Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niistä naisen kahvilavalinnoista

Vierailija
02.02.2024 |

Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen. 

Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50.  Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin.. 

Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat? 

Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne. 

Siis mikä juttu?

Kommentit (617)

Vierailija
321/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä tarjonnut naisille ihan hyvillä mielin.

Samoin olen tarjonnut myös vanhemmille, siskolle, veljelle, kavereille.

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? 

Vierailija
322/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta näkyy hyvin ajatus, että naisen syöminen tai mikään muukaan ei saisi juuri mitään maksaa. Kunnon emäntä syö kotona nälkäänsä porkkanoita, jolloin kahvilassa selvitään pelkällä kahvilla tai lasillisella hanavettä.

Jep, tästähän tässä on kysymys. Ylipäänsä nainen ei saisi syödä mitään.

Mutta ei tällä tavalla (alitajuisesti) ajattelevista miehistä ole perheenisiksi. Naisen ei biologisessa mielessä kannata ruveta suhteeseen miehen kanssa, jolta ei saa ravintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin, itse ainakin lopettaisin toistamasta käytösmallia, jonka kokisin olevan itselleni vain haitaksi, eikä lainkaan hyödyksi. Mutta kukin tyylillään."

Tämän takia miehet yleisellä tasolla tekevät ohareita kahvilatreffeistä. Mieleen tulee ajatus "kuinka monta kertaa maksanut treffeillä enkä ole mitään rahani vastineeksi". Helposti tulee johtopäätökseen, että teen oharit (= säästää rahaa, aikaa ja vaivaa).

Ei miehet kyllä yleisellä tasolla mitään ohareita tee. Ei ainakaan omalle kohdalle ole sattunut. Yleensä niille treffeillä oikein vongataan into pinkeänä.

Mutta toki jos miestä kiinnostaa pelkkä raja ja reikä, niin hän kyllä tekee kaikille palveluksen jättäytymällä pelistä pois heti alkuun.

Riippuu naisesta. Olet ilmeisesti keskivertoa kauniimpi nainen?

Kenties olenkin. Ja voin kertoa, että kaltaiselleni runsaasti seuraa saavalle naiselle miehen luonne, äly ja käytös ovat aivan ensisijaiset. Ja tällä en tarkoita tarjoamista, maksan mielelläni omani oltiin sitten kahvilassa tai illallisilla. Pihit, ääliöt jotka tarjoavat vaikka eivät halua, pelkän reiän perässä olijat, marisijat, naisvihaajat, itsekkäät ym. eivät saa toista mahdollisuutta.

Vierailija
324/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miehet salaavat tämän asian hyvin. Jos seksiä ei saa naiselta, ei voi mitään muutakaan tapahtua. Tämä ei tarkoita, että mies olisi pelkästään seksin perässä. Parisuhteessakin seksin saanti on edellytys, että suhde pysyy kasassa. 

:DDDDD ei ole mikään salaisuus, että sekä mies että nainen haluavat seksiä.

Mutta on miehiä ja naisia, jotka tutustuvat toisiinsa ja harrastavat seksiä keskenään ja muodostavat parisuhteita ja perheitä. Valtaosa miehistä on tällaisia täysjärkisiä ja normaaleja (lähes).

Sitten on teitä kahvilamiehiä, jotka  teette tällaisia  hupsuja kokeita kuvitellen, ettei nainen sitä hoksaa. Haloo, me hoksaamme, koska olemme törmänneet miesten sovinistisiin asenteisiin, käpälöintiin ja käärmenäyttelyihin pikkutytöstä lähtien. Ja pahempaankin. Emme ole eilisen teeren tyttöjä eikä sinun tarvitse tulla setäselittämään meille mitään miesten oveluudesta.

Vierailija
325/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla onkin eri tavoite eli lypsää ilmaisia virvokkeita perusperteiltä treffeillä. Tätä vastaan peruspertin pitää laatia suunnitelma, ettei lompakko kevene liikaa.

Ei ole kaikilla naisilla! Mulla on ollut kävelytreffit ja treffit kotona.

Vierailija
326/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma strategiani treffeille mennessä on se, että menen tapaamaan vain sellaisia ihmisiä, jotka vaikuttavat OIKEASTI kiinnostavilta, joista on tullut sellainen tunne, että OIKEASTI haluan tavata heidät. Silloin parin euron kahvi ja mahdollisesti muutaman euron pulla/munkki/jokumuu ei tunnu hukkaan heitetyltä rahalta - tarkoitan siis, että kun itse maksan omat kahvilaostokseni. En siis "suostu" treffeille enkä mene sinne toisen mieliksi, en mene koskaan treffeille, jotka tuntuvat ajan haaskaamiselta - näin ollen en siis tarvitse "korvausta" vaivannäöstäni. Haen aitoa kanssakäymistä, oikeasti kiinnostavaa kohtaamista. Silloin ei tarvitse aineellista vastiketta paikallaololleni, vaan toivon että se ihmiskohtaaminen on se "palkinto".

Suosittelen samaa strategiaa myös miehille! Menkää treffeille vain aidosti kiinnostavan kanssa. Kun toisen kanssa oikeasti on hyvä match ja oikeasi kolahtaa, ei tunnu rahanmenolta mikään, tarjosi sitten tai ei, toisaalta ei

Juuri näin! 🙌 Lukekaa sinkkumiehet tämä huolella, vaikka pariin kertaan.

Vierailija
327/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla onkin eri tavoite eli lypsää ilmaisia virvokkeita perusperteiltä treffeillä. Tätä vastaan peruspertin pitää laatia suunnitelma, ettei lompakko kevene liikaa.

Ei ole kaikilla naisilla! Mulla on ollut kävelytreffit ja treffit kotona.

Tapaamiset jonkun kotona voivat olla vaarallisia. Mieluummin menen kahvilaan tai muulle julkiselle paikalle, etten enää tulisi raiskatuksi.

Vierailija
328/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi veit munkille kysymättä tykkääkö nainen munkeista? Juoko edes kahvia? Ehkä se halus opettaa sua kysymään deitiltä mitä se haluaa?

Vierailija
329/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma strategiani treffeille mennessä on se, että menen tapaamaan vain sellaisia ihmisiä, jotka vaikuttavat OIKEASTI kiinnostavilta, joista on tullut sellainen tunne, että OIKEASTI haluan tavata heidät. Silloin parin euron kahvi ja mahdollisesti muutaman euron pulla/munkki/jokumuu ei tunnu hukkaan heitetyltä rahalta - tarkoitan siis, että kun itse maksan omat kahvilaostokseni. En siis "suostu" treffeille enkä mene sinne toisen mieliksi, en mene koskaan treffeille, jotka tuntuvat ajan haaskaamiselta - näin ollen en siis tarvitse "korvausta" vaivannäöstäni. Haen aitoa kanssakäymistä, oikeasti kiinnostavaa kohtaamista. Silloin ei tarvitse aineellista vastiketta paikallaololleni, vaan toivon että se ihmiskohtaaminen on se "palkinto".

Suosittelen samaa strategiaa myös miehille! Menkää treffeille vain aidosti kiinnostavan kanssa. Kun toisen kanssa oikeasti on hyvä match ja oikeasi kolahtaa, ei tunnu rahanmenolta mikään, tarjosi sitten tai ei, toisaalta ei

Olet harvinaisuus. Suurin osa naisista menee matalalla kynnyksellä treffeille nauttimaan vain miehen tarjoamia virvokkeita.

Vierailija
330/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen samaa strategiaa myös miehille! Menkää treffeille vain aidosti kiinnostavan kanssa. Kun toisen kanssa oikeasti on hyvä match ja oikeasi kolahtaa, ei tunnu rahanm

Kertooko tämä siitä, että kukaan ei keksi mitään muuta syytä viettää aikaa seurassasi? Saatko helposti miesseuraa?

Vierailija
331/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään ymmärrä kuinka helposti ne kahvilalaskut kertaantuu miehillä. Pitkällä aikavälillä siitä kertyy valtava summa rahaa, joista ei saa minkäänlaista vastinetta rahalle.

Jos nyt leikitään hetki mukana, että joku todellinen tähän ketjuun kirjoittava sinkkumies tosiaan tapaisi kymmenittäin naisia ja tarjoaisi kymmeniä kertoja kymmenillä euroilla (mihin muuten  monella, esim. minulla, olisi ihan helpostikin varaa), niin tämä on deittailun ns. helppo tie. 

On myös vaikea tie, joka, toisin kuin se helppo, oikeasti voi toimia. Silloin lähdetään sosiaalisten piirien laajentamisesta. Ihmiset tuntevat toisia ihmisiä. Ja hei, naiset ovat ihmisiä. Tällöin tutustuminen tapahtuu kaveripohjalta, eikä mistään tarjoamisesta tarvitse murehtia. Monilla ihmisillä on nämä sosiaaliset piirit ihan luonnostaan, mutta toiset voivat joutua etsimään ja rakentamaan. 

Vierailija
332/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jos me naiset toimisimme noin, niin treffeille ei kannattaisi silloin mennä ollenkaan: perusperttejä on miehet."

Jos haluamme kahvia, ostamme kahvia. Jos tulemme tapaamaan miestä, haluamme miehen: loogista.

Ei kuitenkaan hikistä ja nihkeää tyhjätaskua, joka testailee. Rahasta saita on rakkaudestakin saita ja naisillehan raha ei nykyään ole ongelma, kun me tienataan sitä itse.

Ihan turhaan jankkaat, kun et ole mitenkään perus, paitsi peruspäivärahalla ja perussuomalainen. Työssäkäyvät naiset eivät pummi alepullia ja vissyä työttömiltä. Itsellänikin on sekä velatonta asuntovarallisuutta että velaton auto ja riittävät tulot, ettei kaffella ja kakkupalalla poikkeaminen vie konkurssiin. Eikä edes skumppa.

Opiskelijat tietenkin ovat rutiköyhiä, miehet vielä rutiköyhempiä kuin naiset. Maksuhäiriöisiä ja ulosotossa.

Vierailija
333/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tässä suunnittelen sinkkunaisen kahvilareissua, minne menisin yksin Runebergin päivänä.  - nainen -

PS. Älä edes katso, mies, minun sinkkupöytäni suuntaan.

Saanko tulla seuraksi? Voitais vertailla näitä urpotreffikokemuksia ja nauraa miehille.

N 58

Vierailija
334/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jos me naiset toimisimme noin, niin treffeille ei kannattaisi silloin mennä ollenkaan: perusperttejä on miehet."

Jos haluamme kahvia, ostamme kahvia. Jos tulemme tapaamaan miestä, haluamme miehen: loogista.

Ei kuitenkaan hikistä ja nihkeää tyhjätaskua, joka testailee. Rahasta saita on rakkaudestakin saita ja naisillehan raha ei nykyään ole ongelma, kun me tienataan sitä itse.

Ihan turhaan jankkaat, kun et ole mitenkään perus, paitsi peruspäivärahalla ja perussuomalainen. Työssäkäyvät naiset eivät pummi alepullia ja vissyä työttömiltä. Itsellänikin on sekä velatonta asuntovarallisuutta että velaton auto ja riittävät tulot, ettei kaffella ja kakkupalalla poikkeam

Miehet tietää paremmin kuinka naiset käyttäytyvät. Moni nainen torjuu samalla yksinäisyyttä käymällä matalalla kynnyksellä treffeillä nauttimassa ilmaisista virvokkeista. Yllättävän monelle naiselle kelpaa kuka tahansa mies treffiseuraksi, mutta romanttiseen suhteeseen he ovat nirsoja.

Vierailija
335/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen samaa strategiaa myös miehille! Menkää treffeille vain aidosti kiinnostavan kanssa. Kun toisen kanssa oikeasti on hyvä match ja oikeasi kolahtaa, ei tunnu rahanm

Nauttimaan miehen tarjoamia virvokkeita? Siis sitä nahkeaa munkkia, jolle ei ole vaihtoehtoja ja liian kallista vissyä? Ei kuulosta vaivan arvoiselta.

Vierailija
336/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti joku mies tekee vauvapalstalle ulialoituksen siitä, kun nainen ottaa kahvin ja munkin sijaan vichyä ja leipää? 

Seuraavaksi on tulossa varmaan aloitus siitä, että lihava nainen otti kahvilassa munkin eikä jotain terveellisempää. Sekä pitkä sepustus miten mies menetti tätä asiaa miettiessään seksuaaliviettinsä täysin. Naiset kun aina tekevät jotain väärin.

Ja se todellinen ongelma näillä aloittajilla ei ole naiset vaan se, etteivät he ole myöntäneet itselleen olevansa homoseksuaaleja. Heillä on väärä kohderyhmä, naiset tunnistavat heidät homoiksi mutta miehet itse eivät sitä itselleen tunnusta. Joten "naisten syytä ihan kaikki ja perkele kun on kallista vissy. Olis ny edes viinaa huolinut ja sammunut niin olisin aamuyöllä kokeillu sen anaaliin tuupata."

Vierailija
337/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka kirjoitit, että suurin osa naisista menee treffeille ainoastaan nauttimaan miehen tarjoamiasta virvokkeista. 

Ei todellakaan mene. Minulla kuten lähes kaikilla muillakin on varaa ostaa ne virvokkeet itse. En halua treffeille ihmisen kanssa josta en ole kiinnostunut. Ei siitä ruuasta tai juomasta ole mitään iloa jos seura on huonoa. Mieluummin käyn kahvilla/syömässä vaikka sitten yksin.

Vierailija
338/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet tietää paremmin kuinka naiset käyttäytyvät. Moni nainen torjuu samalla yksinäisyyttä käymällä matalalla kynnyksellä treffeillä nauttimassa ilmaisista virvokkeista. Yllättävän monelle naiselle kelpaa kuka tahansa mies treffiseuraksi, mutta romanttiseen suhteeseen he ovat nirsoja."

En ole kyllä eläissäni lähtenyt yksillekään treffeille sellaisen miehen kanssa, joka ei herätä yhtään kiinnostusta. En vaivautuisi pelkkien virvokkeiden vuoksi istumaan tympeän ja vastenmielisen miehen seurassa minuuttiakaan. :D :D :D

Vierailija
339/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:  Olet harvinaisuus. Suurin osa naisista menee matalalla kynnyksellä treffeille nauttimaan vain miehen tarjoamia virvokkeita.

No aivan, koska vain se on tinderin tarkoitus. Ilmaisen vissyn ja voileivän pummaaminen. Siksi siellä onkin niin valtavasti naisia ja aina tulee match sekä treffipyyntö.

Öh, miksi sinä osallistut ketjuun kun et koskaan käy treffeillä? Voisit tämänkin ajan käyttää vaikka koulutehtävien tekoon, jotta joskus valmistut diplomi-insinööriksi ja pääset vetämään naisia puoleesi magneetin lailla, koska raha ja status.

; )

Vierailija
340/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka kirjoitit, että suurin osa naisista menee treffeille ainoastaan nauttimaan miehen tarjoamiasta virvokkeista. 

Ei todellakaan mene. Minulla kuten lähes kaikilla muillakin on varaa ostaa ne virvokkeet itse. En halua treffeille ihmisen kanssa josta en ole kiinnostunut. Ei siitä ruuasta tai juomasta ole mitään iloa jos seura on huonoa. Mieluummin käyn kahvilla/syömässä vaikka sitten yksin.

Nainen menee yleensä treffeille, koska on hän yksinäinen ja kaipaa miehistä juttuseuraa, mutta suhdetta he kaipaavat vain harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän