Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 30-vuotiaalle miehelle joka ei halua/tarvitse mitään?

Vierailija
09.11.2023 |

Jokainen isänpäivä, syntymäpäivä ja joulu on sama ongelma. Mitä ihmettä keksin lahjaksi? Ei ole mitään erityisempiä harrastuksiakaan. Rauhallinen ja kotona perheen kanssa viihtyvä tyyppi. Auttakaa?! Lahjan antaja siis vaimo. 

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut naiset kohtelevat miehiään kuin pikkulapsia? Ostetaan sukkia ja kalsareita. Ihan kuin niitä ei mies voisi käydä ostamassa ihan itse. 

No onhan se kivaa saada lahjaksikin niitä. Kyllä minä ainakin olen iloinen kaikesta mitä mies antaa, vaikka ei ehkä osu aina ihan kohdilleen. Käytän kaikki aina silti ja rakkaudella mietin silloin miestä.

Mun mies on niin kiireinen, ettei kovin helpolla ehdi vaateostoksille. Siksikin sukat ja kalsarit lahjana on tosi jees.

Vierailija
82/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut naiset kohtelevat miehiään kuin pikkulapsia? Ostetaan sukkia ja kalsareita. Ihan kuin niitä ei mies voisi käydä ostamassa ihan itse. 

Miksi ylipäätään ostaa lahjoja, kun lahjan saaja voi käydä ostamassa ne itse?

En tiedä kysytkö tosissasi, mutta vastaan silti. Koska rakastetaan ja halutaan huomioida. Miksi lapset tekee isänpäiväkortit, kun voisihan se mieskin itse väkertää itselleen jonku kikkareen. Vai eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäiväksi ostin kerran valokuvauksen miehelle ja lapselle, valokuvaaja otti tosi upeita kuvia muistoksi😊

Vierailija
84/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkuja ja takamusta

Vierailija
85/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta isänpäivälahjaksi riittää lasten tekemät lahjat. Jos lapset jos isompia, voivat ostaa itse jotain (äidin rahoilla, jos ovat alaikäisiä). Mies ei ole vaimonsa isä, joten vaimon ei tarvitse hommata hänelle lahjaa. Ostaa omalle isälleen, jos haluaa. 

Kyllä minä muistan isänpäivänä kaikkia läheisiä isejä. Ukkia, pappaa, omaa isääni ja miestäni. Ei pappanikaan ole mun isä esim, silti voi juhlistaa sitä kaikkien isien päivää.

Vierailija
86/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 33v. Pliis ostakaa niitä lahjakortteja vaikka johonkin kaupungin ostoskeskukseen. Voipahan itse hommata sillä jotain, mitä tarvitsee silloin kun siltä tuntuu. Turha ostaa jotain turhaa krääsää pyörimään nurkkiin. Ajatushan se tosin tärkein on.

Mun miehellä on niin paljon rahaa, että mun pieni lahjakortti ei tuntuisi hänelle miltään. Ja hän kuitenkin unohtaisi sen käyttää. Muuten kiva idea ja lahjakortteja annan ihmisille, joilla ei ole rahaa.

Mieheni arvostaa myös ylikaiken sitä, että hänen ei tarvitse mennä sinne kauppakeskukseen pyörimään ja miettimään mitä sieltä Dressmannilta nyt ostaisi. Jos hänellä on tarve t-paidalle, niin voin osoittaa hänelle rakkautta ja käydä ostamassa sen hänelle, jotta hänen ei tarvitse tehdä jotain mistä hän ei nauti pätkääkään. 

Vierailija
87/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään ostaa lahjoja, kun lahjan saaja voi käydä ostamassa ne itse?

En tiedä kysytkö tosissasi, mutta vastaan silti. Koska rakastetaan ja halutaan huomioida. Miksi lapset tekee isänpäiväkortit, kun voisihan se mieskin itse väkertää itselleen jonku kikkareen. Vai eikö?

Juurikin näin. Siksi on ikävää, että toisten lahjaideoita haukutaan. Jos miehellä on sukat rikki, niin voi toki käydä ostamassa ne itse mutta todennäköisesti se mies ilahtuu siitä, että vaimo on huomannut risat sukat ja ostanut uudet hänen puolestaan. Aika harva mies nauttii ostoksilla käynnistä ja sukkien ostamisesta.

Vierailija
88/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin mun miehelle kanavapaketin mikä sisältää urheilua ja lisäksi hierojalle lahjakortin (en tiedä tykkääkö) 

Toivottavasti lahjakortti oli thaihierontaan

Vierailija
89/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei oikeasti halua mitään, niin ei mitään. Itse toivon usein, että lahjat jätettäisiin ostamatta, koska en jaksa lahjahössötystä suuntaan enkä toiseen. Lahjan saajanakin tuntuu, että jää velkaa hankkia itse itse lahjoja. Joten jos mies on sanonut, ettei halua mitään, niin sitä voi myös kunnioittaa. Ei kaikki aikuiset oikeasti halua ja välitä lahjoista, ne on monelle pakollinen paha, josta aiheutuu lähinnä kiusaannusta. 

Vierailija
90/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies ole vaimon isä, joten miksi pitäisi vaivata päätään isänpäivälahjalla. Sitä kannattaa miettiä lasten kanssa. Muista itse omaa isääsi, ei puolisoasi.

Vierailija
91/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyyttä.

Vierailija
92/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo kaikkea ja en pidä turhasta tavarasta. Paras isänpäivälahja olisi vaikka lounas tai illallinen perheen kanssa ilman puhelimia ja kiirettä kotona tai ravintolassa. Ei sen tarvitse olla sen kummempaa kuin hetki perheen kanssa. Tärkeintä että lapset oppivat huomioimaan toisia. Jos lapset nuoria niin vaikka pyytää lapsia laulamaan isälle tai tekemään isän seurassa jonkun kortin tms. Muodon vuoksi voi ostaa vaikka lahjaksi jotain, Dressmanin bokserit tai sukat, jotta lapset oppivat antamaan toisille lahjoja.

Ihan vain hetkonen normaalia yhdessäoloa perheen kanssa sen mukaan minkä ikäisiä lapset ovat, korostaen että tämä hetki on isälle.

T.Iskä 53v.

Vierailija
93/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontalahjakortti. 

Vierailija
94/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän mies ole vaimon isä, joten miksi pitäisi vaivata päätään isänpäivälahjalla. Sitä kannattaa miettiä lasten kanssa. Muista itse omaa isääsi, ei puolisoasi.

se on isäinpäivä eli jokaista joka on isä voi muistaa, ei tarvitse olla oma isä. 

Vierailija
95/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat teille liput hotelliin jossa teet eroottisen esityksen

Tämä. Siellä sitten goatsea & yleistä pillunrevittelyä koko rahan edestä.

Vierailija
96/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 30-vuotiaana isänä kommentoisin, että kyllähän lahja aina lämmittää mieltä. Ja joo en minäkään mitään "tarvitse tai halua", koska en halua että puolisolla tulee tunne, että pakko olla jotain maailmaa mullistavaa. Oikeasti joku kiva ja rento collegepaita tai bokserit riittää ihan hyvin. Ei miehet jaksa ravata kaupoilla, joten tuommoinen tulee aina tarpeeseen. 

Esim. tämä, ei kallis, mutta tosi siisti: https://www.stadium.fi/miehet/miesten-vaatteet/pitkahihaiset/collegepai…;

P.S. ottakaa reilun kokonen

Vierailija
97/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille persettä. Sitähän ne miehet ainakin tahtoo. Jopa homot, ainakin toisilta miehiltä.

Vierailija
98/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat seksikkäät sukkahousut ja korkokengät jalkaan, räikeän punainen huulipuna ja meikkiä, sitten ehdottelet miehelle notta kaipaisit kunnon likaisen ja tuhman persepanon. 

Vierailija
99/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerään aktiivisesti listaa asioista, joita on maininnut tarvitsevansa tai jotka olen itse huomannut, että tarvitsee. Esimerkiksi nyt puhui, että kylpytakki pitäisi uusia, kun on päässyt huonoon kuntoon, joten isänpäivän paketista löytyy uusi. 

Viime vuonna taisin ostaa kaulurin, kun valitteli, että ulkona vetää vaunulenkeillä ikävästi niskaan. Isänpäivänä on myös helppo ostaa vaikkapa joulukalenteri lapsen kuvalla. 

Jouluna on ilahduttanut myös hyvä viskipullo ja vaikkapa uudet sukat tai merinovillaiset pitkät kalsarit. Mielummin tylsää ja arkista mikä ilahduttaa kuin jotain turhaa. Joskus olen ostanut kirjan, mistä olen ajatellut miehen pitävän.

Anteeksi, mutta kuulostaa siltä kuin miehesi olisi alle 5-vuotias. Kauluri :D

Minä olen 62 v ja käytän aina kauluria. Paljon helpompi ja lämpimämpi kuin huivi

Vierailija
100/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämys ja yhteyistä aikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän