Joulu lähenee, aiotko osallistua keräyksiin?
Kuten Hyvä joulumieli, Joulupuu tai jokin muu.
Itse suunnittelin laittavani paketteja lähinnä Joulunlapsi-keräykseen, menevät Moldovan, Romanian ja Ukrainan lapsille. Olen vuoden varrella keräillyt sisältöä paketteihin, joten esim. hammasharjat ja saippuaa tarvii enää ostaa.
Kommentit (93)
Asunnottomille lahjoitan ( VVAry)
Eläinsuojeluun
Vanhukselle kukkalähetys
Nämä samat joka vuosi, olen itsekin pienituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Asunnottomille lahjoitan ( VVAry)
Eläinsuojeluun
Vanhukselle kukkalähetys
Nämä samat joka vuosi, olen itsekin pienituloinen.
Googletin, että tuo vanhukselle kukkalähetys onnistuu toki myös etänä netin kautta. Kaikilla paikkakunnilla kun ei ole tuota keräystä. Täytyypä jonakin vuonna osallistua. Hieno idea keräyksellä mielestäni.
En lahjoita muille kuin oman perheen jäsenille ja sisarille joululahjat. Muutenkin joutuu laskemaan rahijd joulun alla, kun on laskuja tulossa ja tulossa myös tammikuussa joulun jälkeen. Ruoka on niin kallista, että jouluruokiinkin menee iso potti, kun en halua siinä liikaa niukistella.
Vierailija kirjoitti:
En lahjoita muille kuin oman perheen jäsenille ja sisarille joululahjat. Muutenkin joutuu laskemaan rahijd joulun alla, kun on laskuja tulossa ja tulossa myös tammikuussa joulun jälkeen. Ruoka on niin kallista, että jouluruokiinkin menee iso potti, kun en halua siinä liikaa niukistella.
Siis rahoja joulun alla
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan joka joulu lapsilleni partiolaisten kalenterit, niillä rahoilla tuetaan lasten partio harrastusta. Minusta siinä on hyvä kohde johon laittaa rahaa. Muihin en laita.
Sama juttu! Ostin pari päivää sitten kalenterin.
Olen yleensä osallistunut, mutta tänä vuonna en osallistu enkä luultavasti tästä eteenpäinkään. Maksan veroja sen verran vuodessa jo, että siitäkin on mennyt varmasti monta euroa jonkun toimeentulotukeen ja osalla sitä kautta viinaan ja tupakkiin ja muihin elämänhallinnan ongelmiin
Olen todella paljon kyynistynyt tämän vuoden aikana. Joulu on vain yksi päivä vuodessa.
Osallistun aina Hyvä joulumieli keräykseen kympillä
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä osallistunut, mutta tänä vuonna en osallistu enkä luultavasti tästä eteenpäinkään. Maksan veroja sen verran vuodessa jo, että siitäkin on mennyt varmasti monta euroa jonkun toimeentulotukeen ja osalla sitä kautta viinaan ja tupakkiin ja muihin elämänhallinnan ongelmiin
Olen todella paljon kyynistynyt tämän vuoden aikana. Joulu on vain yksi päivä vuodessa.
Jatkan vielä, että aion kuitenkin jatkossakin lahjoittaa rahaa esim. Mieli Ry:lle ja viedä paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle heille tarpeellisia asioita, mutta näihin erityisiin joulukeräyksiin en osallistu.
Ostan joka vuosi muutamia lahjoja paikallisen lähimmäisenyhdistyksen keräyksen kautta.
Jos kaipaatte niitä kotimaan keräyksiä, niin ev lut kirkolla on kyllä Kotimaanapu-niminen sivusto Facebookissa missä kerätään milloin vanhuksen tekohampaisiin ja milloin pesukoneeseen yms
Olet karsea! pieni lapsi jonka toinen vanhempi on kuollut ja toinen on työtön ei saisi sun mielestä haluta joululahjaa! Lapsenko syytä kaikki paha on???
Muutenkin olet ihan pihalla, köyhiä on PALJON.
Edellinen viesti - kenelle mahdoit vastata?
Onko tänä vuonna edellisvuosien tapaan keräyksiä?