Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen

Vierailija
23.12.2023 |

Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.

Kommentit (5057)

Vierailija
761/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavokin on parempi kuin tuo totemipaalu.

Vierailija
762/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavokin on parempi kuin tuo totemipaalu.

Paavo on parempi kuin Stubbin kuminaama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituspuolueiden ehdokkaita ei äänestetä. 

Jutta on paras. Äänestämme Juttaa. 

Minä taas ihmettelen, miksi Urpilainen on edes lähtenyt tuohon leikkiin mukaan. Hänestä paistaa sadan kilometrin päähän, että mukamas on kilpailemassa vaikka ei toden totta ole. Ympäripyöreää small talkia, sitten taas yrittää olla vakuuttava ja selittelee, kuinka Tärkeä Työ hänellä on. Niin varmaan, miksi ihmeessä siis tähän leikkiin lähti. Kunhan hengailee mukana muodon vuoksi. Pohjat veti Tommolan maikkarin kevythaastattelussa, jota pystyin kuuntelemaan viisi minuuttia, sitä loputonta tekonaurua. Mitähän demareiden päässä oikein liikkuu. 

Vierailija
764/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallituspuolueiden ehdokkaita ei äänestetä. 

Jutta on paras. Äänestämme Juttaa. 

Minä taas ihmettelen, miksi Urpilainen on edes lähtenyt tuohon leikkiin mukaan. Hänestä paistaa sadan kilometrin päähän, että mukamas on kilpailemassa vaikka ei toden totta ole. Ympäripyöreää small talkia, sitten taas yrittää olla vakuuttava ja selittelee, kuinka Tärkeä Työ hänellä on. Niin varmaan, miksi ihmeessä siis tähän leikkiin lähti. Kunhan hengailee mukana muodon vuoksi. Pohjat veti Tommolan maikkarin kevythaastattelussa, jota pystyin kuuntelemaan viisi minuuttia, sitä loputonta tekonaurua. Mitähän demareiden päässä oikein liikkuu. 

Urpolainen kaipaa kipeästi esiintymään. Muut seikat ovat toissijaisia. Pääasia että hän itse pääsee pääosaan. Ei mahdollisuuksia mihinkään.

Vierailija
765/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen tekemät leikkaukset satavat vasemmiston ja sdp:n laariin presidentti kisassa. 

Rehn oli muuten ainoa, joka älähti heikompiosaisten puolesta, kun leikkaukset ilmoitettiin. N35 yksinhuoltaja, sh

Emme äänestä hallituspuolueiden ehdokkaita. 

Ne leikkaavat.

Äänestämme Juttaa. 

Pressavaali on henkilövaali.  Puolueet on unohdettava totaalisesti. Eihän pressa tee mitään puoluepolitiikkaa kun tulee valituksi vaan joutuu eroamaan puolueesta jossa on ehkä ollut jäsen. 

Tarvitsemme sellaisen presidentin joka kykenee yhdistämään kansaa. Ei heitä jotka erottavat jo nyt ja se ei muutu jos valitaan väärälai en presidentti. Moni on san

Sitä suuremmalla syyllä voi ihmetellä galluplukuja.

Vierailija
766/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho 

Vaikka olen monet kerrat persuja äänestänyt en kannata Halla- ahoa.  Jo syystä ettei ole käynyt armeijaa ja sitten hänen persoona ei sovi presidentiksi. Ei katso silmiin ( autismia?) Ja monotoninen puheentuotto ei kuulosta ja näytä hyvältä. Varsinkaan presidentiltä. Ei ole hirveän hyviä ehdokkaita ja luulen, että Olli Rehn on passeli. Ei ainakaan jaa kansaa niin kuin Haavisto ja Halla- aho jakavat ja jakaisivat. 

Sinun mielestä Haavisto puhuu monotonisesti. Mites tuo Olli Rehn?

Vierailija
767/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehnissä vetoaa inhimillinen ajattelutapa, harkitsevaisuus ja ennakoitavuus. Kun Niinistö kerran on ollut niin suosittu presidentti niin sama linja jatkukoon. Siksi Rehn.

Vierailija
768/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho 

Vaikka olen monet kerrat persuja äänestänyt en kannata Halla- ahoa.  Jo syystä ettei ole käynyt armeijaa ja sitten hänen persoona ei sovi presidentiksi. Ei katso silmiin ( autismia?) Ja monotoninen puheentuotto ei kuulosta ja näytä hyvältä. Varsinkaan presidentiltä. Ei ole hirveän hyviä ehdokkaita ja luulen, että Olli Rehn on passeli. Ei ainakaan jaa kansaa niin kuin Haavisto ja Halla- aho jakavat ja jakaisivat. 

Anteeksi, puhuitkin Halla-Ahosta. Kuitenkin jälkimmäinen lauseeni ! 

Vierailija
769/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho 

Vaaka kallistunee Haaviston puoleen. On pitkäaikaista kokemusta ja tarpeen tullen hoitaa asiat hyvin. 

Vierailija
770/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho 

Vaaka kallistunee Haaviston puoleen. On pitkäaikaista kokemusta ja tarpeen tullen hoitaa

Haavisto profiloitunut kiltiksi mieheksi joka mieluummin katselee sivusta kun Suomelle valitaan toinen mies presidentiksi kuin että itse tulisi valituksi

Vierailija
771/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen jo, miten Olli-polo pillahtaa vaali-iltana itkuun, kun käy ilmi, etteivät edes kepulaiset äänestäneet häntä. Ainoa syy tukea häntä onkin se, että antaa äänensä säälistä.

Vierailija
772/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen jo, miten Olli-polo pillahtaa vaali-iltana itkuun, kun käy ilmi, etteivät edes kepulaiset äänestäneet häntä. Ainoa syy tukea häntä onkin se, että antaa äänensä säälistä.

Sekin käy. Antakaa säällääniä.

Vierailija
773/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen millaisena esimerkkinä ja esikuvana ehdokas olisi suomalaisille presidenttinä. Valintani on Rehn.

Vierailija
774/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisötilaisuudessa on jo limsat heitetty Stubbin päälle

Onko tämä jokin uusi juttu?

Vierailija
775/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubbia ei haluta

Vierailija
776/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Stubb ottaa puheenvuoron, Rehn katoaa tapettiin.

Vierailija
777/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubbia ei haluta

Ei kai sitä kukaan halua. Ei kai se edes tunne Suomea

Vierailija
778/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Haavisto voittaisi Rehnin toisella kierroksella. Pekalla on sentään persoona.

Vierailija
779/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa Haavisto voittaisi Rehnin toisella kierroksella. Pekalla on sentään persoona.

Pekka saa tyydytystä enemmän siitä että toinen mies valitaan kuin että itse tulisi valituksi

Vierailija
780/5057 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbia ei haluta

No useampi sitä haluaa kuin ketään muuta. Toisella kierrokselkakin ylivoimainen kaikkiin muihin nähden.

Ketju on lukittu.