut koko torin käytön tämän takia.
Siis mikä toi tykkäys oikein on?