On todennäköisempää että karhu hyökkää kimppuusi metsässä, kuin että sinua vakoillaan läppärin kameralla
Muta hei, peittämää te hysteeriset mummot vaan se kamera laastarilla🤣👏
Kommentit (44)
En käy metsässä ja en käytä läppäriä. Mies käyttää läppäriä. Mä käytän puhelinta.
Ap on liian tyhmä oppiakseen edes oikeinkirjoitusta. Olivatko ap:n vanhemmat sisaruksia keskenään?
Mitä ap yrität sanoa? Oletko kännissä jo tähän aikaan?
No niin nyt mä en enää ikinä uskalla mennä sieneen.
Ap peittää pyllyreikänsä laastarilla, kun epäilee deittimiehen kuvaavat todisteita houmoilustaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on liian tyhmä oppiakseen edes oikeinkirjoitusta. Olivatko ap:n vanhemmat sisaruksia keskenään?
Tantta ei ole puhelimeen sanelusta ikinä kuullutkaan 🤣
Karhu on kauhea peto. Enpä haluaisi joutua samoille apajille sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap peittää pyllyreikänsä laastarilla, kun epäilee deittimiehen kuvaavat todisteita houmoilustaan.
Ai miten ihanan raikas tuulahdus 1950-luvulta! Kyllä te maalaisvanhapiiat sitten yllätätte.
Kummallista logiikkaa. Läppäreitä on käytössä paljon enemmän kuin karhuja metsissä. Todennäköisyyslaskenta ei ole ap:n suuri vahvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten ihanan raikas tuulahdus 1950-luvulta! Kyllä te maalaisvanhapiiat sitten yllätätte.
Paskan tuulahdus?
Vierailija kirjoitti:
Karhu on kauhea peto. Enpä haluaisi joutua samoille apajille sen kanssa.
Karhu on hieno eläin. Ei kannata vain kevyin mielin yrittää sitä hengiltä. Mies on paljon useammin vaarallinen, myös hommomies 😁
Olen koko elämäni ajan toivonut, että näkisin metsässä karhun. Kylässä, jossa kakkoskotimme sijaitsee, on karhuhavaintoja ollut. Ilves ja hirvi ovat joskus näyttäytyneet, upeita kokemuksia nekin.
Mutta vastaantulevan miehen suorittaman ahdistelun todennäköisyys on 100%
Vierailija kirjoitti:
Olen koko elämäni ajan toivonut, että näkisin metsässä karhun. Kylässä, jossa kakkoskotimme sijaitsee, on karhuhavaintoja ollut. Ilves ja hirvi ovat joskus näyttäytyneet, upeita kokemuksia nekin.
Se tulee ja puree sulta pään irti.
Ei tarvita laastaria, kamera on ostettaessa peitetty. Riittää, ettei ota niitä kaupan tarroja koskaan pois.
Sinä et incelli tiedä mitään tietotekniikasta, joten tämä ei ole se kohta, kun voit keulia.
Kameran peittämisestä ei ole haittaa kenellekkään muulle, joten se siitä.
Ammattiläppäreissäpä on valmiiksi kamerassa klipsu jolla voi peittää linssin.
5+/5