Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 30-vuotiaalle miehelle joka ei halua/tarvitse mitään?

Vierailija
09.11.2023 |

Jokainen isänpäivä, syntymäpäivä ja joulu on sama ongelma. Mitä ihmettä keksin lahjaksi? Ei ole mitään erityisempiä harrastuksiakaan. Rauhallinen ja kotona perheen kanssa viihtyvä tyyppi. Auttakaa?! Lahjan antaja siis vaimo. 

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kunnon ruoka kotona voisi olla hyvä. Alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka ja avec. Yleensä miehet tuollaista arvostaa.

Meinasin ehdottaa samaa. Oma äitini ei ikinä ostanut isälle isänpäivälahjaa, mutta teki erityisen isänpäivän aterian, joka syötiin pitkän kaavan kautta. Ja kakkukahvit toki myös kuuluivat asiaan. Äiti ja isä olivat kiireisiä yrittäjiä, joten meille ei ollut mitenkään tavallista syödä pitkän kaavan kautta. Isä vaikutti arvostavan tätä lahjamuotoa kovasti. Meiltä lapsilta sitten sai jotain itse värkkäämäämme tai jotain pientä, jota olimme valinneet kaupasta. 

Vierailija
62/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontalahjakortti on tosi hyvä idea. En osaa kuvitella ihmistä, joka tuollaisesta ei ilahtuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hierontalahjakortti on tosi hyvä idea. En osaa kuvitella ihmistä, joka tuollaisesta ei ilahtuisi.

Minusta lahjakortit on tylsiä ja persoonattomia lahjoja. Sama kuin antaisi suoraan rahaa. 

Vierailija
64/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti, johon kirjoitat jonkin Tommy Tabermannin runon. 

Vierailija
65/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kunnon ruoka kotona voisi olla hyvä. Alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka ja avec. Yleensä miehet tuollaista arvostaa.

Ei mammat osaa kokata kuin jauhelihaa ja makaronia ja kalapuikkoja :D

Vierailija
66/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka tossa yrittää näyttää revohkaa ja minulla on pullo saunassa... Ostin lisää klapeja ja saunassa on 110

Vierailija
67/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mammat osaa kokata kuin jauhelihaa ja makaronia ja kalapuikkoja :D

Jos ei osaa kokata itse, niin voi mennä ravintolaan. 

Vierailija
68/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useamman henkilön, itseni mukaan lukien, että en hierontalahjakortista tykkäisi. Hieman itseasiassa vihaiseksi saisi, kun rahaa heitetty hukkaan, koska käyttämättä jäisi.

Vierailija
69/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Mieheltäni on usein selkä kipeä.

Samoin niska- ja hartialihakset, koska tekee töitä päivät pitkät töissä töitään tietokoneella.

Joskus saunassa hieron itse hänen hartioitaan ja niskaa.

Hänellä on myös käytössä kipuvoiteita ja kylmä-lämpögeelejä.

Se on vaan niin, että fysioterapia lahjakortit ovat tosi kalliita.

Alkan 70€.  Eikä edes lääkärin lähetteellä saa enää sitä 9 euron Kela korvausta.

Hierojien lahjakortit  alkaa 45-60 euroon.

Kun on asuntolainaa maksettavana, kumpikaan meistä ei meistä EU kykene ostamaan toiselle, yli sadan euron lahjaa..

Joten helppo sanoa osta, hotelli-kylpylä, puheluni, tabletti, hieronta yms.  Jo kirjalahja maksaa vähintään 30 €.

Työterveyshoitajalta mies on saanut hyvät voimistelu- ja venyttely ohjeet.

Kyllä hyvä ja herkullinen ja tavallista parempi ruoka, jälkiruokineen, nuorella perheellä, riittää isänpävä lahjaksi.

Samoin itse tehty täyekakku. Toisin kuin yleensä luullaan, miehillekin tätekakku maistuu kahvin kanssa.

Lisäksu on muistettava kukilla oma isää. Ja miehen isää.

Vierailija
70/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 30-vuotias mies vaan 40-vuotias perheenäiti. Kun sanon etten halua lahjoja, minä tarkoitan sitä. Turhaa krääsää kertyy nurkkiin osaltaan siksi, kun tulee näitä "pakko olla joku lahja"-paketteja. Mikä siinä on, kun ei uskota!

Olen kyllä toivonut esimerkiksi vuorokautta yksin kotona tai vaihtoehtoisesti hotellissa. Ei ole toteutunut. Perhettäni rakastan, mutta perheelliset tämän toiveeni varmasti ymmärtävät.

Vierailija
71/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on epäkohteliasta olla antamatta mitään, vaikka hän ei mitään haluaisikaan. Anna vaikka lahjakortti ruokakauppaan. Luulisi, että sellainen tulee käytettyä. 

Vierailija
72/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on epäkohteliasta olla antamatta mitään, vaikka hän ei mitään haluaisikaan. Anna vaikka lahjakortti ruokakauppaan. Luulisi, että sellainen tulee käytettyä. 

Puolisolle lahjakortti ruokakauppaan?? Entä jos vaan noudattaisi toivetta "ei lahjoja, kiitos" ja kävisi siellä ruokakaupassa itse. Tekisi puolisolle mieluisan ruoan ja tarjoilisi sen vaikka pikkasen pilke silmäkulmassa. Sanoisi, että lahjasi on täällä alla (osoittaen omia vaatteitaan). Miehet arvostaa noin yksinkertaisia asioita ja muistavat ne.

Vierailija
73/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isänpäivälahjan antajana vaimo?? Olet siis nainut isäsi???

Yrität vaan esittää tyhmää, vai oletko sitä oikeasti? Minä annan miehelle paljonkin lahjoja, koska rakastan häntä. Annan isänpäivänä lahjan, koska hän on yhteisille lapsillemme niin hyvä isä. Olen kiitollinen ja onnellinen siitä.

Vierailija
74/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti: all holes open. 

Vierailija
75/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerään aktiivisesti listaa asioista, joita on maininnut tarvitsevansa tai jotka olen itse huomannut, että tarvitsee. Esimerkiksi nyt puhui, että kylpytakki pitäisi uusia, kun on päässyt huonoon kuntoon, joten isänpäivän paketista löytyy uusi. 

Viime vuonna taisin ostaa kaulurin, kun valitteli, että ulkona vetää vaunulenkeillä ikävästi niskaan. Isänpäivänä on myös helppo ostaa vaikkapa joulukalenteri lapsen kuvalla. 

Jouluna on ilahduttanut myös hyvä viskipullo ja vaikkapa uudet sukat tai merinovillaiset pitkät kalsarit. Mielummin tylsää ja arkista mikä ilahduttaa kuin jotain turhaa. Joskus olen ostanut kirjan, mistä olen ajatellut miehen pitävän.

Anteeksi, mutta kuulostaa siltä kuin miehesi olisi alle 5-vuotias. Kauluri :D

Etkä sinä tarvitse kauluria? Paleleminen on ikävää kun ulkoilee. Minä olen ostanut miehelle myös ulkoilutamineita, karvahatun, useita rukkasia ja hanskoja (nämä kuluu ja menee rikki vuosien varrella) kaulaliinoja. Kauluri onkin hyvä vinkki, kiitos kertojalle.

Vierailija
76/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iteki ilahtuisin (merinovillaisesta) kypärämyssystä.

Terv. 55-vuotias pyöräilijä

Vierailija
77/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttuttaisi suunnattomasti, jos olisin sanonut etten halua lahjoja ja vaimo silti tuputtaisi jotain lahjaa joka kerta. 

Juu ja me kaikki ollaan samanlaisia? Mun mies sanoi noin ja yhden kerran en mitään ostanutkaan. Voi elämä sitä pettynyttä ilmettä! Siksi ostan jotain kivaa, edes pientä, mutta sydämellä ajateltua, aina.

Vierailija
78/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ehdotetaan jotain seksijuttuja? Ällöttävää, minusta seksi ei ole mitään tavaraa mitä annetaan lahjaksi vaan normaali osa parisuhdetta. 

Täällä on varmaan paljon sellaisia joilla ei ole parisuhdetta. Siksi voivat vain kuvitella mikä olisi kivaa itselle. Samoin on paljon lapsettomia, jotka ei tiedä mitä kaikkea lasten kanssa tehdään, kuten ulkoillaan lumihangessa, jolloin tarvitsee lämpimät vaatteet.

Vierailija
79/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos merkkipäivän lähestyessä joku sanoo, että hänellä on jo kaikkea/ei tarvihe mittään, niin turha hänelle on mitään turhaa muodonvuoksi-nurkkientäytettä hankkia.

Voi antaa nätin kortin tai kertoa sanallisesti, että halusin kuitenkin muistaa merkkipäivääsi ja tiedämme molemmat, että maailmassa on paljon ihmisiä, joilla ei ole vielä melkein mitään. Joten hankin sinulle vuohen Afrikkaan. Tai muuta vastaavaa, johonkin hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
80/172 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 33v. Pliis ostakaa niitä lahjakortteja vaikka johonkin kaupungin ostoskeskukseen. Voipahan itse hommata sillä jotain, mitä tarvitsee silloin kun siltä tuntuu. Turha ostaa jotain turhaa krääsää pyörimään nurkkiin. Ajatushan se tosin tärkein on.

Mun miehellä on niin paljon rahaa, että mun pieni lahjakortti ei tuntuisi hänelle miltään. Ja hän kuitenkin unohtaisi sen käyttää. Muuten kiva idea ja lahjakortteja annan ihmisille, joilla ei ole rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi