Niistä naisen kahvilavalinnoista
Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen.
Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50. Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin..
Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat?
Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne.
Siis mikä juttu?
Kommentit (617)
Että tämmösiä vässyköitä nuoremmassakin miespolvessa. Ja näistä sitten pitäisi ottaa aviomiehiä ja tulla lasten isiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin, itse ainakin lopettaisin toistamasta käytösmallia, jonka kokisin olevan itselleni vain haitaksi, eikä lainkaan hyödyksi. Mutta kukin tyylillään."
Tämän takia miehet yleisellä tasolla tekevät ohareita kahvilatreffeistä. Mieleen tulee ajatus "kuinka monta kertaa maksanut treffeillä enkä ole mitään rahani vastineeksi". Helposti tulee johtopäätökseen, että teen oharit (= säästää rahaa, aikaa ja vaivaa).
Ei miehet kyllä yleisellä tasolla mitään ohareita tee. Ei ainakaan omalle kohdalle ole sattunut. Yleensä niille treffeillä oikein vongataan into pinkeänä.
Mutta toki jos miestä kiinnostaa pelkkä raja ja reikä, niin hän kyllä tekee kaikille palveluksen jättäytymällä pelistä pois heti alkuun.
Riippuu naisesta. Olet ilmeisesti keskivertoa kauniimpi nainen?
Olen eri, ihan tavallisen, kivan näköinen pullukka. Deittaillut kahteen otteeseen vähän enemmän, nuorempana ja pitkän suhteen päätyttyä. Yksiäkään ohareita ei ole minulle treffeillä tehty.
Ap:n nillitys on todella epämiehekästä ja epäkypsää. Jos tarjoat, niin tarjoa kunnolla. Tuollainen no ehkä tarjoan tai ehkä en sittenkään, tai ehkä just ton verran tai sitten en ihan tuotakaan on ihan kamalaa vatulointia ja huonon luonteen merkki.
Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50. Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50.
Tässä omassa kirjoituksessasi on vastaus "naisten kahvilahintoihin":
"Lupasin tarjota". Unohditko tämän lupauksesi vai miksi käännät oman lupauksesi naisen viaksi?
Virheesi naisen suhteen taas tuli esiin tässä:
"Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki."
Tämän perusteella oletan, että sinä oletit sen naisen haluavan ilman muuta sen "tän kaupungin The munkin". Sinun olisi pitänyt tajuta, koska sinulla on aivot ja kahvilassa menu, että kahvilasta voi haluta muutakin kuin sen The munkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaan asian ytimeen. Minusta treffeille tulleelle naiselta puuttui pelisilmää. Ei kahvilatreffeille tulla mahaa täyttämään vaan tutustumaan treffikaveriin. Pelkkä kahvikin riittäisi, jos ei kohtuuhintainen pulla kelpaa. Jos nyt tosiaan tarvii tankata niin silloin maksetaan itse. Miksi miehen pitäisi uppo-oudolle naiselle tarjota? Jos jatkoa seuraa voidaan sitten arvostella onko pihi vai ei, jos ei ikinä tarjoa. Taas-arvoa jaksetaan jauhaa, mutta tässä asiassa kaikki kaatuu aina miehen niskaan.
Helvetin hyvä kysymys. Miksi ap siis tarjosi?
Siksi tarjosi, koska naiset sitä odottaa.
Jos joku odottaa, että hyppäätte katolta, niin tekö siis teette niin?
Ihan nyt vaan vinkkinä, taas kerran: jos elämä on muutamasta eurosta kiinni, älkää yrittäkö leikkiä herrasmiestä. Sekin on vielä ok, jos ensitapaamisella molemmat maksaa omansa. Mutta älkää tarjoutuko maksamaan, jos ette oikeasti tarjoa. Minä en aikuisena ihmisenä ainakaan halua, että tuputetaan ottamaan jotain, joka on vain toisen mielestä hyvää ja maksaa vähän. Ennemmin ostan sitä mitä itse haluan ja maksan itse.
Mulle on aina varoitusmerkki ihmiset, jotka ei edes tajua, ettei joku muu tykkää samoista asioista kuin he itse. Ihan hiton sama, tykkääkö aloittajan tytär siitä munkista tai oliko nainen laihiksella, jos ei tykkää, niin ei tykkää. Mutta kun se olisi ollut halvempi...niin.
Juu vissy ja leipä on överit :D Varmasti haluaa kaikessa parasta. Merenrantatalo ja Bugatti pihaan. Sitä se 8,50 euroa tarkoittaa. Hienosti päätelty :D
Vierailija kirjoitti:
Että tämmösiä vässyköitä nuoremmassakin miespolvessa. Ja näistä sitten pitäisi ottaa aviomiehiä ja tulla lasten isiä?
No tämä on ollut joskus jonkun mies. Miksiköhän ei ole enää...
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kaikki alustalle ylikseltä pullahtaneet hikikomerourpot rinkirunkuttaa.
Onhan sentään viikonlopppu, jolloin voi unohtaa pitkäaikaistyöttömyytensä ja jämähtää kotiin koneen ääreen tosielämää ja puolta ihmiskuntaa vihaamaan, kun valtio ei toimita KELA-tilin lisäksi aasialaista, mykkää missiä kotiin raiskattavaksi.
:D
Miksi edes haluat tarjota, jos sinulla ei ole siihen varaan ja yrität leikkiä varakasta, jota et ole.
Ja harvat syövät munkkeja, ainakin sokeroituja, kun ne eivät tee hyvää hampaille ja sottaa kädet ja naaman. En ole syönyt mukkeja sitten lapsuuden, enkä pidä rasvan mausta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä nyt niin väliä? Naiset eivät muutenkaan enää synnytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ole yksinäisiä. Me ylläpidämme hyviä ja vastavuoroisia ihmissuhteita ystäviin, läheisiin ja sukulaisiin. Toki aina välillä on kiva tutustua uusiin ihmisiin. Toki silloin joutuu välttelemään teitä virvokemiehiä.
Naiset tarvitsevat miehiä tukihenkilöiksi, koska naiset alkavat riitelee keskenään. Repivät toisiaan tukasta kun tulee riitaa kumpi maksaa narikkamaksun.
Eikö se ole hyvä, ettei naiset ole vajonneet yhtä syvälle, kuin suomalaiset miehet? Montako tap poa ja am pumista suomalainen mies on tehnyt tälläkin viikolla, jossa uhri kuollut. Eilenkin oli useampi. Onhan suomalaiselle naiselle vaarallisin paikka oma koti ja tulla ta petuksi tai pahoinpideltyksi ja sen tekee suomainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ihme köyhäilyä taas, suomalaiset! Joku kympin tai parin kahvilareissu kaataa talouden, itsetunnon ja luottamuksen ja sitä märistään täällä jälkikäteen? Miksi sinne treffeille pitää edes ängetä, jos ne euron hilut kiinnostaa enemmän kuin se deitti?
Piheys on mielisairaus.
No kun sieltä treffeiltä voisi löytyä se ilmaispimppi, joka toimisi samalla ilmaisena kodinhoitajana ja terapiapalveluna. Sitten kun sitä ei löydykään noin vaan nips naps, ilmestyy profiilitekstiin lisäys 'Mikä teitä naisia oikein vaivaa, kun ei kelpaa tavallinen suomalainen mies!'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on ollut joskus jonkun mies. Miksiköhän ei ole enää...
Ei ole. Ei ole treffejä, ei ole tytärtä ja voileipä hintoineen on keksitty. Munkkikahvila sentään on oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietää paremmin kuinka naiset käyttäytyvät. Moni nainen torjuu samalla yksinäisyyttä käymällä matalalla kynnyksellä treffeillä nauttimassa ilmaisista virvokkeista. Yllättävän monelle naiselle kelpaa kuka tahansa mies treffiseuraksi, mutta romanttiseen suhteeseen he ovat nirsoja.
Toisin sanoen saat treffit sovittua, mutta kasvokkain tavatessa paljastut vastenmieliseksi :D
Ja nirsoja romanttiseen suhteeseen? Kenenkö tahansa siihen pitäisi kelvata? Sitä vartenhan treffeillä käydään, että selvitetään, onko kiinnostusta enempään.
Miehelle kelpaa kaikki kauniit naiset. Ei ole väliä mikä on luonne. Aina voi erota, jos ei kestä toisen luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietää paremmin kuinka naiset käyttäytyvät. Moni nainen torjuu samalla yksinäisyyttä käymällä matalalla kynnyksellä treffeillä nauttimassa ilmaisista virvokkeista. Yllättävän monelle naiselle kelpaa kuka tahansa mies treffiseuraksi, mutta romanttiseen suhteeseen he ovat nirsoja.
Toisin sanoen saat treffit sovittua, mutta kasvokkain tavatessa paljastut vastenmieliseksi :D
Ja nirsoja romanttiseen suhteeseen? Kenenkö tahansa siihen pitäisi kelvata? Sitä vartenhan treffeillä käydään, että selvitetään, onko kiinnostusta enempään.
Miehelle kelpaa kaikki kauniit naiset. Ei ole väliä mikä on luonne. Aina voi erota, jos ei kestä toisen luonnetta.
No naisille ei kelpaa kaikki komeat tai minkäännäköiset miehet. Luonteella on kovastikin väliä. Mielummin valikoi hyvin kuin tuhlaa aikaansa juotikkaisiin.
Vain suomalainen mies valittaa tuollaisesta. Oikeasti jos on kiinnostunut, niin vie ravintolaan syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vain suomalainen mies valittaa tuollaisesta. Oikeasti jos on kiinnostunut, niin vie ravintolaan syömään.
Ei kai treffeillä kumpikaan "vie" toista minnekään? Ainakin minä menen vain sellaisille treffeille, jotka sovitaan yhdessä, ja itse en lähde ravintolaan syömään ekoilla treffeillä tuntemattoman kanssa. En lähde treffeille, joiden aikaan, paikkaan ja sisältöön en saa vaikuttaa, eli jos toinen haluaa päättää kaikesta ja "viedä" minut jonnekin, jätän väliin.
