Kokemuksia muuttofirmoista?
Olisi muutto edessä ja ensimmäinen kerta kun firmaan pitäisi turvautua. Onko palstalaisilla kokemuksia?
Kommentit (12)
Otin facebookista jotain venäläisiä muuttamaan, maksoi vain 100€ kaksion muutto Helsingissä.
Koulut joissa opiskellaan logistiikkaa.
Kysyppä niistä jos sellaisia on jossain lähistöllä.
Iso porukka, nopeesti ja halvalla.
Jos haluat, että muuttotavara pysyy ehjänä, älä käytä Opiskelijamuuttoja.
Olen monia kokeillut mutta aina todennut että Niemi on kaikista luotettavin.
Vierailija kirjoitti:
Otin facebookista jotain venäläisiä muuttamaan, maksoi vain 100€ kaksion muutto Helsingissä.
Paljonko hävisi tavaraa ?
On kokemuksia ja ihan hyviä. Olen käyttänyt omissa ja firman muutoissa sellaista missä muuttofirma tuo muuttolaatikot etukäteen ja sitten muuttopäivänä vievät ne suoraan oikeisiin huoneisiin. Jos on jotain isompaa tai erikoisempaa kuten flyygeliä tai vastaavaa niin kannattaa kirjata ne sopimukseen erikseen ja varmistaa kenen vakuutus korvaa jos jotain hajoaa.
Omat kokemukset ovat kuitenkin olleet ihan hyviä. En luettele firmoja mutta jos googlat muuttopalvelu niin käyttämäni firmat ovat siinä etusivun hakutuloksissa. Varsinkin isoilla muuttofirmoilla on aika selkeät prosessit.
Vierailija kirjoitti:
Mun rojuille aivan sama vaikka 80% katoaisi. Olen käyttänyt opiskelija muuttoja ja käytän jatkossakin, pääsee tyypit treenaan.
Forsman muuttoa on pk-seudulla 2 kertaa käytetty viimeisen 10 vuoden aikana, hyviä kokemuksia on. Purkivat lähtöpäässä ja kokosivat määränpäässä pari huonekalua, jotka ei mahtuneet muuten kulkemaan, näppärästi kävi sekin. Muuttolaatikotkin otin lainaan sieltä firmasta, niihin vaan sitten pakkailtiin ennen muuttoa tavarat ja miehet sitten kantoi autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rojuille aivan sama vaikka 80% katoaisi. Olen käyttänyt opiskelija muuttoja ja käytän jatkossakin, pääsee tyypit treenaan.
Vain sinä kuljettelet omia rojujasi. Muilla voi olla ihan muut kriteerit.
Victor Ek : iä olen käyttänyt vuosikymmenien saatossa useasti, ja ovat hoitaneet muutot mallikkaasti . Ripeästi, siististi ja ystävällisedti.
Käytimme Pintasuoraa (pääkaupunkiseutu). Edullinen, reippaat kaverit hoitivat homman sujuvasti.
Ei. Aina ollut niin hyviä kavereita, että ne on auttanut niin ei tarvi muuttofirmoja häiritä.