Haittaako ruma naama, jos on hyvä kroppa?
Oon palannut sinkkumarkkinoille pitkän suhteen jälkeen enkä suunnilleen edes uskalla katsoa miesten suuntaan.
N42
Kommentit (115)
Kasvot tärkeämmät, osoittavat aitoa geneettistä potentiaalia. Vartaloa taas voi muokata tiettyyn pisteeseen asti ruokavaliolla ja urheilulla. Toisaalta todennäköisesti mieluummin ottaisin naisen, jolla on upea vartalo, mutta keskinkertaiset kasvot kuin naisen, jolla kauniit kasvot, mutta aidosti epäseksikäs vartalo. Mutta tosi rumaa naista en ottaisi oli sillä sitten vaikka kuinka hyvä kroppa, siis vakavaan seurusteluun ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kroppa kompensoi rumaa naamaa.
Seksissä kyllä, muuten ei
Siis joku kasvojen ominaisuus tekisi naisesta epähaluttavan? Jopa silloinkin kun kroppa on timmissä kunnossa? No ei todellakaan aikuisten ihmisten maailmassa. Kasvoilla on merkitystä mutta ei siten kuin moni ajattelee. Kumppania etsivät löytävät itselleen sopivan ja siinä kasvot ovat tärkeässä roolissa, mutta ei siten, että missi on se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi se noin päin on. Hiljattain oli juttua siitä 24v naisesta, joka oli kasvoiltaan ihan kaunis, mutta hän oli lihava. Sitten oli surullinen kun miehiä ei kiinnostanutkaan.
En tule koskaan ymmärtämään nuoria naisia, joilla on selvästi potentiaalia olla oikeasti hyvännäköisiä, mutta sitten heittää sen pitkälti hukkaan olemalla lihavia. Nuorella, nätillä ja perushoikalla naisella olisi todella paljon valinnanvaraa, jos niin vain haluaisi. Parhaat vuodet kuitenkin heitetään hukkaan olemalla lihava. Myöhemmin ei sitten vientiä samalla tavalla olekaan, oli siinä vaiheessa sitten laihtunut tai ei.
Pakko kommentoida tähän, että jos ylipainoa on ollut nuoruudesta asti, niin se ei ole ihan niin yksinkertaista laihduttaa kuin voisi luulla. Se rasvasolujen määrä muodostuu lapsuudessa ja nuoruudessa, eikä sitä määrää pysty aikuisena enää pienentämään. Eli jos on ollut/on vaikka joku aineenvaihduntaa hidastava sairaus tai lääkitys niin se pelkkä "syö vähemmän kuin kulutat" johtaa helposti ihan uusiin terveysongelmiin.
Rumuus on kuitenkin aina vain suhteellista, eikä se kaikissa suhteissa vaivaa (niinkuin jossain toisissa )
Vierailija kirjoitti:
Kroppa vaikuttaisi olevan selvälle enemmistölle tärkeämpi kiinnostumisen kriteeri, kuin kasvot!
Siihen voi sentään vaikuttaa, mikä on positiivista. Toisille se on toki helpompaa, kuin vaikka vammautuneille, psykoosilääkkeitä syöville tai muille ei-niin-terveille.
Muuten ihan kiva vastaus,mutta miksi tuossa lopussa piti taas kerran mollata meitä yksinhuoltaja äitejä?
Haittaa. Vaikka onhan Mattiensio Hytönenkin kyllä pariutunut tai ainakin paritellut.
Pikku Henry kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään, en usko että olet oikeasti ruma.
Toiseksi, miehille näyttää se naisen hyvä kroppa olevan jokin statusesine. Siis ihan elähtäneen näköisiä emäntiä ylpeinä kuljettelevat nämä joilla ehkä muutenkin on tuo status tärkeä.
Itse olen mielestäni nättikasvoinen ja sen muuten usein miehetkin mulle sanoo tyyliin "sulla on kauniit kasvot". Mutta ne on ne pitkät sääret ja hoikka vyötärö niin maagiset että tällainen 156 cm töppöjalka ei oo yhtään mitään niden rinnalla. Kattokaa jotain Klaara Kivilahtea ja hänen äitiään nuorempana, ihan noidan näköisiä, mutta säärtä on.
(Lisään vielä, että olen ollut ihan naimisissakin ja uskon, että jos se oikea mulle löytyy niin se löytyy, mutta mun parisuhdehan ei ollut nyt aiheena, vaan se, kumpi on tärkeämpi, kroppa vai naama ja mä sanon että kroppa.)
Tuo pitkien säärien priorisointi on oman kokemukseni mukaan todellinen vähemmistö miehistä. Naisille se tuntuu olevan tärkeää, mutta loppukädessä se ei merkitse. Olen seurustellut pitkienkin naisten kanssa ja heillä on pitkät sääret, vaikka ei aina suhteessa muuhun ruumiseen(!). En ole edes huomannut heidän sääriensä pituutta. Voi olla, että pitkille miehille joku tuollainenkin on tärkeä asia, mutta minulle ei.
Suomalaiset naiset ovat niin persjalkaisia, että jos heistä tekisi näköispatsaan jonka jalkojen alitse mahtuis kulkemaan pitäisi patsaan olla noin 8,5 metriä korkea.
Alunalkaen suomalainen nainen kehittyi lyhyeksi tukevaksi persjalkaiseksi koska heitä käytettiin muulin korvikkeena vaikeakulkuisessa maastossa.He jaksoivat kantaa hyvin isojakin kuormia ja kykenivät etenemään kivikkoisemmissakin maastoissa melko vaivatta.
Tämä muulin korvikkeena oleminen selittää hyvinkin pitkälle myös heidän kasvonpiirteensä ja älykkyytensä.
Että sellainen suomalaisia haukkuva vihaviesti tällä kertaa. Aiheet vaihtelevat mutta pääasia on suomalaisten haukkuminen, tällä kertaa suominaisten.
Sinäkin y.lauta reppana vihaat omaa kansaasi mutta ihquttelet jotain aasian mopsi-naamoja jotka vielä kimittävät. Suominainen on sentään voimakas ja tehnyt raskasta työtä läpi historian hellvetin karussa maassa. Mitä sinä olet tehnyt kalpea muodoton hentaita kyttäävä olmi?
Jos kroppa on kuin nuorella Meghan Foxilla ja naama kuin Mikael Jungnerilla niin ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi se noin päin on. Hiljattain oli juttua siitä 24v naisesta, joka oli kasvoiltaan ihan kaunis, mutta hän oli lihava. Sitten oli surullinen kun miehiä ei kiinnostanutkaan.
En tule koskaan ymmärtämään nuoria naisia, joilla on selvästi potentiaalia olla oikeasti hyvännäköisiä, mutta sitten heittää sen pitkälti hukkaan olemalla lihavia. Nuorella, nätillä ja perushoikalla naisella olisi todella paljon valinnanvaraa, jos niin vain haluaisi. Parhaat vuodet kuitenkin heitetään hukkaan olemalla lihava. Myöhemmin ei sitten vientiä samalla tavalla olekaan, oli siinä vaiheessa sitten laihtunut tai ei.
Noh, kyllähän tässä itsekin olisi vaikka kuinka laiha, mutta sen mitä kaloreissa säästät, tulee suurempana ruokahaluna kyllä takaisin. Ei monikaan _halua_ olla lihava. Mulla ei (onneksi) bmi riitä lihavuusleikkaukseen, mutta jonkin sen kaltaisen ratkaisun tarvisin.
Millään ei loppupeleissä mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset on rumat kasvot? En ole tavannut rumakasvoista ihmistä. Toki toisen olemus viehättää enemmän kuin toisen, mutta se ei tarkoita että olisi ruma
Vaikka epämuodostuneet halvaantumisen takia tai palaneet kasvot.
Ääriesimerkit pois, niitä ei Suomessa ole, kiitos suomalaisen ilmaisen terveydenhuoltojärjestelmän. mutta jopa nuo esimerkit on ok, jos nainen on muuten mieleni mukainen. Mikäänhän ei sitä takaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksiin kelpaa yleensä hyväkroppainen mutta kasvoiltaan ns ruma nainen. Mutta jos ajatellaan vakavaa parisuhdettta niin kasvot on loppupeleissä tärkeämmät. Huonostakin kropasta voi saada treenillä hyvän mutta rumista kasvoista ei saa ilman kirurgiaa kaunista...
Karu totuus
Miten tapahtuu käytännössä se, että kumppaniehdokas asettaa pitkälle suhteelle ehdoksi sen, että henkilö ensin treenaa itsensä suipompaan kuntoon ja ehkä vielä korostaa pyllyä ja povea tahi kullia ja koukistajia?
Vierailija kirjoitti:
Loppupeleissä on mitalit kyseessä!
Mulla on ruma naama ja kroppa, silti aivan ihana, fiksu, komea mies puolisona.
Olen onnellinen että en ole kaunis. Sainpahan miehen joka tykkää minusta luonteen takia eikä ulkonäön.
Lapsemme ovat poikia ja heille ei ole mun ulkonäkö onneksi periytynyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiin kelpaa yleensä hyväkroppainen mutta kasvoiltaan ns ruma nainen. Mutta jos ajatellaan vakavaa parisuhdettta niin kasvot on loppupeleissä tärkeämmät. Huonostakin kropasta voi saada treenillä hyvän mutta rumista kasvoista ei saa ilman kirurgiaa kaunista...
Karu totuus
Miten tapahtuu käytännössä se, että kumppaniehdokas asettaa pitkälle suhteelle ehdoksi sen, että henkilö ensin treenaa itsensä suipompaan kuntoon ja ehkä vielä korostaa pyllyä ja povea tahi kullia ja koukistajia?
Ei sellaista tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ruma naama ja kroppa, silti aivan ihana, fiksu, komea mies puolisona.
Olen onnellinen että en ole kaunis. Sainpahan miehen joka tykkää minusta luonteen takia eikä ulkonäön.
Lapsemme ovat poikia ja heille ei ole mun ulkonäkö onneksi periytynyt :)
Voitko laittaa linkin kuvaan, niin noin puolet meistä saisi edes jotain toivoa elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kyllähän tässä itsekin olisi vaikka kuinka laiha, mutta sen mitä kaloreissa säästät, tulee suurempana ruokahaluna kyllä takaisin. Ei monikaan _halua_ olla lihava. Mulla ei (onneksi) bmi riitä lihavuusleikkaukseen, mutta jonkin sen kaltaisen ratkaisun tarvisin.
Ei nykyään edes riitä, että on laiha vaan pitää olla sopivasti treenattu, hoikka, mutta samalla muodokas. Minusta vielä epärealistisempi kauneusihanne kuin laihuus..
Vierailija kirjoitti:
Fy fan!
h: HIFK Liga
Karu totuus