Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi oikein varastaa pakon edessä?

Vierailija
15.01.2024 |

Minun mielestäni ei ole.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä varastelevat ja varasteluun kannustavat ja sen hyväksyvät suhtautuvat siihen, kun minä tai joku muu tulee ja varastaa näiltä jotakin? Eiköhän vaan uhri vingu poliisia apuun, kun häneltä varastettiin pipo tai hanskat tms. mutta loukkaantuu kauheasti, jos hän itse jää kiinni ja poliisit tulevat tutkimaan varkautta. Kannattaa aina muistaa, että kun osoitat sormellasi syyttävästi jota kuta, niin neljä sormea osoittaa sinua itseään. 

Vierailija
142/149 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaus on rikos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varkaus on rikos

Niin on, mutta rikoslain mukaan pakkotila tekee muuten rikollisesta teosta laillisen.

Vierailija
144/149 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kauppoihin pääsee sisälle enää todistamalla henkilöllisyytensä ja antamalla pantin tai sitten seisotaan ovella ja annetaan kauppalista myyjälle joka kerää ostokset ja veloittaa tietysti tästä. 

Ei kukaan kauaa jaksa katsella että varkaat varastavat eivätkä saa minkäänlaista tuomiota tästä mikä lopettaisi heidän toimintansa?

Vierailija
145/149 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta varastan silti jos tarve vaatii tai miksen huvikseenkin. Oleellistahan ei ole se, mitä tekee, vaan se, jääkö kiinni. Tähän mennessä en ole jäänyt. :)

Vierailija
146/149 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Jos esim. lyön polttopuita tehdessä kirveellä peukalon irti, eikä ole ensiapuvälineitä lähistöllä, muuta kuin jonkun tuntemattoman auton takaikkunalla, minä kyllä varastaisin sen ensiapulaukun.

Mutta ap voi olla varastamatta. Jos siis autosi syttyy palamaan, älä ota sitä minun jauhesammutinta ilman lupaa, vaikka kuinka houkuttelisi.

Tuo ei ole varastamista. EA-tarvikkeet ja ensisammutuskalusto on jokaisen käytettävissä kun niille ilmenee tarvetta.

Toisinsanoen, et voi joutua edesvastuuseen naapurin sammuttimen tyhjentämisestä, mikäli se on tehty aidossa tarpeessa.

Mahdollisia kustannuksia selvitetään sitten jälkikäteen esim. vakuutusyhtiöiden kanssa.

Koskaan ei onnettomuuden satututtua tule ajatella em. välineiden käyttöoikeutta. Se on automaattisesti jokaisella ja jokaisella on velvollisuus myös auttaa kykynsä mukaan

Ja mistähän tulee tuo perusoletus, että kaikilla olisi vakuutus? Vakuutukset ovat kalliita.

Vierailija
147/149 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vassarinäyttelijätärhän kehottaa tekemään vallankumoiuksen varastamalla riistäjä porvareilta, vaikka  ne  varastetut tavarat sitten näkyvät hintojen nousussa ja oikeastsi iskevät siihen vähävaraisempaan ryhmään.

Jotkut poliittiset ryhmät haluavat yhteiskunnan hajoavan ja rupeaman tappelemaan kuin joissain p-lläpimaissa.

Vierailija
148/149 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varkaus on rikos

Niin on, mutta rikoslain mukaan pakkotila tekee muuten rikollisesta teosta laillisen.

EIkö se ollutkaan rikos, kun aikuinen mies r.....si pikkupojan uimahallin vessassa, koska oli "pakottava tarve"?

Vierailija
149/149 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastan kuule hyvällä omalla tunnolla ahneen kesko kauppiaan hyllystä tulee vaan hyvä mieli kun vie sieltä.

Omatunto on jäänyt kalibroimatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi