Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 30-vuotiaalle miehelle joka ei halua/tarvitse mitään?

Vierailija
09.11.2023 |

Jokainen isänpäivä, syntymäpäivä ja joulu on sama ongelma. Mitä ihmettä keksin lahjaksi? Ei ole mitään erityisempiä harrastuksiakaan. Rauhallinen ja kotona perheen kanssa viihtyvä tyyppi. Auttakaa?! Lahjan antaja siis vaimo. 

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pimpsaa. Saa ukkoparka edes 3 kertaa vuodessa. 

Vierailija
22/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita, kalsareita ja sukkia, 

Aikuinen mies osaa ostaa itse omat kalsarinsa. Tai jos ei osaa, kulkee kommandona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräsuolen laskeumaa.

Sulla noussut aivoihin?

Vierailija
24/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttuttaisi suunnattomasti, jos olisin sanonut etten halua lahjoja ja vaimo silti tuputtaisi jotain lahjaa joka kerta. 

Vierailija
25/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerään aktiivisesti listaa asioista, joita on maininnut tarvitsevansa tai jotka olen itse huomannut, että tarvitsee. Esimerkiksi nyt puhui, että kylpytakki pitäisi uusia, kun on päässyt huonoon kuntoon, joten isänpäivän paketista löytyy uusi. 

Viime vuonna taisin ostaa kaulurin, kun valitteli, että ulkona vetää vaunulenkeillä ikävästi niskaan. Isänpäivänä on myös helppo ostaa vaikkapa joulukalenteri lapsen kuvalla. 

Jouluna on ilahduttanut myös hyvä viskipullo ja vaikkapa uudet sukat tai merinovillaiset pitkät kalsarit. Mielummin tylsää ja arkista mikä ilahduttaa kuin jotain turhaa. Joskus olen ostanut kirjan, mistä olen ajatellut miehen pitävän.

Anteeksi, mutta kuulostaa siltä kuin miehesi olisi alle 5-vuotias. Kauluri :D

Kauluri on oikeasti kätevä ulkoiluvaatteiden kanssa ja tällä hetkellä muutenkin trendikäs. Kaulahuivi sitten villakangastakin kanssa. Ole sinä mitä mieltä haluat mutta saaja oli lahjaan tyytyväinen ja kauluri on käytössä ulkoillessa.

Vierailija
26/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ehdotetaan jotain seksijuttuja? Ällöttävää, minusta seksi ei ole mitään tavaraa mitä annetaan lahjaksi vaan normaali osa parisuhdetta. 

Vierailija
27/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerään aktiivisesti listaa asioista, joita on maininnut tarvitsevansa tai jotka olen itse huomannut, että tarvitsee. Esimerkiksi nyt puhui, että kylpytakki pitäisi uusia, kun on päässyt huonoon kuntoon, joten isänpäivän paketista löytyy uusi. 

Viime vuonna taisin ostaa kaulurin, kun valitteli, että ulkona vetää vaunulenkeillä ikävästi niskaan. Isänpäivänä on myös helppo ostaa vaikkapa joulukalenteri lapsen kuvalla. 

Jouluna on ilahduttanut myös hyvä viskipullo ja vaikkapa uudet sukat tai merinovillaiset pitkät kalsarit. Mielummin tylsää ja arkista mikä ilahduttaa kuin jotain turhaa. Joskus olen ostanut kirjan, mistä olen ajatellut miehen pitävän.

Kauluri on oikeasti kätevä ulkoiluvaatteiden k

Tosi kiva, että sulla on noin reipas mies. Oikein hieno poika!

Vierailija
28/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita, kalsareita ja sukkia, 

Aikuinen mies osaa ostaa itse omat kalsarinsa. Tai jos ei osaa, kulkee kommandona. 

Älä osta, joku muu voi ostaa.

Vierailija
29/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ehdotetaan jotain seksijuttuja? Ällöttävää, minusta seksi ei ole mitään tavaraa mitä annetaan lahjaksi vaan normaali osa parisuhdetta. 

Vähänpä tiedät parisuhteista siinä tapauksessa. Varsinkaan pikkulapsiajan parisuhteista. 

Vierailija
30/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa housut puis ja näyttää hapan reikä

Vierailija
31/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttuttaisi suunnattomasti, jos olisin sanonut etten halua lahjoja ja vaimo silti tuputtaisi jotain lahjaa joka kerta. 

Tässä ei nyt tiedä onko mies sanonut suoraan, että ei halua lahjoja. Aika moni sanoo lahjatoivetta kysyttäessä, että ei toivo mitään. Se kuitenkin tarkoittaa sitä, ettei ole mielessä mitään erityistä toivetta mutta odotus kuitenkin on, että saisi jonkin lahjan.

Vierailija
32/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kauluri. Aikuiselle miehelle ei tokikaan hankita mitään Reiman kauluria, vaan esimerkiksi Back on Track. Jos niska on kipeä, se tarvii lisälämmikettä, niin naurettavaa, kuin se sinusta onkin. Eri.

Vierailija
33/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei no osta sitten ne liput hotelliin jossa teet eroottisen esityksen miehellesi muuten vain

.

Lahjana voit antaa vaikka sukat, what ever

Vierailija
34/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 33v. Pliis ostakaa niitä lahjakortteja vaikka johonkin kaupungin ostoskeskukseen. Voipahan itse hommata sillä jotain, mitä tarvitsee silloin kun siltä tuntuu. Turha ostaa jotain turhaa krääsää pyörimään nurkkiin. Ajatushan se tosin tärkein on.

Vierailija
35/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä tolloja riittää joka ketjuun, siitä puhe mistä puute.

Vierailija
36/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei nyt tiedä onko mies sanonut suoraan, että ei halua lahjoja. Aika moni sanoo lahjatoivetta kysyttäessä, että ei toivo mitään. Se kuitenkin tarkoittaa sitä, ettei ole mielessä mitään erityistä toivetta mutta odotus kuitenkin on, että saisi jonkin lahjan.

Normaaliälyinen aikuinen ihminen ei ikinä odota saavansa lahjoja. Tai varsinkaan oleta saavansa. 

Vierailija
37/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään pojat ei saa pimperoa koska tytöt vaan meikkaavat netissä ja rakastavat itseänsä

Vierailija
38/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kauluri. Aikuiselle miehelle ei tokikaan

Aikuinen mies ei itse osaa ostaa vaatteita?

Vierailija
39/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänpä tiedät parisuhteista siinä tapauksessa. Varsinkaan pikkulapsiajan parisuhteista. 

Minulla on taustalla 10 vuoden parisuhde josta 2 vuotta pikkulapsiarkea. Ei ole minulla eikä miehellä koskaan käynyt mielessäkään antaa toiselle lahjaksi seksiä. Ihan naurettava ajatuskin. Eikä liity mitenkään pikkulapsiarkeen. Jos jollakin muuttuu arjessa seksi lahjatavaraksi niin eipä kuulosta kovin hyvältä suhteelta.

Vierailija
40/172 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku tietokirja, aiheesta / aiheista joista mies on kiinnostunut.

Omaa kirjaa voi lukea aina omassa tahdissa, silloin kun aikaa ja kiinnostusta on.

Toisin kuin kirjastosta lainatuista kirjoissa, joissa on aina tietty tiukka palautuspäivä, etenkin kiiinnostavimmilla ja ajankohtaisimmilla tietokirjoilla, joilla on pitkät varausjonot kirjastoissa.

Vois miettiä, ajatella sitäkin, mistä mies on todella kiinnostunut, mitkä asiat ovat juuri hänelle tärkeitä. Ja pohtia lahjaa siltä kantilta.

Ei se niin mene, kuten jotkut täällä kirjoittelee, etteivät miehet välitä eikä piittaa lahjoista eikä muistamisista.

Kyllä piittaavat.  Eivät miehet ole mitään kylmiä liskoja tai käärmeitä.

Eivät ainakaan normaalit miehet.  He rakastavat ja välittävät syvästi lapsistaan ja vaimostaan.

Mutta he eivät sanoilla useinkaan osaa sitä ilmaista.

Kyllä miehen mieltä suuresti lämmittää ja tuntuu hyvältä, kun häntä jouluna ja isänpäivänä muistetaan.

Se osoittaa miehelle sen, että hänkin kuuluu perheeseen, hänestä välitetään. Eikä hän ole mikään pelkkä perheen renki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän