Mitä lahjaksi 30-vuotiaalle miehelle joka ei halua/tarvitse mitään?
Jokainen isänpäivä, syntymäpäivä ja joulu on sama ongelma. Mitä ihmettä keksin lahjaksi? Ei ole mitään erityisempiä harrastuksiakaan. Rauhallinen ja kotona perheen kanssa viihtyvä tyyppi. Auttakaa?! Lahjan antaja siis vaimo.
Kommentit (172)
Toisenlainen Lahja on materiaaliton lahja, jolla ilahdutat ystävääsi ja samalla autat köyhimpien maiden ihmisiä. Lahjojen avulla autat ihmisiä parantamaan itse elinolojaan koulutuksen ja työn avulla. Ystävälle saat annettavaksi lahjasta kortin, jossa kerrotaan miten lahja auttaa. Kirkon Ulkomaanapu toimittaa avun perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ehdotetaan jotain seksijuttuja? Ällöttävää, minusta seksi ei ole mitään tavaraa mitä annetaan lahjaksi vaan normaali osa parisuhdetta.
Vähänpä tiedät parisuhteista siinä tapauksessa. Varsinkaan pikkulapsiajan parisuhteista.
Minulla on taustalla 10 vuoden parisuhde josta 2 vuotta pikkulapsiarkea. Ei ole minulla eikä miehellä koskaan käynyt mielessäkään antaa toiselle lahjaksi seksiä. Ihan naurettava ajatuskin. Eikä liity mitenkään pikkulapsiarkeen. Jos jollakin muuttuu arjessa seksi lahjatavaraksi niin eipä kuulosta kovin hyvältä suhteelta.
Uutispommi: Kaikki eivät ole samanlaisia kuin te. Osalla on myös huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Anna pimpsaa. Saa ukkoparka edes 3 kertaa vuodessa.
Pösilö.
Normaaliin perhe-elämään kuuluu seksi, itsestään selvyytenä.
Ainakin terveillä työikäisillä ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ehdotetaan jotain seksijuttuja? Ällöttävää, minusta seksi ei ole mitään tavaraa mitä annetaan lahjaksi vaan normaali osa parisuhdetta.
Vähänpä tiedät parisuhteista siinä tapauksessa. Varsinkaan pikkulapsiajan parisuhteista.
Minulla on taustalla 10 vuoden parisuhde josta 2 vuotta pikkulapsiarkea. Ei ole minulla eikä miehellä koskaan käynyt mielessäkään antaa toiselle lahjaksi seksiä. Ihan naurettava ajatuskin. Eikä liity mitenkään pikkulapsiarkeen. Jos jollakin muuttuu arjessa seksi lahjatavaraksi niin eipä kuulosta kovin hyvältä suhteelta.
Uutispommi: Kaikki eivät ole samanlaisia kuin te. Osalla on myös huumorintajua.
Juurihan tuossa oletettiin että pikkulapsiarki tekee kaikkien suhteesta tietynlaisen, no meillä ei ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattta ottaa se sitruuna pois pimpistä. Helpottaa kummasti. Ei tämä noin vakavaa ole :D Kunhan pelleillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna pimpsaa. Saa ukkoparka edes 3 kertaa vuodessa.
Pösilö.
Normaaliin perhe-elämään kuuluu seksi, itsestään selvyytenä.
Ainakin terveillä työikäisillä ihmisillä.
Googlaapa sellainen sana kuin vitsi. Auttaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut naiset kohtelevat miehiään kuin pikkulapsia? Ostetaan sukkia ja kalsareita. Ihan kuin niitä ei mies voisi käydä ostamassa ihan itse.
Miksi ylipäätään ostaa lahjoja, kun lahjan saaja voi käydä ostamassa ne itse?
Juurihan tuossa oletettiin että pikkulapsiarki tekee kaikkien suhteesta tietynlaisen, no meillä ei ole tehnyt.
Kivat teille! Koeta nyt kuitenkin ymmärtää, että nyt ei ole aiheena sinun täydellinen parisuhteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut naiset kohtelevat miehiään kuin pikkulapsia? Ostetaan sukkia ja kalsareita. Ihan kuin niitä ei mies voisi käydä ostamassa ihan itse.
Tuota olen itsekin usein miettinyt. Meillä ei osteta aikuisille joulu- tai syntymäpäivälahjoja. Kaikilla on muutenkin nurkat täynnä tavaraa ja vaatteet yms. osataan ostaa paremmin itse.
Mitä te miehet itse toivoisitte? Mieluummin kuulen niitä kuin naisen keksimiä ideoita
Vierailija kirjoitti:
Mitä te miehet itse toivoisitte? Mieluummin kuulen niitä kuin naisen keksimiä ideoita
Toivoisin, että lopettaisiin lahjavouhotus ja annettaisiin miehen olla rauhassa. Hyvää ruokaa ja läheisyyttä. Siinä on tarpeeksi lahjaa.
Mammat ostaa väkipakolla ukoilleen Tokmannin kalsareita ja 10 paria kympillä sukkia. Ja sitten itkevät täällä äitienpäivänä kun mies ei osta mitään :D
Jos mietit isänpäivälahjaa, ja lapsenne on jo parin kolmen vanha, ostakaa lahja yhdessä. Lapsi oppii lahjanantamisen ja rahan merkitystä. Ensimmäiset omien lasteni antamat lahjat olivat hassuja. Kerran esim. hammastahnaa, kun isin tahna oli lopussa, mutta lahjanantajan silmien loiste taisi olla paras lahja. 5v poikani sai lahjarahaksi 50mk ja osti lahjoja kympillä ja piti loput itse. Vielä nyt aikuisenakin hän muistaa sisarten kiukun ja tietynlaisen vastavuoroisuuden lahjoissa.
Minusta isänpäivälahjaksi riittää lasten tekemät lahjat. Jos lapset jos isompia, voivat ostaa itse jotain (äidin rahoilla, jos ovat alaikäisiä). Mies ei ole vaimonsa isä, joten vaimon ei tarvitse hommata hänelle lahjaa. Ostaa omalle isälleen, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs säästäväinen kaverini antoi 30-vuotislahjaksi käytettyjä hammasharjojaan. Toivelahja. Niillä sain hyvin putsattua pyörän ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota olen itsekin usein miettinyt. Meillä ei osteta aikuisille joulu- tai syntymäpäivälahjoja. Kaikilla on muutenkin nurkat täynnä tavaraa ja vaatteet yms. osataan ostaa paremmin itse.
Meillä ainakin pienet lapset opettelevat lahjojen avulla antamista. Lahjat on monesti niitä arkisia, joita osattaisiin miehen kanssa itsekin ostaa mutta toki se ilahduttaa, kun toinen on hankkinut valmiiksi. Oman puolison kohdalla tietää tasan tarkkaan millaisista vaatteista toinen pitää ja mitä tarvitsee. Muille aikuisille ei hankita lahjoja ellei osu ihan täydellinen kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin pienet lapset opettelevat lahjojen avulla antamista. Lahjat on monesti niitä arkisia, joita osattaisiin miehen kanssa itsekin ostaa mutta toki se ilahduttaa, kun toinen on hankkinut valmiiksi. Oman puolison kohdalla tietää tasan tarkkaan millaisista vaatteista toinen pitää ja mitä tarvitsee. Muille aikui
Tarkoitin siis sitä, että aikuiset eivät osta toisilleen lahjoja. Lasten lahjat asia erikseen. Totta kai niitä on, kun päiväkodissa ja koulussa askarellaan jne.
Ihan kunnon ruoka kotona voisi olla hyvä. Alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka ja avec. Yleensä miehet tuollaista arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit isänpäivälahjaa, ja lapsenne on jo parin kolmen vanha, ostakaa lahja yhdessä. Lapsi oppii lahjanantamisen ja rahan merkitystä. Ensimmäiset omien lasteni antamat lahjat olivat hassuja. Kerran esim. hammastahnaa, kun isin tahna oli lopussa, mutta lahjanantajan silmien loiste taisi olla paras lahja. 5v poikani sai lahjarahaksi 50mk ja osti lahjoja kympillä ja piti loput itse. Vielä nyt aikuisenakin hän muistaa sisarten kiukun ja tietynlaisen vastavuoroisuuden lahjoissa.
Ihana idea. Pienet lapset ovat joskus todella tarkkaavaisia ympäristön suhteen ja osaavat ajatella mistä toinen pitää.