Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-ohjelma tai elokuva, joka pelotti teitä lapsena ja jätti traumat?

Vierailija
13.03.2017 |

Mulla oli joku kauhuelokuva jossa oli pelle. Pelkään vieläkin vähän pellejä. Ja sitten Hiidenvirta-sarjan itkevä nukke... Hrrrr...

Mitäs teillä muilla on?

Kommentit (709)

Vierailija
1/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahteramäen eemeliä en uskaltanu katsoa

Vierailija
2/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin muistan Hiidenvirran ja sen nukkekohtauksen. Oli pelottava. Jakson lopussa aina näytettiin jotain muotokuvataulua (?). Sekin oli pelottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasse-setä oli pelottava sillon kakarana😬

Vierailija
4/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scifisarja nimeltä V (Visitors) jossa ihmisten seassa oli ihmiseksi naamioituneita liskoja, jotka sitten sopivassa kohdin repivät ihmisnaamarit pois ja näyttivät todellisen luontonsa. Olin varmaan 7-vuotias kun tuota katselin. Näin jatkuvasti painajaisia siitä, että minusta itsestäni kuoriutuu esiin iljettävä lisko, ja sitten vanhemmat ja kaikki pelkää minua eikä kukaan halua olla kanssani.

Vierailija
5/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhan af Grannin sarja ufoista.

Vierailija
6/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louvren kummitus

Vierailija
7/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Kaniinin jakso, jossa kissanpentu leivottiin taikinaan. Katsoin myös lapsena jonkun ihan lapsille suunnatun kauhusarjan jakson, missä oli tappajapelle ja sain pellekammon.

Vierailija
8/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen päivät-sarjassa oli jakso jossa kahvila paloi. Sen jälkeen pelkäsin hysteerisesti tulipaloa monta vuotta. Tämä 70-luvulla. Vähän vanhempana pelotti kun katsoin vanhan Muumion kosto-leffan. Sitten nukuttiin valot päällä viikkokausia.

Vierailija
9/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christopher Leen Dracula-elokuvia tuli joskus telkkarista kun olin lapsi ja niistä jäi painajaiset pitkäksi aikaa.

Vierailija
10/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät ja se Tyyne Puustisen murha, joka ei kai koskaan selvinnyt.

Vierailija
11/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumien se jakso, jossa muumipeikko menee taikurinhattuun ja muuttuu vaaleanpunaiseksi peikoksi. :D Muistan että aloin itkemään sen nähdessäni, oli sen verran jännä. Samoin muumien muurahaisleijona oli kamala ja jätti traumat. 😱

Vierailija
12/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiidenvirta. Oli jännittävä ja pelottava, mutta piti katsoa :-) Olin kuudesluokkalainen.

Vierailija
13/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi Pitkätossu elokuvista pari kohtausta. Star Trekit, ne vanhat, oli tooosipahoja silloin joskus.

Vierailija
14/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiidenvirta mullakin! Siinä sarjassa oli jotain hirveyksiä vihreän oven takana. Meillä oli vihreä saunanovi enkä.uskaltanut käydä saunassa pitkiin aikoihin... Hrrrrrrr!

Vierailija
15/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajahai. Oltiin lapsena kaverin luona uimassa ja samaan aikaan katsottiin tappajahaita.

Vierailija
16/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista itse elokuvaa, ainostaan kohtauksen jossa wc-pöntöstä tuli käsi. Itse asiassa en muista sitä tarkkaa kohtaustakaan enää, vain sen että kun nuorena vuosia mietin pöntöllä sieltä mahdollisesti ilmestyvää kättä, niin se johtui tuollaisesta elokuvan kohtauksesta. Piti aina tarkistaa, ettei siellä näy kättä.

Vierailija
17/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö ostereista  

Vierailija
18/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin Peaksin Bob joka kurkisteli sohvanreunalla.

Vierailija
19/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1970-luvulla ja lapsena yhtenä kesänä tuli telkkarista sarja nimeltä Syvyyden vangit. Siinä tällaisessa uponneessa laivassa pieni porukka jäi jonkinlaiseen ilmataskuun ja sitten tietty sattui ja tapahtui, kun he yrittivät saada yhteyttä pinnlle ja/tai pelastautua sieltä.

Olis kyllä mielenkiintoista nähdä toi sarjaa uudestaan, silloin tuntui tosi pelottavalta. Mökillä katsottiin sitä serkkujen kanssa. Nyt olis varmaan aika kevyttä kamaa. Tämä tietty pitää laittaa siihen kehykseen, että muistan tuon siis ihan itse  ja olin kyllä jo reippaasti alakouluikäinen tuolloin.

Ihan lastenohjelmista: omat vanhemmat lapset ovat syntyneet vuosina 2001 ja 2002 ja muisten kuinka pelkäsivät sarjaa Syrhämä. Kuopus on sitten vuosimallia 2005 ja pelkäsi pienenä yli kaiken muun TV-sarjaa nimeltä Himpulat, joka on Teletappien kaltainen hölmöily. Mutta joku siinä pelotti. Jäivät jumiin sellaiseen tahmaan ja se oli tuosta pienestä silloin tosi pelottavaa.

Vierailija
20/709 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtokeskuksen (en enää muista minkä) lasten leikkipaikassa pyöri telkkarissa Scooby Doo ja saaren zombiet kun olin kuusi vuotta. Näin monta viikkoa painajaisia siitä, muistan osan painajaisista vieläkin :D