On pohjattoman surullista, että tämä sama aihe eri variaatioin menestyy tällaisella palstalla.
Jotenkin ensiajattelemalta tämmöinen huolenaihe edustaa hyvin pientä ja itsekeskeistä sisäistä maailmaa.
Mutta ilmeisesti osa miehistä todella kokee näin. Elämä vaikuttaa olevan kilpailua jonkinlaisessa aidossa selviytymistaistelussa ja toinen ihminen on automaattisesti uhka.
Joku syvä vaillejäämisen kokemus tästä huokuu. Ei näitä miehiä ole tarpeen entisestään lyödä, edes sanan säilällä. Eivät he muutu. Heillä on tämä vamma sielussaa ja minusta tuntuu heidän puolestaan pahalta.
Millainen elämä noin kokonaisuutena heillä mahtaa olla? Ilmeisesti yksinäistä, katkeraa olemista.
Ja jokin sellainen valkoisen heteromiehen kuolonkouristunut ote valtaan, jota kokevat treffien kontekstissa, eivät muyalla. Ja sitten nainen ei tottele, ei alistu, "vaikka minä sanoin"...
Todelliseen kumppanuuteen naisen kanssa, todelliseen ystävyyteen on tästä mielenmaisemasta hyvin pitkä matka. Aidosti epäilen, että kuinka ehtii kasvaa, mikäli ei tule riittävän isoa lähtösykäystä. Aika pitkälle on primitiivisellä toisten ihmisten syyllistämisellä menty.
Ja eikö luulisi olevan vastaava määrä naisia, joille elämässä on myös kyse siitä, että siitä itse varmasti saa kuin viivottimella millilleen mitatun palasen pakettijäätelöä?
Milloin nämä naiset tuovat oman kontribuutionsa ketjuihin? Miksi he vetäytyvät miesten ja toisin ajattelevien naisten selän taakse?
Eivät kaikki naiset ole henkisesti ääriedistyneitä äititeresoja eivätkä miehet itselleen kahmivia nuijalla kommunikoivia neanderthaleja.
Miten tämä keskustelu on tähän mittaan asti eri ketjuissa aina yhtä ja samaa? Missä ne äänet, jotka jäävät kuulematta - humaanit, ihmisrakkaat miehet ja ne naiset, jotka ovat vakkoja kahvilatyrannien kansiin?
Vierailija kirjoitti:
On pohjattoman surullista, että tämä sama aihe eri variaatioin menestyy tällaisella palstalla.
Jotenkin ensiajattelemalta tämmöinen huolenaihe edustaa hyvin pientä ja itsekeskeistä sisäistä maailmaa.
Mutta ilmeisesti osa miehistä todella kokee näin. Elämä vaikuttaa olevan kilpailua jonkinlaisessa aidossa selviytymistaistelussa ja toinen ihminen on automaattisesti uhka.
Joku syvä vaillejäämisen kokemus tästä huokuu. Ei näitä miehiä ole tarpeen entisestään lyödä, edes sanan säilällä. Eivät he muutu. Heillä on tämä vamma sielussaa ja minusta tuntuu heidän puolestaan pahalta.
Millainen elämä noin kokonaisuutena heillä mahtaa olla? Ilmeisesti yksinäistä, katkeraa olemista.
Ja jokin sellainen valkoisen heteromiehen kuolonkouristunut ote valtaan, jota kokevat treffien kontekstissa, eivät muyalla. Ja sitten nainen ei tottele, ei alistu, "vaikka minä sanoin"...
Todelliseen kumppan
Mitä ihmettä mahdat nyt hakea? Tälle palstalle tyypillisesti kirjoittavat miehet ja naiset eivät ole toistensa vakkoja ja kansia, mikä selviää muutaman tunnin palstaa selaamalla. Naiset sukupuolena eivät ole monoliitti eivätkä velkaa tällekään trollialoittajalle yhtään mitään - ei ole velvollisuutta ilmaista ymmärrystä käsittämättömälle strategialle tai loihtia tyhjästä sosiaalisesti taitamattomia sinkkunaisia osallistumaan keskusteluun.
Ehdota lähiseurakunnallesi, että perustavat naisvihaisille eristäytyneille miehille hankkeen sosiaalisten verkostojen rakentamiseksi ja misogyynisten asenteiden normalisoimiseksi. Ryhmään voi osallistua vain paikan päällä ja seurakunta TARJOAA munkkikahvit. Ehkä kannattaa mainita, ettei se velvoita osallistujia tarjoamaan pyllyreikäänsä seurakunnalle, joillakuilla miehillä täällä voi olla toisenlainen käsitys.
Naiset tarvitsevat miehiä tukihenkilöiksi, koska naiset alkavat riitelee keskenään. Repivät toisiaan tukasta kun tulee riitaa kumpi maksaa narikkamaksun.