Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 30-vuotiaalle miehelle joka ei halua/tarvitse mitään?

Vierailija
09.11.2023 |

Jokainen isänpäivä, syntymäpäivä ja joulu on sama ongelma. Mitä ihmettä keksin lahjaksi? Ei ole mitään erityisempiä harrastuksiakaan. Rauhallinen ja kotona perheen kanssa viihtyvä tyyppi. Auttakaa?! Lahjan antaja siis vaimo. 

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä olisi itselleni samassa tilanteessa kotona vietetty ihana dinneri, sellainen josta miehesi pitää. Oli se sitten noutoruoka, itsetehty illallinen, aamianen, päivällinen, ihan mikä tahansa.. :) Kaikkien tarvii kuitenkin syödä, mutta ajatuksella suunniteltu tai / ja tehty on aina kauneinta.

Tai itsetehty runo, tai vaikka lupaus hartiahieronnasta, tms.

<3

Vierailija
162/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta oli poiminnoissa:

Eri tilanne meillä, asutaan yhdessä, ollaan naimisissakin. Rahankäyttö on erilaista meillä. Miehellä paremmat tulot, laittaa 'kaiken' menemään esim harrastuksiin. Mä olen tottunut säästämään. Joskus kuun lopussa hällä on rahat loppu. Lainaan mielelläni, jos esin autossaan ollut korjattavaa tms. Maksaa aina takaisin.

Mutta: esim kesäkuun lopussa on autoremppa, lainaan rahaa. Heinäkuussa on mun sympät, antaa kalliin lahjakortin. Ikään kuin minun rahoillani ostetun (?). Saitteko kiinni ajatuksesta? Siis eihän se mun syntymäpäivä yllärinä tule, on ihan sama vuodesta toiseen.

Suom.huom. kuukaudet vaihdettu tietosuojan takia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta oli poiminnoissa:

Eri tilanne meillä, asutaan yhdessä, ollaan naimisissakin. Rahankäyttö on erilaista meillä. Miehellä paremmat tulot, laittaa 'kaiken' menemään esim harrastuksiin. Mä olen tottunut säästämään. Joskus kuun lopussa hällä on rahat loppu. Lainaan mielelläni, jos esin autossaan ollut korjattavaa tms. Maksaa aina takaisin.

Mutta: esim kesäkuun lopussa on autoremppa, lainaan rahaa. Heinäkuussa on mun sympät, antaa kalliin lahjakortin. Ikään kuin minun rahoillani ostetun (?). Saitteko kiinni ajatuksesta? Siis eihän se mun syntymäpäivä yllärinä tule, on ihan sama vuodesta toiseen.

Suom.huom. kuukaudet vaihdettu tietosuojan takia :)

Sori. Tuli väärään ketjuun. Ekaa kertaa tosin, ja kirjoittelen p a l j o n :(

Vierailija
164/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko urheilussa suosikkia, liput peliin, Macgyver tyyppinen monitoimi linkkari, vaihtoehtoja löytyy, maglite avaimenperä lamppu

Vierailija
165/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, älä osta mitään!  Ei ole pakko ostaakelleen lahjoja.  Ihme änkätystä aina tuollanen, ei tarvi mitään niin mitä vois ostaa?? Jos ei  halua lahjoja eikä tarvitse mitään, nii ei pidä ostaa mitään. Sehän on itsetään selvä vastaus.

Ihan sama kun joku valittaa ettei haluis viettä joulua tai juhannusta. Kuka pakottaa niitä viettämään? Ei pidä tehdä sellasta mitä ei halua.  Ei tarvi viettää jouluja ja vapua. Kun ei vaan vietä niin se on sillä selvä, ei tarvi uikuttaa!

En minäkään tee  mitään mitä ei tarvi tai halua. Jos en lähde  harkkoihin niin en lähde, jos en halua lähtä kauppaan niin en lähde. Töihin ei ole vaihtoehtoa halunpa tai ei, se on mentävä. Mutta  tuollaset tyhjänpäiväset asiat, kun lahjat, ei niitä tarvi ostaa sellaselle joka ei halua. 

Vierailija
166/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies vaimolta mitään isänpäivälahjaa tarvitse kuten ei äitikään mieheltään äitienpäivälahjaa. Ihan korniahan se olisikin.

Vierailija
167/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä olisi itselleni samassa tilanteessa kotona vietetty ihana dinneri, sellainen josta miehesi pitää. Oli se sitten noutoruoka, itsetehty illallinen, aamianen, päivällinen, ihan mikä tahansa.. :) Kaikkien tarvii kuitenkin syödä, mutta ajatuksella suunniteltu tai / ja tehty on aina kauneinta.

Tai itsetehty runo, tai vaikka lupaus hartiahieronnasta, tms.

<3

Dinnerin jälkeen cinemanneri? Ja sitten vähän intercourseria?

Vierailija
168/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain tiukkaa...,

Sori, ei ole enää toisen lapsen syntymän jälkeen tarjolla. 

Voihan se panna niitä lapsia sitten? 

Vierailija
169/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen isänpäivä, syntymäpäivä ja joulu on sama ongelma. Mitä ihmettä keksin lahjaksi? 

Juuri tästä syystä meidän perheessä ja suvussa ei harrasteta lahjojen antamista aikuisille.

Omalla miehellä löi ensi alkuun vähän tyhjää, kun ilmoitin, että ei tarvi mitään ostaa koskaan. Hän oli edellisessä suhteessaan tottunut siihen, että kaikki merkkipäivät ja juhlapäivät piti vaimo huomioida jollakin lahjalla. Hän tykästyi ajatukseen ja sovittiin, että lahjan sijaan voidaan vaikka syödä paremmin, joko kotona tai ravintolassa tms., kun on joku juhlapäivä.

Vierailija
170/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pillua. Tuon vastauksen kuitenkin odotit.

Vierailija
171/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itseäni sellaiseen suhteeseen lykkäisi, jossa täytyy jotain lahjanostoperinnettä vaalia.

Vierailija
172/172 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat teille liput hotelliin jossa teet eroottisen esityksen

Lisäät siihen korttiin vielä, että tälle reissulle otamme pikkusiskoni mukaan, annamme kakkoseen ja nielemme.

Jos haluat, että lahja on siis todella hyvä ja ikimuistoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi