Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulu lähenee, aiotko osallistua keräyksiin?

Vierailija
24.10.2023 |

Kuten Hyvä joulumieli, Joulupuu tai jokin muu.

Itse suunnittelin laittavani paketteja lähinnä Joulunlapsi-keräykseen, menevät Moldovan, Romanian ja Ukrainan lapsille. Olen vuoden varrella keräillyt sisältöä paketteihin, joten esim. hammasharjat ja saippuaa tarvii enää ostaa.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänä vuonna edellisvuosien tapaan keräyksiä?

Vierailija
82/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnottomille lahjoitan ( VVAry)

Eläinsuojeluun 

Vanhukselle kukkalähetys

Nämä samat joka vuosi,  olen itsekin pienituloinen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunnottomille lahjoitan ( VVAry)

Eläinsuojeluun 

Vanhukselle kukkalähetys

Nämä samat joka vuosi,  olen itsekin pienituloinen.  

Googletin, että tuo vanhukselle kukkalähetys onnistuu toki myös etänä netin kautta. Kaikilla paikkakunnilla kun ei ole tuota keräystä. Täytyypä jonakin vuonna osallistua. Hieno idea keräyksellä mielestäni.

Vierailija
84/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lahjoita muille kuin oman perheen jäsenille ja sisarille joululahjat. Muutenkin joutuu laskemaan rahijd joulun alla, kun on laskuja tulossa ja tulossa myös tammikuussa joulun jälkeen. Ruoka on niin kallista, että jouluruokiinkin menee iso potti, kun en halua siinä liikaa niukistella. 

Vierailija
85/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lahjoita muille kuin oman perheen jäsenille ja sisarille joululahjat. Muutenkin joutuu laskemaan rahijd joulun alla, kun on laskuja tulossa ja tulossa myös tammikuussa joulun jälkeen. Ruoka on niin kallista, että jouluruokiinkin menee iso potti, kun en halua siinä liikaa niukistella. 

Siis rahoja joulun alla

Vierailija
86/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan joka joulu lapsilleni partiolaisten kalenterit, niillä rahoilla tuetaan lasten partio harrastusta. Minusta siinä on hyvä kohde johon laittaa rahaa. Muihin en laita.

Sama juttu! Ostin pari päivää sitten kalenterin. 

Vierailija
87/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä osallistunut, mutta tänä vuonna en osallistu enkä luultavasti tästä eteenpäinkään. Maksan veroja sen verran vuodessa jo, että siitäkin on mennyt varmasti monta euroa jonkun toimeentulotukeen ja osalla sitä kautta viinaan ja tupakkiin ja muihin elämänhallinnan ongelmiin

Olen todella paljon kyynistynyt tämän vuoden aikana. Joulu on vain yksi päivä vuodessa.

88/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun aina Hyvä joulumieli keräykseen kympillä

Vierailija
89/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä osallistunut, mutta tänä vuonna en osallistu enkä luultavasti tästä eteenpäinkään. Maksan veroja sen verran vuodessa jo, että siitäkin on mennyt varmasti monta euroa jonkun toimeentulotukeen ja osalla sitä kautta viinaan ja tupakkiin ja muihin elämänhallinnan ongelmiin

Olen todella paljon kyynistynyt tämän vuoden aikana. Joulu on vain yksi päivä vuodessa.

Jatkan vielä, että aion kuitenkin jatkossakin lahjoittaa rahaa esim. Mieli Ry:lle ja viedä paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle heille tarpeellisia asioita, mutta näihin erityisiin joulukeräyksiin en osallistu.

Vierailija
90/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joka vuosi muutamia lahjoja paikallisen lähimmäisenyhdistyksen keräyksen kautta.

Vierailija
91/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaatte niitä kotimaan keräyksiä, niin ev lut kirkolla on kyllä Kotimaanapu-niminen sivusto Facebookissa missä kerätään milloin vanhuksen tekohampaisiin ja milloin pesukoneeseen yms

Vierailija
92/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet karsea! pieni lapsi jonka toinen vanhempi on kuollut ja toinen on työtön ei saisi sun mielestä haluta joululahjaa! Lapsenko syytä kaikki paha on???

Muutenkin olet ihan pihalla, köyhiä on PALJON.

Vierailija
93/93 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti - kenelle mahdoit vastata?