Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Tori on p*rseestä, mutta viimeaikainen regionlinen mainostus/spämmäys ei kyllä positiivisia fiiliksiä herätä sekään. Olin aikeissa käydä tsekkaamassa, mutta taidanpa jättää väliin.
Täytyy lopettaa, nyt ollut muutama ilmoitus kolmisen viikkoa, kahdessa tykkäys, parissa ilmoituksessa ihan muutama katsoja, yhteyden otot, kaupat 0.Tori saatiin pilattua hetkessä ja samalla kierrätys.Kiitos ja hyvästi.
Regionlinessa on hyvin vähän lastenvaatteita myynnissä, vaikea uskoa että siellä kävisi kauppa, jos vantaalaisena laitan sinne ilmon. Suurin osa ilmoittajista oli jostain Kokkolasta.
Sinänsä sama, vaikka Torin omistaisivat norjalaiset, kunhan se toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Regionlinessa on hyvin vähän lastenvaatteita myynnissä, vaikea uskoa että siellä kävisi kauppa, jos vantaalaisena laitan sinne ilmon. Suurin osa ilmoittajista oli jostain Kokkolasta.
Katsoin myös Rerionlinen sivuja, suurin osa ilmoittajista oli paikallisia. Tästä on pitkä matka valtakunnallisesti merkittävään kauppapaikkaan, mutta toisaalta, torikin aloitti pienestä ja menestyi kun huutonet kämmäsi omat sivunsa.
Tosin en oikein muutakaan keksi, joten on kai vain kokeiltava Regionlinea. Ehkä sivu piristyy pikkuhiljaa, tiedä tuotakin.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä sama, vaikka Torin omistaisivat norjalaiset, kunhan se toimisi.
Juuri näin, mutta kun se ei toimi.Toridiili on myös ihan täyttä p.askaa, ei kannata ees harkita sen ottamista.
Mitään diiliä ei kannata ottaa.
Ei ole huolta miettiä ottaako diilin kun ei tule kauppojakaan kun ei ole katsojia. Tori.fi valitsi itse asiakkaidensa puolesta. En silti ottaisi vaikka kauppoja tulisikin.
Kyllähän on pakko heidän huomata, että Tori on hiljentynyt. Mahtaa harmittaa vai mikä oli uudistuksen tarkoitus.
Norjan lohi boikottiin, jos Schibsted ei korjaa Toria entiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että kokeilkaa kaikki sitä kokonaan ilmaista Regionline-fi
Sinne on tuloillaan iso päivitys, tod-näk esim paljon lisää tavara ala/kategorioita. jne
Kasvaa koko ajan ilmoitusten lkm, päivittäiset sivuston ilmoitus laskurit näkyvillä jne. Yksittäisten artikkelien katsojamäärät 10~100+kpl /vrk 24h
On suomalainen ja suomalaisten hallinnoima-omistama/myös oikea suomi aspa, joka vastaa jopa 1vrk viiveellä. it-tuki on suomalainen ja näemmä myös softan tekijät. Yksityinen kuluttaja voi oikeasti vaikuttaa sen sivuston kehitykseen suoraan it-tuen kautta.
Siellä ei ole mitään Tori.fi pelleilyjä sivuston perustoiminnassa-käytettävyydessä. Maalaisjärjellä pärjää, eikä stressaa kuten Tori.
Kokeillaanko ihan porukalla tätä RegiOnlinea? Jos vaikka saatais tästä uusi kauppapaikka kun tuo Tori ei enää pelitä.
<
Arvelisin, ettei RegiOnlinesta tule ikinä kovin suosittua, ihan nimen takia. Tori.fi ja Huuto.net olivat kansantajuisia, helppo muistaa, käyttötarkoitus näkyy suoraan nimessä. Suomalaiseen silmään/korvaan omituinen ja monimutkainen nimi saa koko sivuston vaikuttamaan epämääräiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on ihan naurettavaa. Salaillaan myyjän tiedot.
"Tiedot piilotettu
Myyjän profiili on piilotettu. Nimi ja kuva näkyvät sinulle sen jälkeen, kun olet ottanut yhteyttä myyjään."
Myyjä voi itse ilmoitusta laittaessaan valita tuon.
Mutta moni myyjä ei varmaan tajua, että noin valitessaan ostajat eivät näe myyjän muita tuotteita.
(Tai en minä ainakaan näe.)
Olen tyytymätön. Myynnissä olevat sekä ilmaiset hyvät tuotteeni eivät saa katsojia. Olen nyt ottanut tekniikan että pääsee helpommalla kun ei anna mitään ilmaiseksi vaan heittää pois esim. Paksusta hyvästä villapaidasta joka on mohairia 65% ei tullut kuin yksi haamukysely vaikka tarjosin ilmaiseksi. Noita ei enää valmisteta vaan huonommalla laadulla. Kyllä kuvasta näkyy että hyvälaatuista vai onko ongelmana että ihmiset eivät enää tiedä mikä on hyvää laatua?
Ongelmana on tori.Olen ennen ostanut torista jo useamman vuoden ajan, ollut tyytyväinen.Nyt piti jälleen ostaa muutama juttu, niin mitä ihmettä on tapahtunut? Ei torista löydä enää yhtään mitään, aivan kamala sillisalaatti,tavarat on ihan miten sattuu, satoja tuotteita ihan väärällä osastolla.Tässä on pilattu kierrätys täysin.Ostajana en tule käyttämään enää toria.
Kulkeeko Torissa viestit normaalisti, kun jäävät vaan lähetetty-tilaan? Ennen ainakin näkyi nähty-tilassa, vaikka ostaja/myyjä ei vaivautuisi vastaamaankaan.
On muuttunut joo. Minäkin etsin myyjän muita tavaroita, kun joku kiva osuu silmään niin samalla voi muitakin hyviä tai oikean kokoisia juttuja.
Mistä näen myyjän muut ilmoitukset?
Kun ilmoituksen myyjällä on Schibsted-tili, näet hänen muut ilmoitukset kätevästi klikkaamalla nimimerkkiä. Löytyi ohje ja toimii.
Isot kuvat plussaa. Joskus niin hämärässä otettuja.
Laitoin annetaan puolelle viikko sitten ehjiä ihan hyviä lastenvaatteita. Ei tullut siihenkään katseluita kuin alle 30. Ei yhtään viestiä. Poistin sitten ilmon ja laitan uffin laatikkoon, en ehdi odottamaan vaatteiden kanssa.
Vuosi sitten tein saman, laitoin annetaan puolelle lasten vaatteita, ja en ehtinyt pariin päivään avata toria ja oli tullut 2000 katsomiskertaa ja paljon viestejä.
Tori on pilattu, on aivan surkea, kaikki on aivan sekaisin, mitään en löydä enää helposti, en jaksa selailla tuollaista skeidaa.
quote:
-"Kokeillaanko ihan porukalla tätä RegiOnlinea? Jos vaikka saatais tästä uusi kauppapaikka kun tuo Tori ei enää pelitä."
quote:
-"Arvelisin, ettei RegiOnlinesta tule ikinä kovin suosittua, ihan nimen takia. Tori.fi ja Huuto.net olivat kansantajuisia, helppo muistaa, käyttötarkoitus näkyy suoraan nimessä. Suomalaiseen silmään/korvaan omituinen ja monimutkainen nimi saa koko sivuston vaikuttamaan epämääräiseltä."
Nimimuutos on yksi asia jota RegiO on helmikuussa 2024 kysynyt käyttäjiltään (se tuleva uusi iso muutos kokonaisuus jne josta olen kertonut...)
Paljon asiaan tod-näk vaikuttaa URL-osoite/domain liittyvät asiat, "nimenhän/sivusto bannerinhan" voi laittaa miksi vain, mutta se URL asia.....
Koska kyse on Länsi rannikosta, tulee sana "Regi" kaiketi ruotsista (en ole googlettanut tms..) , ja tosiaan saman palautteen annoin käyttäjäkyselyssä, siinä oli *nimenomaan* raksi ruutuun vaihtoehto:
-"onko sivun nimi "pois luotaan työntävä".
Kerrattakoon vielä, että uudistuskyselyssä oli myös aiheet esim:
-vahva tunnistautuminen
-id profiili palaute
-lisää tuote/ala kategoriat
-sivuston uusi nimi
ja Sorry taas tästä "ohi aiheen" kirjoituksesta, mutta onhan tässä jo 3+ kk katseltu Torin uudistus sekoilua ja Schibsteadin touhua jo vuosia. Onko mikään asia korjaantunut/parantunut ? eipä taida olla... Onko meitä käyttäjiä kuunneltu ? arvostetaanko meitä ? Ollaanko meille rehellisiä ? ei ei ei ja ei.
Onko Tori-fi käytös ollut johdonmukaisesti alentavaa meitä kohtaan ? kyllä.
Ei ole tarkoitus olla tässä mikään Agitaattori. Yritän vain etsiä vaihtoehtoa ja "ratkaisua" ongelmaan.
Miten voi Tori-fi kanssa "neuvotella" kun Ei heidän mielestä SAA myydä esim "Autonrengas sarjaa" yhdessä, vaan jokainen rengas pitäisi myydä erikseen omalla ilmoituksellaan. Kiitos vaan iines martta ja edvard....
Vierailija kirjoitti:
Tori on pilattu, on aivan surkea, kaikki on aivan sekaisin, mitään en löydä enää helposti, en jaksa selailla tuollaista skeidaa.
Ukko 65v, olen samaa mieltä, ei noin sekavaa hankalaa jaksa katsella, ennen oli lookinen ja löyty helposti mitä etti, nyt ei löydä mitään.
OSA #2