Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?
Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!
Kommentit (19822)
S k e kirjoitti:
Selasin noita kauppojen sovelluksia ja huomasin, että Pirkan punaset (kuivat) linssit on tarjouksessa huhtikuun loppuun asti 2 pussia 3 eurolla.
Pitäisi tehdä inventaari kuiva-aineshyllyillekin ja miettiä, että mitä pitäisi täydentää. Pakastimet tuli tosiaan käytyä läpi.
Vähän väsy olo, kun piti UMK katsoa illalla (ja sain syödä mahani täyteen herkkuja ilman, että maksoin niistä mitään! oli myös holitonta olutta ja kuohuviintä; olin siis autolla liikkeellä) ja vielä Mello siihen päälle. Onneksi tämän päivän ruuat oli valmiiksi jo mietty, sen verran olen jo oppinut.
Eilen keitin ison kattilallisen kaali-jauhelihakeittoa. Laskin, että se noin 4 litraa soppaa maksoi 3€ (jauheliha 1,50€, kaalista meni neljännes, kolme porkkanaa, pari punajuurta, pakasteesta kesäkurpitsan jämiä jne), ja annoskoosta riippuen tuosta tulee 8-10 annosta. Jos nuorisojaosto ei halua tänään syödä tuota, niin jääkaapissa on valmiiksi keitettyä s
Ihan oikeesti nyt. Keittoon jauhelihaa 1,50 edestä, neljäsosa kaalia yms ja siitä tulee 8-10 annosta? Älä viitsi.
"Ostin sitten Lidlin tarjousnakkeja ja kaiken kamaluuden kruunuksi truuttasin niin ikään naapurin tuomaa Johnny's mango-habanero -sinappia missä ei maistu niin mango, habanero kuin sinappikaan.
Ja näitä riittää vielä huomiselle 🤢
Mutta halvaksi tuli."
No voi, olen kyllä ostanut Lidlin tarjousnakkeja aikaisemmin, ja eivät ne huonoja ole olleet. Tosin ne ovat olleet näitä lihaisia nakkeja, mutta suolaisia ne ovat kyllä. Sinappia ei kannata käyttää, se on pahaa jo itsessään 🤢 (käsittämätöntä että jotkut laittavat sitä hernekeittoonkin), mieluummin ketsuppia nakkien kanssa.
T. Lidl-mies
Selasin noita kauppojen sovelluksia ja huomasin, että Pirkan punaset (kuivat) linssit on tarjouksessa huhtikuun loppuun asti 2 pussia 3 eurolla.
Pitäisi tehdä inventaari kuiva-aineshyllyillekin ja miettiä, että mitä pitäisi täydentää. Pakastimet tuli tosiaan käytyä läpi.
Vähän väsy olo, kun piti UMK katsoa illalla (ja sain syödä mahani täyteen herkkuja ilman, että maksoin niistä mitään! oli myös holitonta olutta ja kuohuviintä; olin siis autolla liikkeellä) ja vielä Mello siihen päälle. Onneksi tämän päivän ruuat oli valmiiksi jo mietty, sen verran olen jo oppinut.
Eilen keitin ison kattilallisen kaali-jauhelihakeittoa. Laskin, että se noin 4 litraa soppaa maksoi 3€ (jauheliha 1,50€, kaalista meni neljännes, kolme porkkanaa, pari punajuurta, pakasteesta kesäkurpitsan jämiä jne), ja annoskoosta riippuen tuosta tulee 8-10 annosta. Jos nuorisojaosto ei halua tänään syödä tuota, niin jääkaapissa on valmiiksi keitettyä spagettia ja pakastimesta löytyy kalapuikkoja, help yourself...
Huomisen työpäivän eväätkin on jo mietitty valmiiksi (pizzanjämät ja banaania).
Minua oikeasti vähän hmmm... harmittaa? kummastuttaa? ihmetyttää? miksi Lidlin hintoja ei löydy netistä. S-liikkeenkin hinnat on nykyään hankalammin löydettävissä sen ostoslistan kautta, sentään löytyy sieltä. Vai löytyykö kaikki Lidlin tuotteet sen äpin kautta?
Kiusa se on pienikin kiusa