Niistä naisen kahvilavalinnoista
Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen.
Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50. Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin..
Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat?
Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne.
Siis mikä juttu?
Kommentit (617)
Juuri avaajan tarkoittamasta syystä käyn yleensä yksin kahvilassa. En tiedä, olenko saita, nuuka, itara tai pihi, mutta ainakin olen vapaa poikamies.
"Mites naisrintamalla menee? Pitkä, onnellinen parisuhde?"
Minun riskinottoni on nyt kokeneempana miehenä onnistunut. Nuorempana miehenä maksoin liian usein turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tarjota, jos ei halua tarjota? Miksi pitää ängetä treffeille, jos ei halua panostaa toiseen ihmiseen ollenkaan?
Sinulla oli mielessäsi oma pikku käsikirjoitus, olisit halunnut että tilanne menee juuri mielesi mukaan. Ja sitten pahastuit kun nainen ei seurannutkaan sinun mielessäsi pyörittelemäsi näytelmää, vaan hänellä olikin oma tahto ja mieltymykset. Et saanutkaan kontrolloida tilannetta omaehtoisesti.
Ainakaan parisuhteeseen et ole valmis.
Miehelle on valtava riski panostaa ekoilla treffeillä. Vasta sitten kun naiselta saanut seksiä, voi alkaa panostaa rahallisesti naiseen.
Valitse seurasi tarkasti, vältyt valtavilta riskeiltä. T nirso nainen
Niin teenkin. Suostun maksullisille treffeille ainoas
Jos me naiset toimisimme noin, niin treffeille ei kannattaisi silloin mennä ollenkaan: perusperttejä on miehet.
Tämä ketju on taas todiste miehistä:
- naisen treffaaminen= pillureikää pitäisi saada
- tavallisten takia ei kannata vaivaa nähdä, rumat ja läskit älkää vaivautuko, kauniille naisille tarjotaan, että tavishemmo pääsee edes joskus kauniin naisen seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Minun riskinottoni on nyt kokeneempana miehenä onnistunut. Nuorempana miehenä maksoin liian usein turhasta.
Eli siis ei. Kuinka yllättävää, not.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta näkyy hyvin ajatus, että naisen syöminen tai mikään muukaan ei saisi juuri mitään maksaa. Kunnon emäntä syö kotona nälkäänsä porkkanoita, jolloin kahvilassa selvitään pelkällä kahvilla tai lasillisella hanavettä.
Ja jopa naiset on tätä mieltä! Ihme nöyristelyä. Minun seurani on ainakin reippaasti kahvin ja voikkoleivän arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis ei. Kuinka yllättävää, not.
Ei vaan kyllä.
Jos haluat tarjota vain tietyn summan edestä, sano, että voisit tarjota hänelle jotain edullista, ja sovi, että kalliimmat maksettaisiin itse.
Se miesten kompastus voi olla juuri tässä asiassa. Miehet ei varmaankaan saa sitä sanotuksi, jos he eivät pysty tai halua maksaa lainkaan tai haluavat kustantaa vain pienen summan.
Niin ainakin sille kaakaopaninimiehelle kävi. Tännehän se tuli "tuhlurideitistään" sanomaan, mutta ei mitään sanonut sille deitille itselleen, jota se asia koski. Sama tällä aloittajalla. Molemmat heistä lupasivat tarjota naisen kahvilaostokset, mutta sitten he kumminkin urputtavat täällä siitä loppusummasta.
Teillä miehet on väärä asenne. Se kahvi ei ole mikään maksu seksistä, vaan kuuluu normaaleihin sosiaalisen elämän kuluihin. Jos siis haluatte tarjota, mikään pakkohan ei ole.
"jos me naiset toimisimme noin, niin treffeille ei kannattaisi silloin mennä ollenkaan: perusperttejä on miehet."
Naisilla onkin eri tavoite eli lypsää ilmaisia virvokkeita perusperteiltä treffeillä. Tätä vastaan peruspertin pitää laatia suunnitelma, ettei lompakko kevene liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tarjota vain tietyn summan edestä, sano, että voisit tarjota hänelle jotain edullista, ja sovi, että kalliimmat maksettaisiin itse.
Se miesten kompastus voi olla juuri tässä asiassa. Miehet ei varmaankaan saa sitä sanotuksi, jos he eivät pysty tai halua maksaa lainkaan tai haluavat kustantaa vain pienen summan.
Niin ainakin sille kaakaopaninimiehelle kävi. Tännehän se tuli "tuhlurideitistään" sanomaan, mutta ei mitään sanonut sille deitille itselleen, jota se asia koski. Sama tällä aloittajalla. Molemmat heistä lupasivat tarjota naisen kahvilaostokset, mutta sitten he kumminkin urputtavat täällä siitä loppusummasta.
Tuommoisen miehen kanssa en jatkaisi tapaamista. Kyse on LUONTEESTA: Ei osaa avata suutaan, ja jankuttaa asiasta loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
"jos me naiset toimisimme noin, niin treffeille ei kannattaisi silloin mennä ollenkaan: perusperttejä on miehet."
Naisilla onkin eri tavoite eli lypsää ilmaisia virvokkeita perusperteiltä treffeillä. Tätä vastaan peruspertin pitää laatia suunnitelma, ettei lompakko kevene liikaa.
Voi lapsi rakas, ei kukaan halua sulta lupsää jotain virvokkeita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin, itse ainakin lopettaisin toistamasta käytösmallia, jonka kokisin olevan itselleni vain haitaksi, eikä lainkaan hyödyksi. Mutta kukin tyylillään."
Tämän takia miehet yleisellä tasolla tekevät ohareita kahvilatreffeistä. Mieleen tulee ajatus "kuinka monta kertaa maksanut treffeillä enkä ole mitään rahani vastineeksi". Helposti tulee johtopäätökseen, että teen oharit (= säästää rahaa, aikaa ja vaivaa).
Ei miehet kyllä yleisellä tasolla mitään ohareita tee. Ei ainakaan omalle kohdalle ole sattunut. Yleensä niille treffeillä oikein vongataan into pinkeänä.
Mutta toki jos miestä kiinnostaa pelkkä raja ja reikä, niin hän kyllä tekee kaikille palveluksen jättäytymällä pelistä pois heti alkuun.
Riippuu naisesta. Olet ilmeisesti keskivertoa kauniimpi nainen? Silloin riittää tunkua treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta näkyy hyvin ajatus, että naisen syöminen tai mikään muukaan ei saisi juuri mitään maksaa. Kunnon emäntä syö kotona nälkäänsä porkkanoita, jolloin kahvilassa selvitään pelkällä kahvilla tai lasillisella hanavettä.
Kyllä se maksaakin...jos nainen on kaunis ja palkitsee miehen hyvällä seksillä.
Aikamoinen fantasia, että kukaan kaunis nainen olisi niin vaikuttunut treffipertin pitkin hampain tarjoamasta kympin kahvi ja leipä- kombosta, että olisi heti jalat levällään silkasta kiitollisuudesta.
Juuri tässä suunnittelen sinkkunaisen kahvilareissua, minne menisin yksin Runebergin päivänä. - nainen -
PS. Älä edes katso, mies, minun sinkkupöytäni suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se maksaakin...jos nainen on kaunis ja palkitsee miehen hyvällä seksillä.
Ei seksin pitäisi olla suhteessa mikään palkinto.
Jos taas nainen myy seksiä, ei hän varmasti tee sitä pullakahvien hinnalla.
Oikeasti joku mies tekee vauvapalstalle ulialoituksen siitä, kun nainen ottaa kahvin ja munkin sijaan vichyä ja leipää?
Oma strategiani treffeille mennessä on se, että menen tapaamaan vain sellaisia ihmisiä, jotka vaikuttavat OIKEASTI kiinnostavilta, joista on tullut sellainen tunne, että OIKEASTI haluan tavata heidät. Silloin parin euron kahvi ja mahdollisesti muutaman euron pulla/munkki/jokumuu ei tunnu hukkaan heitetyltä rahalta - tarkoitan siis, että kun itse maksan omat kahvilaostokseni. En siis "suostu" treffeille enkä mene sinne toisen mieliksi, en mene koskaan treffeille, jotka tuntuvat ajan haaskaamiselta - näin ollen en siis tarvitse "korvausta" vaivannäöstäni. Haen aitoa kanssakäymistä, oikeasti kiinnostavaa kohtaamista. Silloin ei tarvitse aineellista vastiketta paikallaololleni, vaan toivon että se ihmiskohtaaminen on se "palkinto".
Suosittelen samaa strategiaa myös miehille! Menkää treffeille vain aidosti kiinnostavan kanssa. Kun toisen kanssa oikeasti on hyvä match ja oikeasi kolahtaa, ei tunnu rahanmenolta mikään, tarjosi sitten tai ei, toisaalta ei myöskään harmita, ottiko toinen tarjoamiset vastaan, maksoiko itse, ostiko kalliimman leivän, menikö itsellä muutama euro. Koska silloin kun toisen ihmisen kanssa olemisen palkitsevuus ylittää "rahanmenon" kahvilahinnan muodossa, olette oikeassa seurassa.
Ja nyt jos tulette selittämään, että jos treffeille menisi vain aidosti kiinnostavan kanssa, niitä treffejä olisi korkeintaan muutama vuodessa. Niinpä! Noin se meneekin. Aidosti kiinnostavia tulee todella harvoin vastaan. Ei niitä oikeasti kiinnostavia naisillekaan tule kovin usein - ja sen vuoksi emme lähdekään treffeille jokaisen kanssa. Itse asennoidun niin, että sinkkuus voi hyvinkin kestää muutaman vuoden, mutta se ei ole ongelma, jos sen jälkeen löytyy just oikeanlainen kumppani. Epäkiinnostavien kanssa kahvittelu ei sinänsä ole mielekästä, joten skippaan sellaiset, joista ei tule oikeasti tunnetta, että haluaisin tavata.
N45
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti joku mies tekee vauvapalstalle ulialoituksen siitä, kun nainen ottaa kahvin ja munkin sijaan vichyä ja leipää?
Seuraavaksi on tulossa varmaan aloitus siitä, että lihava nainen otti kahvilassa munkin eikä jotain terveellisempää. Sekä pitkä sepustus miten mies menetti tätä asiaa miettiessään seksuaaliviettinsä täysin. Naiset kun aina tekevät jotain väärin.
Ei miehet kyllä yleisellä tasolla mitään ohareita tee. Ei ainakaan omalle kohdalle ole sattunut. Yleensä niille treffeillä oikein vongataan into pinkeänä.
Mutta toki jos miestä kiinnostaa pelkkä raja ja reikä, niin hän kyllä tekee kaikille palveluksen jättäytymällä pelistä pois heti alkuun.