Niistä naisen kahvilavalinnoista
Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen.
Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50. Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin..
Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat?
Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne.
Siis mikä juttu?
Kommentit (617)
Aika köyhää jos maailma kaatuu vissyyn ja leipäseen :D
Vierailija kirjoitti:
"Miehet tietää paremmin kuinka naiset käyttäytyvät. Moni nainen torjuu samalla yksinäisyyttä käymällä matalalla kynnyksellä treffeillä nauttimassa ilmaisista virvokkeista. Yllättävän monelle naiselle kelpaa kuka tahansa mies treffiseuraksi, mutta romanttiseen suhteeseen he ovat nirsoja."
En ole kyllä eläissäni lähtenyt yksillekään treffeille sellaisen miehen kanssa, joka ei herätä yhtään kiinnostusta. En vaivautuisi pelkkien virvokkeiden vuoksi istumaan tympeän ja vastenmielisen miehen seurassa minuuttiakaan. :D :D :D
Näin se on, mutta kun miesselittäjä tulee selittämään.
Oikeassa elämässä tuolla kommentoijalla ei edes ole mitään kokemuksia naisista, saatikka treffeistä. Huomaa kaikesta. Se on palstan vakitrolli- jankuttaja, jolla on nämä mieliaiheet, tämä on yksi: Naiset on loiseläjiä, naiset käy treffeillä vain, koska haluavat hyötyä miehistä.( kahvikuppi ja pulla). Jollainhan hänen täytyy selittää se, että naisseuraa ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietää paremmin kuinka naiset käyttäytyvät. Moni nainen torjuu samalla yksinäisyyttä käymällä matalalla kynnyksellä treffeillä nauttimassa ilmaisista virvokkeista. Yllättävän monelle naiselle kelpaa kuka tahansa mies treffiseuraksi, mutta romanttiseen suhteeseen he ovat nirsoja.
Toisin sanoen saat treffit sovittua, mutta kasvokkain tavatessa paljastut vastenmieliseksi :D
Ja nirsoja romanttiseen suhteeseen? Kenenkö tahansa siihen pitäisi kelvata? Sitä vartenhan treffeillä käydään, että selvitetään, onko kiinnostusta enempään.
Nuorempana kävi noin usein, mutta ei enää, koska oppinut varomaan tuollaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka kirjoitit, että suurin osa naisista menee treffeille ainoastaan nauttimaan miehen tarjoamiasta virvokkeista.
Ei todellakaan mene. Minulla kuten lähes kaikilla muillakin on varaa ostaa ne virvokkeet itse. En halua treffeille ihmisen kanssa josta en ole kiinnostunut. Ei siitä ruuasta tai juomasta ole mitään iloa jos seura on huonoa. Mieluummin käyn kahvilla/syömässä vaikka sitten yksin.
Nainen menee yleensä treffeille, koska on hän yksinäinen ja kaipaa miehistä juttuseuraa, mutta suhdetta he kaipaavat vain harvoin.
Höpöhöpö. Näköjään siellä treffeillä aina paljastuu, ettet ole parisuhdemateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet tietää paremmin kuinka naiset käyttäytyvät. Moni nainen torjuu samalla yksinäisyyttä käymällä matalalla kynnyksellä treffeillä nauttimassa ilmaisista virvokkeista. Yllättävän monelle naiselle kelpaa kuka tahansa mies treffiseuraksi, mutta romanttiseen suhteeseen he ovat nirsoja."
En ole kyllä eläissäni lähtenyt yksillekään treffeille sellaisen miehen kanssa, joka ei herätä yhtään kiinnostusta. En vaivautuisi pelkkien virvokkeiden vuoksi istumaan tympeän ja vastenmielisen miehen seurassa minuuttiakaan. :D :D :D
Näin se on, mutta kun miesselittäjä tulee selittämään.
Oikeassa elämässä tuolla kommentoijalla ei edes ole mitään kokemuksia naisista, saatikka treffeistä. Huomaa kaikesta. Se on palstan vakitrolli- jankuttaja, jolla on nämä mieliaiheet, tämä on yksi: Naiset on loiseläjiä, naiset käy treffeillä vain, koska halua
Miehet tietävät paremmin kuinka nainen käyttäytyy, koska he ovat käyneet useiden naisten kanssa treffeillä. Sinulla on kokemusta vain itsestäsi ja se ei ole sama asia kuin kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka kirjoitit, että suurin osa naisista menee treffeille ainoastaan nauttimaan miehen tarjoamiasta virvokkeista.
Ei todellakaan mene. Minulla kuten lähes kaikilla muillakin on varaa ostaa ne virvokkeet itse. En halua treffeille ihmisen kanssa josta en ole kiinnostunut. Ei siitä ruuasta tai juomasta ole mitään iloa jos seura on huonoa. Mieluummin käyn kahvilla/syömässä vaikka sitten yksin.
Nainen menee yleensä treffeille, koska on hän yksinäinen ja kaipaa miehistä juttuseuraa, mutta suhdetta he kaipaavat vain harvoin.
Et ymmärrä naisia. Naisen yksinäisyys ei lievity jonkun random tyypin kanssa kahvitellessa ja niitä näitä höpistessä. Jos nainen on yksinäinen, hän nimenomaan kaipaa ihmissuhdetta. Ja jos nainen kaipaa juttuseuraa, on joku epäkiinnostava random mies huonoin mahdollinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietävät paremmin kuinka nainen käyttäytyy, koska he ovat käyneet useiden naisten kanssa treffeillä. Sinulla on kokemusta vain itsestäsi ja se ei ole sama asia kuin kaikki naiset.
Ilmeisesti miehet eivät lukuisista treffikokemuksistaan huolimatta suostu ymmärtämään pakkien todellista syytä, vaan kehittelevät villejä teorioita tyyliin "naiset vain kaipaavat juttuseuraa".
Haloo, meillä naisilla ei ole niin yksinäistä, että lähtisimme treffeille pulisemaan niitä näitä. Meillähän on suku ja ystävät ja työkaverit, vaikkei seurustelukumppania sillä hetkellä. Lisäksi, jos olisi puhumisen pakkoa eikä viitsisi jakaa sitä ystävien kanssa, osaamme hakea sen sortin ongelmaan apua terveydenhuollosta. Te pilkkaatte meitä siitä, koska ette itse kykene ongelmiinne apua hakemaan.
Vässykän kanssa eilisen pullan (tai edes suklaa-ganache-kakkupalan) syöminen on ihan viimeinen, mitä yksinäisenä hetkenä haluan. Mieluummin kävelen kadun yli tuohon juottolaan ja kiskaisen viisi kuivaa viskiä, vaikkei tapanana tunnejuominen tai ryyppääminen olekaan. Ja mulla on siihen varaa. Sen jälkeen joko jään sinne viettämään hauskaa iltaa ihmisten joukossa tai kävelen takaisin kotiin. Helppoa kuin heinänteko, kun ei pelkää muita ihmisiä ja kykenee kustantamaan itselleen pientä kivaa.
Palaan asian ytimeen. Minusta treffeille tulleelle naiselta puuttui pelisilmää. Ei kahvilatreffeille tulla mahaa täyttämään vaan tutustumaan treffikaveriin. Pelkkä kahvikin riittäisi, jos ei kohtuuhintainen pulla kelpaa. Jos nyt tosiaan tarvii tankata niin silloin maksetaan itse. Miksi miehen pitäisi uppo-oudolle naiselle tarjota? Jos jatkoa seuraa voidaan sitten arvostella onko pihi vai ei, jos ei ikinä tarjoa. Taas-arvoa jaksetaan jauhaa, mutta tässä asiassa kaikki kaatuu aina miehen niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, meillä naisilla ei ole niin yksinäistä, että lähtisimme treffeille pulisemaan niitä näitä. Meillähän on suku ja ystävät ja työkaverit, vaikkei seurustelukumppania sillä hetkellä. Lisäksi, jos olisi puhumisen pakkoa eikä viitsisi jakaa sitä ystävien kanssa, osaamme hakea sen sortin ongelmaan apua terveydenhuollosta. Te pilkkaatte meitä siitä, koska ette itse kykene ongelmiinne apua hakemaan.
Vässykän kanssa eilisen pullan (tai edes suklaa-ganache-kakkupalan) syöminen on ihan viimeinen, mitä yksinäisenä hetkenä haluan. Mieluummin kävelen kadun yli tuohon juottolaan ja kiskaisen viisi kuivaa viskiä, vaikkei tapanana tunnejuominen tai ryyppääminen olekaan. Ja mulla on siihen varaa. Sen jälkeen joko jään sinne viettämään hauskaa iltaa ihmisten joukossa tai kävelen takaisin kotiin. Helppoa kuin heinänteko, kun ei pelkää muita ihmisiä ja kykenee kustantamaan itselleen pientä kivaa.
Treffeillä käy todella paljon masentuneita naisia, jotka eivät ihastu keneenkään, mutta "terapiaistunto" kahvilassa miehen kanssa ja ilmaiset virvokkeet kyllä kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Palaan asian ytimeen. Minusta treffeille tulleelle naiselta puuttui pelisilmää. Ei kahvilatreffeille tulla mahaa täyttämään vaan tutustumaan treffikaveriin. Pelkkä kahvikin riittäisi, jos ei kohtuuhintainen pulla kelpaa. Jos nyt tosiaan tarvii tankata niin silloin maksetaan itse. Miksi miehen pitäisi uppo-oudolle naiselle tarjota? Jos jatkoa seuraa voidaan sitten arvostella onko pihi vai ei, jos ei ikinä tarjoa. Taas-arvoa jaksetaan jauhaa, mutta tässä asiassa kaikki kaatuu aina miehen niskaan.
Helvetin hyvä kysymys. Miksi ap siis tarjosi?
Ei naiset ole yksinäisiä. Me ylläpidämme hyviä ja vastavuoroisia ihmissuhteita ystäviin, läheisiin ja sukulaisiin. Toki aina välillä on kiva tutustua uusiin ihmisiin. Toki silloin joutuu välttelemään teitä virvokemiehiä.
Itse tykkään enemmän suolaisista kuin makeista, joten sympatiani on tarinan naisen puolella. Jos leipä maksaa sen 8 euroa ja siihen joku juoma päälle on varmaan lähemmäs 5 euroa (kun ei ota sitä munkki + kahvi -tarjousta, peruskahvikin on kalliimpi), niin minkäs teet. Pitäisikö syödä munkki vaikka sitä ei edes halua?
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa tämän innoittamana kaataa itselleni pienen viskin kynttilänpäivää sulostuttamaan.
N45
Itse käyn kahviloissa monta kertaa viikossa sekä itsekseni että kavereiden kanssa. En todellakaan tarvitse mitään nihkeännahkeaa itaraa miehenpuolikasta pilaamaan päivääni, jotta saisin sen kahvin ja pullan :D Jos ja kun menen treffeille kahvilaan, maksan itse. Mutta jos mies tarjoutuu tarjoamaan, oletan että hän tarkoittaa sitä ja otan mitä mieli tekee. Kahvilat eivät minun talouttani hetkauta mitenkään, ja jos hetkauttavat miehen taloutta, niin silloin ei varmaan kannata tarjota.
Helppoa, hyvin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi tarjosi, koska naiset sitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei odota. Ap tarjoutui ihan itse tarjoamaan. Ja nillittää nyt loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä odota. Elettä toki arvostetaan yleensä, miläli se on vilpitön. Taka-ajatustarjoomuksia taas ei arvosta kukaan. On miehen oma päätös tarjoaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei odota. Ap tarjoutui ihan itse tarjoamaan. Ja nillittää nyt loputtomiin.
Elämän perustotuuksia: omista tyhmistä valinnoista kärsii yleensä itse.
Miehet tietää paremmin kuinka naiset käyttäytyvät. Moni nainen torjuu samalla yksinäisyyttä käymällä matalalla kynnyksellä treffeillä nauttimassa ilmaisista virvokkeista. Yllättävän monelle naiselle kelpaa kuka tahansa mies treffiseuraksi, mutta romanttiseen suhteeseen he ovat nirsoja.
Toisin sanoen saat treffit sovittua, mutta kasvokkain tavatessa paljastut vastenmieliseksi :D
Ja nirsoja romanttiseen suhteeseen? Kenenkö tahansa siihen pitäisi kelvata? Sitä vartenhan treffeillä käydään, että selvitetään, onko kiinnostusta enempään.