Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 30-vuotiaalle miehelle joka ei halua/tarvitse mitään?

Vierailija
09.11.2023 |

Jokainen isänpäivä, syntymäpäivä ja joulu on sama ongelma. Mitä ihmettä keksin lahjaksi? Ei ole mitään erityisempiä harrastuksiakaan. Rauhallinen ja kotona perheen kanssa viihtyvä tyyppi. Auttakaa?! Lahjan antaja siis vaimo. 

Kommentit (172)

Vierailija
101/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis minun pitäisi siskona pitää eroottinen esitys?

Vierailija
102/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti ravintolaan.

Pääset samalla itsekin syömään hyvin.

Parempi vaihtoehto kuin turha tarpeeton väkisin keksitty tavara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat hänen lempiruokaansa.Syötte yhdessä ja kukaan ei ota puhelinta pöytään.

Sillä oot jo pitkällä. Ei miehet oikeesti halua mitään lahjoja, jos sanovat niin.

Vierailija
104/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kaulurigateen otan kantaa, että se on kyllä hyvä ja toimiva vaatekappale. Kaulahuivit on vähän huonoja lenkillä ja muutenkin sellaisia somiste asusteita miehillä. Jotkut istuu kaulahuivin kanssa myös sisätiloissa ja se on muka tyylikästä.

Vierailija
105/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Huomiota ja läheisyyttä ei ole yleensä liikaa. Ja mikäs sen parempi lahja, jolla on jo kaikki rojut, mitä haluaa. Aitoa läheisyyttä ja hyvänäpitoa ei saa rahalla. Seksi on asia erikseen, mutta muuten hellittelyä yms, niin sulaa kylmempikin ukko. Tosin hieman hellyyttä pitäisi olla jo arkipäiväisessä suhteessa, mut 100% huomio hetkittäin olisi juhlaa

Vierailija
106/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketoit itsesi ja annat tavallisiudesta poikkeavan käsittelyn Rohkeutta kehiin!

Vierailija
107/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, perheeni (lapsuuden perheeni) sekä aviomieheni emme ostele lahjoja - emme syntymäpäivä-, isän-/äitienpäivä-, emmekä joululahjoja. Ei enää tavaraa nurkkiin! Juhlistamme juhlapäiviä yhdessäololla ja hyvällä ruoalla (joko noutoruoka kotiin tilattuna tai ravintolakäynti, tilanteesta ja fiiliksestä riippuen) tai muulla etukäteen yhdessä sovitulla tavalla, kuten teatteri- tai elokuvakäynnillä tai yhteisellä matkalla. Joulu toki menee joka vuosi perinteisen kaavan mukaan, vaikka edelleen toki ilman lahjoja. Ihanaa, kun ei tarvitse stressata mistään yllätyslahjoista, kun voi ihan reilusti vaan jutella, että mitäs tehtäisiin juhlan kunniaksi.

Vierailija
108/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten isä saa perinteisesti jonkinlaisen joulukalenterin. On ollut syötävää (suklaapatukat hms) ja juotavaa (tee, olut) sisältöä, yhtenä vuonna sukka-kalenteri, kun oli valitellut sukkien tarvetta.

Vierailija
109/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruokaa ja siivoa kämppä edes kerran. Tätä toivovat kaikki isät vaikka eivät uskalla mykkäköulun/itkupotkuraivarin pelossa suoraan sanoa.

Vierailija
110/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä se haluaa ja aamuisen suihinoton. Aivan kuin 95% meistä muistakin. Aivan turha isolle ihmiselle mitään muuta edes yrittää, ostakoon omat sukkansa. Hiirimattoa käytetään silloin, kun ei haluta miettiä lapsia.

Vierailija
111/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän lienee taloudellisessa asemassa että jos jotain pientä (100-1000 eur) haluaa niin voi sen itselleen hankkia samantien.

Vierailija
112/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat seksikkäät sukkahousut ja korkokengät jalkaan, räikeän punainen huulipuna ja meikkiä, sitten ehdottelet miehelle notta kaipaisit kunnon likaisen ja tuhman persepanon. 

Jälleen yksi eritnäin hyvä ja haluttu lahjaehdotus! Nuo korkokengät varsinkin on tärkeät, että se pyrstö nousee kunnolla tarjolle ja ajoasentoon.

Vierailija
113/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli broidin ja kälyn kanssa sama ongelma. Sitten keksin! Tilaan aina jonkun tarpeellisen, personoidun lahjan, jossa on kuvia heidän rakkaista lapsistaan. Nämä ovat aina päätyneet käyttöön.

Vierailija
114/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mitä hän toivoo eli ei mitään. Miksi et osaa kunnioittaa toisten toiveita? 

Tämä on ah niin yleistä. Joka kerta sama juttu, älkää ostako mitään jos sanotaan että älkää ostako mitään.

Vierailija
115/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi ehdottaa seksiä lahjaksi? Onpa köppäistä touhua. Minä (ja varmaan suurin piirtein kaikki loputkin miehet) pitävät sellaisesta lahjasta. Voi tehdä jotain tavallisesta poikkeavaa, pukeutua seksikkäästi, roolileikkiä, dominanssia tai jotain muuta, mikä ei ole sitä ns. arkiseksiä.

Ja ennenkuin joku irvileuka ehtii kertoa minut peräkammarin sinkuksi, tämä toive tulee aviossa elävältä, korkeasti koulutetulta ja hyvin toimeentulevalta mieheltä, kahden upean lapsen isältä.

Vierailija
116/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se, että minulla on rahaa lahjaan noin 30 e ja kaikki mitä mies oikeasti haluaisi maksaa vähintään 100 euroa. Sitten ostelen jotain sukkia ja suklaata, mitä nyt muutenkin ostellaan arkena.

Vierailija
117/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on aina tervetullutta :-)

Käyttötuotteet ovat myös hyvä vaihtoehto. Katso onko esim. dödö tai partavesi loppumassa ja niitä sitten lahjaksi.

Vierailija
118/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerään aktiivisesti listaa asioista, joita on maininnut tarvitsevansa tai jotka olen itse huomannut, että tarvitsee. Esimerkiksi nyt puhui, että kylpytakki pitäisi uusia, kun on päässyt huonoon kuntoon, joten isänpäivän paketista löytyy uusi. 

Viime vuonna taisin ostaa kaulurin, kun valitteli, että ulkona vetää vaunulenkeillä ikävästi niskaan. Isänpäivänä on myös helppo ostaa vaikkapa joulukalenteri lapsen kuvalla. 

Jouluna on ilahduttanut myös hyvä viskipullo ja vaikkapa uudet sukat tai merinovillaiset pitkät kalsarit. Mielummin tylsää ja arkista mikä ilahduttaa kuin jotain turhaa. Joskus olen ostanut kirjan, mistä olen ajatellut miehen pitävän.

Anteeksi, mutta kuulostaa siltä kuin miehesi olisi alle 5-vuotias. Kauluri :D

Oletko koskaan ajanut moottoripyörällä/kelkalla ? Et ?

Vierailija
119/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse halua mitään kun sanon että en halua mitään. Piiloviestintä on perseestä.

Vierailija
120/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spa-kylpylässäkäynti hieronnan kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän