Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ovat itse joskus olleet lapsia, mutta silti osa inhoaa lapsia syvästi

Vierailija
19.01.2024 |

Otsikossa ilmaistua asiaa minun on vaikea ymmärtää. Jokainen ihminen on joskus ollut lapsi. Aikuiseksi kasvaessaan osa alkaa suunnattomasti inhota lapsia. Minun on vaikea käsittää, miten ihmiset inhoavat jotain sellaista, mitä itsekin ovat olleet?

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos opettaisit lapsesi pesemään kädet vessassa käymisen jälkeen?

Vierailija
62/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset on usein meluisia, tahdittomia, epäkohteliaita, itsekkäitä ym. Koska vanhempansa sallivat sen eivätkä kasvata ja opasta jälkeläisiään ihmisten tavoille. 

Kauniskäytöksisistä, hillityistä, kohteliaista, muut huomioonottavista, mukavista, nätisti puetuista, fiksuista lapsista yleensä kyllä moni tykkää!

Höpö höpö, sellainen lapsi aiheuttaa näissä vihaajissa ns. täydellisyydellään samanlaisen vihantunteen kun huonostikin käyttäytyvä lapsi. Persoonallisuushäiriöisten käytös ja tunteet harvoin mukailevat terveen yksilön omia. 

Täällähän on joku keittiöpsykologi urakalla kommentoimassa.

Olisit kiitollinen ilmaisesta analyysista. 

Mutta kun se menee pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset on usein meluisia, tahdittomia, epäkohteliaita, itsekkäitä ym. Koska vanhempansa sallivat sen eivätkä kasvata ja opasta jälkeläisiään ihmisten tavoille. 

Kauniskäytöksisistä, hillityistä, kohteliaista, muut huomioonottavista, mukavista, nätisti puetuista, fiksuista lapsista yleensä kyllä moni tykkää!

Vihaatko yhtä paljon myös huonostikäyttäytyviä, äänekkäitä, tylyjä, ilkeitä, rumasti puettuja, homssuisia tai tyhmiä aikuisia, vai kohdistuuko inhosi lähinnä lapsiin? 

Tämä minuakin kiinnostaa. Luulisi, että tuollaiset aikuiset saisivat lapsia enemmän vihaa osakseen. Alkuisen kuuluisi osata tavat, ellei ole vammainen, lapsi vasta harjoittelee elämistä.

Vierailija
64/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhosin jo lapsena muita lapsia

Minä inhoan aikuisia, inhosin jo lapsena. Lapsiin suhtaudun aika neutraalisti kunhan osaavat käyttäytyä, hirviöpennuista ei kukaan tykkää.

Hirviöaikuisia sen sijaan on huomattavasti enemmän ja niitä ei siedä kukaan.

Vierailija
65/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sottaavat ja rähmivät kaiken ympäristönsä. Niiden naamassa ja käsissä on aina jotain ilkeän näköistä töhnää. Ne ovat tautipesäkkeitä jotka oksentavat ennalta arvaamatta jopa uuteen autoon.

Ne saattavat yllättäen kuolla, esim. hukkua pihalampeen. Niiden ruokaan ja tarvikkeisiin uppoaa rahaa kuin pohjattomaan kaivoon niin, etteivät rahat riitä enää viinaan ja hepeniin.

Ne jankuttavat hölynpölyä, vievät ilmasta hapen ja ovat aina kaiken keskipisteinä niin, ettei aikuisten välinen seurustelu onnistu.

Vierailija
66/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, sellainen lapsi aiheuttaa näissä vihaajissa ns. täydellisyydellään samanlaisen vihantunteen kun huonostikin käyttäytyvä lapsi. Persoonallisuushäiriöisten käytös ja tunteet harvoin mukailevat terveen yksilön omia. 

Täällähän on joku keittiöpsykologi urakalla kommentoimassa.

Olisit kiitollinen ilmaisesta analyysista. 

Ei mene. Tai todista toisin. Psykan kirjaa käteen ja lainaamaan.

Vierailija
67/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He inhoavat itsään. Näkeehän sen tälä pastallla. 

Tämä. Nämä lastenvihaajat vihaavat todellisuudessaan itseään. Ovat usein itse lapsena traumatisoituneita, rikkinäisistä perheistä, rakkautta ja huolenpitoa vaille jääneitä. Terapialla korjaantuisi. 

Ei välttämättä ole kyse siitä. Ihminen voi olla hyvästä perheestä, rakastettu, muttei vain kestä huonosti käyttäytyviä, rajattomia, kiljuvia pentuja.

Tässä katjussa puhuttiin lasten inhoamisesta yleisesti. Tai ehkä kirjoittajan mielestä tuo on kuvaus kaikista lapsista yleisesti, sillä ei ole tervettä lasta, joka ei olisi joskus kiljunut. 

Vierailija
68/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti on mainittu, että lapsia ei inhota, vaan ajattelemattomia ja huonosti kasvattavia vanhempia.

Moni myös ilmoittaa inhoavansa esim. itkeviä vauvoja bussissa. Kasvatuksestako se on kiinni? Pitäisikö äidin lukittautua kotiin vuosiksi? Useamman vikkkaan lapsen lauman kasassa pitäminen voi joskus olla myös hivenen haastavaa, vaikka kasvatuksessa ei olisi mitään vikaa.

He on varmaan itse olleet niitä parempia lapsia, jotka ei koskaan itkeneet tai melunneet. 

Vierailija
69/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset sottaavat ja rähmivät kaiken ympäristönsä. Niiden naamassa ja käsissä on aina jotain ilkeän näköistä töhnää. Ne ovat tautipesäkkeitä jotka oksentavat ennalta arvaamatta jopa uuteen autoon.

Ne saattavat yllättäen kuolla, esim. hukkua pihalampeen. Niiden ruokaan ja tarvikkeisiin uppoaa rahaa kuin pohjattomaan kaivoon niin, etteivät rahat riitä enää viinaan ja hepeniin.

Ne jankuttavat hölynpölyä, vievät ilmasta hapen ja ovat aina kaiken keskipisteinä niin, ettei aikuisten välinen seurustelu onnistu.

Kyllä, lapset: nuo ääniyliherkkien ja pöpökammoisten autismikirjolaisten painajaiset!

Vierailija
70/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvattakaa kakaranne hyville tavoille ja opettakaa käyttäytymään ihmisten ilmoilla, niin lapsiviha pikkuhiljaa laantuu. Lepsut ja välinpitämättömät vanhemmat ovat saaneet tämän ilmiön aikaan. Ei kukaan tykkää meluavista maailmanomistaja-tyrannikersoista

Juuri näin. Äläkä tuo lapsiasi toisten kotiin. Jorma-Elliinan välipala-aika kun ei ole koko universumin välipala-aika. Pysykää kotonanne. 

Vierailija
71/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaatko yhtä paljon myös huonostikäyttäytyviä, äänekkäitä, tylyjä, ilkeitä, rumasti puettuja, homssuisia tai tyhmiä aikuisia, vai kohdistuuko inhosi lähinnä lapsiin? 

Tämä minuakin kiinnostaa. Luulisi, että tuollaiset aikuiset saisivat lapsia enemmän vihaa osakseen. Alkuisen kuuluisi osata tavat, ellei ole vammainen, lapsi vasta harjoittelee elämistä.

Tämä onkin kyllä kumma. Aikuiset saa kyllä mölistä, haista ja käyttäytyä ties miten huonosti, mutta jos lapsi käyttäytyy vastaavalla tavalla niin sitä ei siedetä ollenkaan. 

Vierailija
72/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä myöhemmin lapsuuttani muistellessani tajunnut, kuinka karseaa vanhemmillani on ollut minun ja sisarusteni vuoksi. Olenkin pyytänyt anteeksi äidiltäni kaikkea huolta ja vaivaa, jota olen hänelle aiheuttanut. Ja olen vela.

Jotain rajaa nyt itsensä vihaamisellekin! #hardenthefuckup

Vierailija
73/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvattakaa kakaranne hyville tavoille ja opettakaa käyttäytymään ihmisten ilmoilla, niin lapsiviha pikkuhiljaa laantuu. Lepsut ja välinpitämättömät vanhemmat ovat saaneet tämän ilmiön aikaan. Ei kukaan tykkää meluavista maailmanomistaja-tyrannikersoista

Juuri näin. Äläkä tuo lapsiasi toisten kotiin. Jorma-Elliinan välipala-aika kun ei ole koko universumin välipala-aika. Pysykää kotonanne. 

Tuoko joku kotiisi väkisin lapsia? Miksi avaat heille oven?

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..!

Vierailija
74/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt vaan inhoaa monia erilaisia asioita ja saavat sitä kautta sisältöä omaan elämäänsä.  Itse kutsuvat sitäkin voimaantumiseksi.

Vierailija
75/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisia asioita vihaavien pitäisi mennä hoitoon. Jos ei hyvällä, niin pahalla.

Kyllä. Jos vihaa lapsia, ihmisiä, ääniä, tuoksuja, ja elämä on muutenkin vihaa ja negatiivisuutta täynnä, hourula on oikea osoite. 

Päin vastoin teidät rintamaidon ja kakkavaipan tuoksuiset äitylit voisi koota yhteen kuplaan jonnekin omaan "Gileadiin". Saisitte siellä kuunnella rauhassa kultakimpaleidenne sulosointuja.

Vierailija
76/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti on mainittu, että lapsia ei inhota, vaan ajattelemattomia ja huonosti kasvattavia vanhempia.

Moni myös ilmoittaa inhoavansa esim. itkeviä vauvoja bussissa. Kasvatuksestako se on kiinni? Pitäisikö äidin lukittautua kotiin vuosiksi? Useamman vikkkaan lapsen lauman kasassa pitäminen voi joskus olla myös hivenen haastavaa, vaikka kasvatuksessa ei olisi mitään vikaa.

He on varmaan itse olleet niitä parempia lapsia, jotka ei koskaan itkeneet tai melunneet. 

Veikkaukseni on päinvastainen, ovat luultavasti olleet hankalia ja vihattuja lapsia.

Vierailija
77/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alotus! Yllätävvä monilla on omat laset aikuisia ja lapsen lapsia.Kerostalo jossa asun siti kyseinen vanha mies vihaa lapsia,Sanoi omista lapsen lasistani: Mitä noita pidät hanki elämä.Meillekään ei saa lasen laset tulla.Kerostalo on Hekan ja itä Helsinki. Hän tekee kaikensa saadaksen lasiperheet pois.Ihmiset väsyy häneen ja mutavat pois. Kuin 1 on noin valtava voima jäljellä?Hänen rinki vainoaminen  muut on jo haudassa.

Vierailija
78/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin inhosin jo lapsesta alkaen kaikkia ihmisiä. Sekä eläimiä.

Vierailija
79/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten aikuiset eivät kaikki lapsetkaan ole kivoja jep

Vierailija
80/161 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin inhosin jo lapsesta alkaen kaikkia ihmisiä. Sekä eläimiä.

Mitä sulle oikein tapahtui, haluatko puhua siitä? On varmasti raskasta vihata kaikkia. Mistä saat elämäniloa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä