Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
09.11.2023 |

Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!

Kommentit (19144)

Vierailija
15441/19144 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylipainoinen. Syön liikaa. Oma vika.

Ei ole yhteiskunnan vika, ei lapsuusperheen, ei stressaavan työn. Syön liikaa, koska olen ahne kakkiainen, joka tykkää omatekemästään ruuasta. Annoskokoni ovat liian suuria, otan yhden pullan liikaa, tai pari metwurstinviipaletta ylimääräistä. Käytän liikaa sokeria teessäni.

Silti tavoitteenani on saada ruokakulut pysymään siinä satasen pinnassa, koska keksin ylijääville rahoille parempaakin käyttöä.

Tänään olin taas puolipäivää vapaaehtoistyössä. "Palkkioksi" sain hävikkiruokajaon jämiä, viisi pussillista leipää ja bbq-kastiketta sekä nahistuneita mandariineja ja curry-kastiketta. Nuo ovat siis tuotteita, jotka eivät kelpaa kellekään, leivät menisivät eläinten rehuksi ja kasvikset kompostiin. Noi kastikkeet menisivät varmaan roskiin?

No, ensi viikoksi ei tarvitse leipoa, voin huomenna tehdä jotain muuta sitten sillä aikaa, minkä olin suunnitellut käyttäväni leipomiseen. Ensi viikolla nuoriso saa kanacurryä (itselleni kaivan pakastimesta daalia tai chili sin carnea). Alehamsterin possu kuullosti niin hyvälle että on ihan pakko ehkä ensi viikonloppuna tehdä jotain vastaavaa - minullahan on pakastimessa tarjouksesta ostettua possunseläkettä ja nyt on tuota bbq-kastiketta, niin eiköhän siitä jotain herkkua saa aikaiseksi.

Vierailija
15442/19144 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tälläinen:

Lidlin Culinea pyttipannua lautasen pohjallinen  ja mikroon n. 3 min. Päälle keitettyä makaronia (mahd. tumma tai kokojyvä), johon on sekoitettu yrttimaustettua tomaattimurskaa. Päälle mahdollisesti vähän rapsiöljyä  (3eur/litra Lidl) ja pippuria. Pyttis n.2 euroa makaroni  0,5-1 euro ja murska alle 1 euro (rainbow). Tuolla n. 4 eurolla syö useamman kerran ja saa paljon energiaa sekä on yllätys hyvää. Vähän kun grillillä kävisi.

Linssikeitot ym. soseet on ihan hyviä, mutta kun on tälläinen 190cm ja 110 kg liikuntaa harrastava atleetti niin tuota energiaa pitää saada. Tuon edellä mainitun setin voi myös nauttia koipireiden (n. 1 euro) kanssa niin yhä paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15443/19144 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallin ruokavalio.

Vierailija
15444/19144 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka kuinka söisin kuin huippumallit, niin en tosiaankaan pääsisi mallin mittoihin, pituudesta kun puuttuu vähintään 30cm 🤣

Vieläkö noi huippumallit vetää röökiä ja syö pumpulia, ettei olisi nälkä? Kokkelia ei kai enää käytetä niin yleisesti kuin ennen, eikä piriä, kun moni muotitalo haluaa varmistaa, ettei tule esiin pahoja skandaaleja.

Vierailija
15445/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15446/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka kuinka söisin kuin huippumallit, niin en tosiaankaan pääsisi mallin mittoihin, pituudesta kun puuttuu vähintään 30cm 🤣

Vieläkö noi huippumallit vetää röökiä ja syö pumpulia, ettei olisi nälkä? Kokkelia ei kai enää käytetä niin yleisesti kuin ennen, eikä piriä, kun moni muotitalo haluaa varmistaa, ettei tule esiin pahoja skandaaleja.

Oletko itse haiseva it-tyyppi tai koodaaja, kuka ei ikinä saa tyttöystävää, kämppä on hiton paskainen ja syö vaan Saarioisen mikropitsaa, eikä ikinä urheile? :D Ihme stereotypioita :D

Vierailija
15447/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://sydan.fi/testit?_gl=1*1k97ebh*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQjw4…

Testaa syötkö oikeasti terveellisesti..

Kiitos linkistä, mutta propagandaa. Tulosvastauksissa ei ole mitallisuutta vastauksiin. Jos vastaan että en lisää suolaa, kertoo tulos ettei kannattaisi lisätä suolaa.

Vierailija
15448/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa netistä näiden fitness-nerojen ruokavalioita. Annoskoot ovat oikeasti luokkaa 1 peruna, 1 parsakaali, 1 porkkana ja 1 kanan rintafilee. Ja hyvin jaksavat painaa salilla ja näyttää hyvältä. Joillain ihmisillä on selkärankaa ja haluavat nauttia elämästä terveenä. Toiset haluavat makaa sohvalla ja syödä pullaa ja elää sairaana. Valintoja kaikki.

Vierailija
15449/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tälläinen:

Lidlin Culinea pyttipannua lautasen pohjallinen  ja mikroon n. 3 min. Päälle keitettyä makaronia (mahd. tumma tai kokojyvä), johon on sekoitettu yrttimaustettua tomaattimurskaa. Päälle mahdollisesti vähän rapsiöljyä  (3eur/litra Lidl) ja pippuria. Pyttis n.2 euroa makaroni  0,5-1 euro ja murska alle 1 euro (rainbow). Tuolla n. 4 eurolla syö useamman kerran ja saa paljon energiaa sekä on yllätys hyvää. Vähän kun grillillä kävisi.

Linssikeitot ym. soseet on ihan hyviä, mutta kun on tälläinen 190cm ja 110 kg liikuntaa harrastava atleetti niin tuota energiaa pitää saada. Tuon edellä mainitun setin voi myös nauttia koipireiden (n. 1 euro) kanssa niin yhä paranee.

Itse ottaisin alkupalaksi pienen keiton linssikeittoa, pääruoaksi sen annoksen pyttaria ja jälkkäriksi vaikka mustikkakeittoa tai kahvin. Jaksaa urheilla isokin mies!

Vierailija
15450/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen malli ja poltan pari seuraröökiä kuukaudessa. En ole ikinä kuitenkaan itse ostanut röökiä, poltan vain kun tarjotaan. Huumeita tai kokkelia en ole ikinä kokeillut, enkä tunne ketään kuka olis. En liiku missään nistipiireissä ja bilehuumeiden aika meni jo. Pumpulia en syö. Ihan tavallisen aamupuuron, salaattilounaan ja illalla pastaa. Välillä leipiä tai munakkaita. Ihan samalla lailla kuin muutkin. Herkuttelenkin välillä. Toisaalta olen hoikka-normaalipainoinen niin en tartte järkyttäviä määriä kaloreita pitämään yllä elintoimintojani. Tavallinen annoskoko riittää terveellistä ruokaa. En osaa napostella tai mässytellä jotain pientä koko ajan. Ei tee hyvää hampaille.

Vierailija
15451/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tälläinen:

Et oo tainnut olla Erikoisjoukot-ohjelmassa? Ne kyllä vetää siellä ihan kiva urheilut pelkän puuron ja parin leivän voimalla. Joskus on saanut linssi tai hernekeittoakin. Mutta ei todellakaan mitään pastoja tms. Ja puhutaan siis ihan kunnon marsseista ja fyysisistä aktiviteeteista, ei mistään 1,5h kuntosalitreenistä ja sit oltais et Huhhuh nyt tarttee protskujuomaa.

Vierailija
15452/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku täällä, että lihava tarvitsee enemmän ruokaa pitämään yllä elintoimintojaan? :D No ei tartte. Liika ruoka vissiin mössäyttänyt aivot, mutta he varmaan ajattelevat, että mitä enemmän syö sen viisaammaksi tulee :D Ja haukkuvat laihoja, että koska eivät syö ylimääräistä niin päässä heikottaa :D Kaikki tuntemani menestyneet ihmiset on urheilullisia ja hoikkia, kukaan ei ole ylipainoinen sohvaperuna.

Vierailija
15453/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku jonkun lihavan kirurgin? Oon katsonut paljon sairaalaohjdlnia yms. Mutta kaikki normaalipainoisia. Aloin vaan miettimään, että onko kirurgin työhön joku painoraja? Vähän niin kuin lentoemoilla?

Vierailija
15454/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko joku jonkun lihavan kirurgin? Oon katsonut paljon sairaalaohjdlnia yms. Mutta kaikki normaalipainoisia. Aloin vaan miettimään, että onko kirurgin työhön joku painoraja? Vähän niin kuin lentoemoilla?

No lääkäriksi tuskin jaksaa ne sohvaperunat lukea eli varmaan lähtökohtaisesti omaavat itsekuria eli vaikka kesälomalla tulisi pari extra kiloa niin pudottavat ne saman tien liikkumalla enemmän ja syömällä niukemmin. Eivät halua antaa potilaalleen myöskään huonoa esimerkkiä ja vaikeahan se ois varmaan kurottaa veitsellä kohti potilaan sydäntä jos oma kaljamaha edessä

Vierailija
15455/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laihoistakin tulee yhteiskunnalle kustannuksia. Esimerkiksi jos tarvitsee rautainfuusiota tai tippahoitoa.

Vierailija
15456/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tämä laihuushullu mennä jo hoitoon? Ruokavaliosta ei ainakaan normaalille aivotoiminnalle saa riittävästi tarpeellisia ravintoaineita.

Vierailija
15457/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-citymarket/k-citymarket-tarjoukset

Citymarketin tarjouslehti ilmestyi.

Viikon plussaetuna fasupalat erittäin terveellistä..

Vierailija
15458/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula mutta en todellakaan aio tilata pitsaa vaikka rahaa kyllä olisi. Päivän ensimmäinen ruoka lähtee nyt, heitän kattilaan puolikkaan makaronipussin, kikhernetölkin ja he-ma-pa-pussin sekä pakastesipulikuutioita vähäsen. Aattelin ihan maustaa suolalla ja currymausterlla. Ja päälle ketsuppia tai/ja sweet chili kastiketta. Eiköhän tolla setillä koko päivän pärjää. Oisko hinta joku 1.80€ tms. Lisäks monta tuopillista vettä ja salmarikossuhuikka. Oisko se sit 1€ lisää.

Vierailija
15459/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin aina niin hölmö, että joka perjantai-ilta kun kännissä tulin kotiin niin hain pitsan/mäkkiruokaa/kebabin ennen taksiin menoa ja saatoin herätä se pitsalaatikko mahan päältä aamulla ilman että oli syöty palaakaan :D 25-vuotiaasta lähtien kuitenkin tajunnut aina laittaa ruisleivät valmiiksi jääkaappin jos tiedän lähteväni juhliin. Ei tartte alkaa kokkailemaan/lämmittämään mitään yöllä saatika ostaa jotakin turhaa 10€ hampurilaisateriaa.

Vierailija
15460/19144 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on täysin vilpitön . niin nykyhinnoilla EI pärjää 100e kk . Tietysti hyväksikäyttäjät ja pummit on asia erikseen.Huijarit ja kieroilijat erikseen. Vaikka kuinka tekisit itse ja säästäisit ruuassa, niin kaikki maksaa .Onnea yritykselle 100e kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi