Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 30-vuotiaalle miehelle joka ei halua/tarvitse mitään?

Vierailija
09.11.2023 |

Jokainen isänpäivä, syntymäpäivä ja joulu on sama ongelma. Mitä ihmettä keksin lahjaksi? Ei ole mitään erityisempiä harrastuksiakaan. Rauhallinen ja kotona perheen kanssa viihtyvä tyyppi. Auttakaa?! Lahjan antaja siis vaimo. 

Kommentit (172)

Vierailija
121/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi ehdottaa seksiä lahjaksi? Onpa köppäistä touhua. Minä (ja varmaan suurin piirtein kaikki loputkin miehet) pitävät sellaisesta lahjasta. Voi tehdä jotain tavallisesta poikkeavaa, pukeutua seksikkäästi, roolileikkiä, dominanssia tai jotain muuta, mikä ei ole sitä ns. arkiseksiä.

Ja ennenkuin joku irvileuka ehtii kertoa minut peräkammarin sinkuksi, tämä toive tulee aviossa elävältä, korkeasti koulutetulta ja hyvin toimeentulevalta mieheltä, kahden upean lapsen isältä.

Jos seksi on lahja, siitä puuttuu lahjanantajan saama vastavuoroisuus. En minä ainakaan haluaisi yksipuolista aktia. Ja esim. hotellihuoneen varaaminen seksin vuoksi, aiheuttaisi suorituspakkoa. 

Vierailija
122/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden loma pattayalla, täyshoidolla,mutta yksin tietenki,ei aleta pihtaileen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiirisirkkeli on aina varma!

Vierailija
124/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on epäkohteliasta olla antamatta mitään, vaikka hän ei mitään haluaisikaan. Anna vaikka lahjakortti ruokakauppaan. Luulisi, että sellainen tulee käytettyä. 

Puolisolle lahjakortti ruokakauppaan?? Entä jos vaan noudattaisi toivetta "ei lahjoja, kiitos" ja kävisi siellä ruokakaupassa itse. Tekisi puolisolle mieluisan ruoan ja tarjoilisi sen vaikka pikkasen pilke silmäkulmassa. Sanoisi, että lahjasi on täällä alla (osoittaen omia vaatteitaan). Miehet arvostaa noin yksinkertaisia asioita ja muistavat ne.

Oma mieheni ei tuollaisesta välittäisi, mutta vaikka noinkin. Pointtini oli se, että olisi epäkohteliasta olla antamatta yhtään mitään. Itse pitäisin vaikka lahjakortista ruokakauppaan, niin voisin ostaa itselleni esim. kalliimpaa lohta tai jotakin mieluista. Riippuu ihan miehestä, kaikilla on eri maku.

Vierailija
125/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on epäkohteliasta olla antamatta mitään, vaikka hän ei mitään haluaisikaan. Anna vaikka lahjakortti ruokakauppaan. Luulisi, että sellainen tulee käytettyä. 

Puolisolle lahjakortti ruokakauppaan?? Entä jos vaan noudattaisi toivetta "ei lahjoja, kiitos" ja kävisi siellä ruokakaupassa itse. Tekisi puolisolle mieluisan ruoan ja tarjoilisi sen vaikka pikkasen pilke silmäkulmassa. Sanoisi, että lahjasi on täällä alla (osoittaen omia vaatteitaan). Miehet arvostaa noin yksinkertaisia asioita ja muistavat ne.

Mieheni ei tuollaisesta juurikaan välittäisi, teen puolisolleni arkisin ruokaa, joten en antaisi sellaista lahjaksi. Hän pitäisi enemmän lahjakortista kauppaan, se on asia, joka tulee ainakin käytettyä. Riippuu ihan siitä mistä oma puoliso pitää. 

Vierailija
126/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis isänpäivänä annat miehellesi lahjan? Nyt kuulostaa kyllä sukurutsalta touhulta 🤢🤮

Vierailija
127/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu miten siihen suhtaudut. Lahjankin voi antaa rakkaudesta ja voithan sinä siihen itsekin virittäytyä. Olen huomannut, että toisinaan tuon tyyppinen tekeminen on vastapuolen mielestä toisinaan jopa kiihkeämpää, kun on itsekin virittäytynyt tunnelmaan ihan eri tavalla kuin arkena. Mutta nämä lienee makuasioista.

Vierailija
128/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikertaviinipullo. Tai jotain terveysviherjuomia, joita ei raaski itse ostaa.

Vierailija
129/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei tuollaisesta juurikaan välittäisi, teen puolisolleni arkisin ruokaa, joten en antaisi sellaista lahjaksi. Hän pitäisi enemmän lahjakortista kauppaan, se on asia, joka tulee ainakin käytettyä. Riippuu ihan siitä mistä oma puoliso pit

Lahjakortti jää usein lojumaan jonnekin. Unohtuu, vanhenee, menee hukkaan. Niillä varmaan kyllä tienataan hyvin.

Osta raaputusarpoja.

Vierailija
130/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tarvi jos niin sanoi.. Niskan ja hartioiden hierontaa ehkä.? Mut jos ei pidä niin ei pidä

Vierailija
131/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös isänpäivänä kuulu antaa lahja omalle isälle? Ei vaimo anna lahjaa miehelleen isänpäivänä. Ei sinun mies ole sinun isä. 

Jos teidän lapsi on vielä pieni, eikä osaa leipoa, niin voit leipoa kotona kakun ja viedä aamulla kahvit sänkyyn lapsen kanssa. Lapsi tekee kortin. 

Vierailija
132/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita hänen puolesta hyväntekeväisyyteen. Valitse hyväntekeväisyys kohde tarkasti, ettei siellä ole mitään vilunkia ja menee raha oikeasti kärsivälle.

Vierailija
133/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis jos ostaisit joululahjaksi miehen lempikarkkeja tai jotain hyvää olutta esimerkiksi? 

Vierailija
134/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin miehelleni 46v synttärilahjaksi hienon leluprätkän. Oli puhunut haaveestaan hankkia vielä kerran moottoripyörä. Ostin myös pikkupullon viskiä ja mukaan kortin, jossa pahoittelin rahapulaa, eli en voinut ostaa oikeaa pyörää. Viskipullon kerroin olevan sen vuoksi, että voi vähäsen lohduttautua sen avulla. Mies tykkäsi lahjastaan todella paljon. Pyörä oli sen jälkeen esillä aina.😊

Mies myös osti pari kertaa äitienpäivänä mulle kukkia, vaikka meillä ei yhteisiä lapsia ollutkaan. Minulla oli silloin kun tavattiin jo aikuiset lapset.

Vierailija
135/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka, kakku, kuohuva.

Paketeissa lasten kouluissa tekemiä juttuja ja suklaata. 

Silloin, kun lapset oli pieniä ja tarvitsivat jatkuvasti vahtivia silmiä, annoin isänpäivälahjaksi kaksi tuntia. Mies sai isänpäivänä tehdä rauhassa kahden tunnin ajan mitä vaan. Ottaa vaikka päikkärit, lukea, lähteä lenkille jne.

Toki tuota sai tehdä muulloinkin, mutta jotenkin keskellä päivää, kun toinen touhuaa lasten, vauvan ja ruokien kanssa, ei tullut omaa aikaa otettua. Mies piti lahjasta kovasti.

Nykyään, kun lapset on isompia, teemme yleensä yhdessä jotain. Esim. käymme keilaamassa tai elokuvissa. 

Vierailija
136/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös puoliso, joka ei halua tai tarvitse mitään. Yleensä hän saa jouluna/synttärinä/hääpäivänä suosikkiherkkujaan, lempilikööriä, lempimakeisia, mitä milloinkin. Juttuja jotka kuluvat pois eivätkä jää nurkkiin pyörimään. 

Vierailija
137/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajarit (min 5) Iisalmesta, SVS-SB4000 ja 4k videotykki. Noin nuorella miehellä on vielä näkö ja kuulo kohdillaan ja lapsetkin nauttivat perhe-elokuvista.

Vierailija
138/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana on se, että minulla on rahaa lahjaan noin 30 e ja kaikki mitä mies oikeasti haluaisi maksaa vähintään 100 euroa. Sitten ostelen jotain sukkia ja suklaata, mitä nyt muutenkin ostellaan arkena.

Tee, kunnon ruoka sunnuntaina. Sen saa sillä 30 eurolla. Ainakin itse arvostaisin.

Vierailija
139/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineeton lahja sopii aina. Esimerkiksi lahjoitus sairaalaklovneille.

Vierailija
140/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihan samanlainen mies joka ei koskaan halua/tarvitse mitään lahjoja, mutta kyllä niitä on silti kiva saada.

Useimmiten saan saan hajuvesiä tai vaatteita lahjaksi.

Vaimo myös ostanut pleikkaripelejä muutaman kerran kun tietää että niitä olen tykännyt pelailla.

Ainiin kerran sain myös uuden partakoneen, joka oli muuten paras lahja ikinä.

M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan