Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi oikein varastaa pakon edessä?

Vierailija
15.01.2024 |

Minun mielestäni ei ole.

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla voisi kysyä, että jos minua panettaa ja näen superkuuman naisen, niin onko minulla oikeus ottaa tämä nainen vaikka vastoin hänen tahtoaan?

Ei ole sama logiikka, koska se ei ole pakko. Jos sinulla on sellainen pakko, kuulut hoitolaitokseen.

Kyllä seksuaalinen hätätila oikeuttaa vähän nusasemaan varsinkin jos nainen provosoi olemalla ilman huntua.

Eikä siitä ole edes mitään haittaa koska se ei käytössä kulu ja omistaja kuitenkin saa pitää tavaransa. Tutkimusten mukaan 69% naisista pitävät siitä jopa niin paljon , että muistavat puhua siitä vielä vuosien päästäkin.

Vierailija
82/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä "pakko"? Tuhlasi rahansa turhuuksiin ennen ruokaostoksia?

Kaikki ei ole turhuutta. Rahat voivat mennä vaikka pelkästään asumiseen. Ja ei, kaikki eivät saa asumistukea tai muutakaan tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla voisi kysyä, että jos minua panettaa ja näen superkuuman naisen, niin onko minulla oikeus ottaa tämä nainen vaikka vastoin hänen tahtoaan?

No miehen logiikalla joo

Vierailija
84/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itsesuojeluvaistoa ja selviytymisviettiä on täysin hyväksyttävää varjella. En kannustaisi siihen, mutta minä olen aina ihmisten puolella, en korporaatioiden, eli en käräyttäisi jos näkisin. 

Vierailija
85/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama logiikka, koska se ei ole pakko. Jos sinulla on sellainen pakko, kuulut hoitolaitokseen.

Kyllä seksuaalinen hätätila oikeuttaa vähän nusasemaan varsinkin jos nainen provosoi olemalla ilman huntua.

Eikä siitä ole edes mitään haittaa koska se ei käytössä kulu ja omistaja kuitenkin saa pitää tavaransa. Tutkimusten mukaan 69% naisista pitävät siitä jopa niin paljon , että muistavat puhua siitä vielä vuosien päästäkin.

Palstalta luin viisauden. Ettei järvi soutamalla kulu, mutta se voi saastua.

Vierailija
86/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuasta varastamisen jälkeen tulee täyttä paskaa. Ruuan varastamisesta aiheutuu suurempi vahinko omistajalle ?

Vierailija
87/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä tätä lukiessa opin on se , että jos yyhhoo äiti pyytää lapsilleen ruokaa taikka rahaa niin älä anna . Se huijaa tukia ,valehtelee ja varastaa jokatapauksessa.

Näköjään paha paljastaa lopulta aina itsensä. Enää en joululahja keräyksiin osallistu, enkä tue heidän elämäänsä muuten kuin pakotettuna verojen kautta.

Vierailija
88/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sellainen pakko, että pitää varastaa?

Kela ei maksa tukia ajoissa, ulosotossa esim. 100,000 ja viideskymmeneskin työpaikka ilmoitti, että "valitettavasti valintamme ei osunut teihin...". 

Mihin se on käyttänyt sen saamansa 100,000 euroa jota nyt rahan lainannut taho haluaa takaisin? 

Miten aina kätevästi " unohdetaan" , että jos ulosotossa on velkoja niin se sama summa on saatu itselle käyttöön jossakin kohtaa elämää?  

- lainaan pankilta 3000€ jonka saan itselleni. Jätän lainani maksamatta ja pidän tuon 3000€ itselläni.  Ja nyt pankki ulosmittaa MINUN 3000€ itselleen Minun palkoistani!?? Mikä teitä kuspäitä riivaa? Ne ulosoton perinnässä olevat ovat jonkun toisen rahoja jotka te olette toiselle velkaa.

Uuniin  tuollaiset pitäis la

Voihan olla kyseessä esimerkiksi epäonnistunut yrittäjä. Koronapandemiassa monet joutuivat olosuhteiden uhreiksi vaikka kokoomuseetoksen mukaan mitään olosuhteita ei kuulemma ole olemassakaan, vaan kaikki epäonnistuminen on kuulemma vain omaa laiskuutta. Esimerkiksi tuhoisia tulipaloja väärimpiin mahdollisiin aikoihin ei kuulemma ole olemassakaan vaan se elämäntyösi tuhonnut tulipalokin oli vain omaa laiskuuttasi.

Tämä on joka tapauksessa pointtini vierestä. Suuretkaan velat eivät ole mikään oikeutus mitätöidä niitä kaikkein perustavamman laatuisia ihmisoikeuksia, joihin ruokakin kuuluu. 

Vierailija
89/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole turhuutta. Rahat voivat mennä vaikka pelkästään asumiseen. Ja ei, kaikki eivät saa asumistukea tai muutakaan tukea.

Tämän vuoksi näitä köyhiä asutetaankin nyt halvempiin asumisyksikköihin asumaan ja heidän palvelunsa keskitetään 

Tältä hallitus teidät haluaakin pelastaa. Nälältä .

Hallitus pelastaa teidät ja toimii teidän parhaaksenne.

Vierailija
90/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi näitä köyhiä asutetaankin nyt halvempiin asumisyksikköihin asumaan ja heidän palvelunsa keskitetään 

Ei toimi. Kansallissosialismi ei ole mikään yleinen hyvä. 

Vierailija
91/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidät voisi keskittää parakkileireille.

Siellä äidit lapsineen yhdessä huutavat ja näin kasvavat taas uudet katkerat.

Vierailija
92/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos et saa tukia niin silloin sulla on omaisuutta. Myy se niin ei tarvitse toisten omaisuutta varastaa!

Vierailija
93/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Kansallissosialismi ei ole mikään yleinen hyvä. 

Tietääkseni kommuuneihin asuttaminen on vasemmistolais politiikkaa parhaimmillaan .

Paina tämä mieleesi poika.

Vierailija
94/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikein ole. Mutta en nyt ihan kauheana rikoksena pidä, jos ei ole muita vaihtoehtoja. Ihmisen henkiinjäämisen vietti on kuitenkin niin kova.

Vierailija
95/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuet kerralla pois niin loppuu tuo kitinä kokonaan kun muutatte takaisin sinne venäjälle lihapatojenne luo tai kuolette pois happea tuhlaamasta .

Vierailija
96/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit tumputtaa ihan rauhassa yksinäsi, ja jättää naiset rauhaan. Ei ole hätätilanne.

Voit tumputtaa ihan rauhassa yksinäsi, ja jättää naiset rauhaan. Ei ole hätätilanne.

Vierailija
97/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Luultavasti rahat menneet tupakkaan ja muihin turhakkeisiin tai muuten vaan ei ole osattu kilpailuttaa hintoja kaupassa vaan ostettu kalleinta.

Sinä et pysty arvioimaan, mihin ihmisten rahat ovat menneet. 

Vierailija
98/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei olisi yhtään rahaa ja näkisin nälkää varastaisinko kaupasta?,,todennäköisesti,mutta väärin se silti olisi.

Vierailija
99/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Luultavasti rahat menneet tupakkaan ja muihin turhakkeisiin tai muuten vaan ei ole osattu kilpailuttaa hintoja kaupassa vaan ostettu kalleinta.

Sinä et pysty arvioimaan, mihin ihmisten rahat ovat menneet. 

Suomessa jokainen saa vähintään sen 550€ kuukaudessa jos ei ole omaisuutta (jos on niin luopuu siitä tai myy sen)

Sen jälkeen jokainen saa päättää mihin sen rahan käyttää. Valtio ei voi sille mitään jos joku päättää käyttää sen liian kalliin asunnon vuokraan. Sitten pitää yrittää se loppu käyttää oikein ja käydä ruokajonoissa.

Et voi elää yli varojesi ja varastaa sen takia. 

Itse jäin työttömäksi ja muutin Helsingistä Tampereelle koska ei vaan ollut varaa (eikä syytä) jäädä sinne. 

Vierailija
100/149 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei. Maailmassa on kuitenkin paikkoja, joissa nälkäänsä hyväksyisin varastamisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan