Haittaako ruma naama, jos on hyvä kroppa?
Oon palannut sinkkumarkkinoille pitkän suhteen jälkeen enkä suunnilleen edes uskalla katsoa miesten suuntaan.
N42
Kommentit (115)
Ensinnäkään, en usko että olet oikeasti ruma.
Toiseksi, miehille näyttää se naisen hyvä kroppa olevan jokin statusesine. Siis ihan elähtäneen näköisiä emäntiä ylpeinä kuljettelevat nämä joilla ehkä muutenkin on tuo status tärkeä.
Itse olen mielestäni nättikasvoinen ja sen muuten usein miehetkin mulle sanoo tyyliin "sulla on kauniit kasvot". Mutta ne on ne pitkät sääret ja hoikka vyötärö niin maagiset että tällainen 156 cm töppöjalka ei oo yhtään mitään niden rinnalla. Kattokaa jotain Klaara Kivilahtea ja hänen äitiään nuorempana, ihan noidan näköisiä, mutta säärtä on.
(Lisään vielä, että olen ollut ihan naimisissakin ja uskon, että jos se oikea mulle löytyy niin se löytyy, mutta mun parisuhdehan ei ollut nyt aiheena, vaan se, kumpi on tärkeämpi, kroppa vai naama ja mä sanon että kroppa.)
Harvemmin hyvä kroppa vaan yhdistyy nk. naama kuin petolinnun perse eli kyllä ne rintavat, persevät ja reitevät naiset ovat yleensä naamaltaankin kauniita ja naisellisia....
Haittaahan se jonkin verran, mutta jos olet hyväkroppainen ja hiukset on pitkät, niin menet ikäistesi keskuudessa parhaimman 10 % joukkoon. Lisäksi oikeanlaisella pukeutumisella ja meikillä saa aikaan ihmeitä.
Nelikymppisenä on tosi helppo erottua joukosta hyvällä tavalla, jos on timmi kroppa ja naisellinen tyyli, kun lähes kaikki naiset ovat jo lihoneet ja luovuttaneet ulkonäön suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin hyvä kroppa vaan yhdistyy nk. naama kuin petolinnun perse eli kyllä ne rintavat, persevät ja reitevät naiset ovat yleensä naamaltaankin kauniita ja naisellisia....
Taitaapa noita sanoja käyttää nykyään lähinnä lihavat naiset, jotka tekevät TikTok-sanoja maha sisään vedettynä ja muotoilevat vaatteet päällä. "Tältä näyttää 85kg! Eikö painoindeksi olekin naurettava?!"
Vierailija kirjoitti:
En ole erityisen rintava, reitevä tai persevä.
Ap
Kannattaa asettua astuttavaksi sellaiselle, jonka mielestä olet ruma. Täytyyhän hänen rojunsa johonkin viskoa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Olen rintava petolinnun perse.
Ei haittaa. Kroppa menee aina naaman edelle. Tarvittaessa pussi päähän vain.
Ei mua ainakaan ole haitannut. Olen melkein 40, ollut kasvohalvausta ja kaikkea ja miehet pilkanneet, jopa netissä. Yhdet Tinder treffit, ja heti sain poikaystävän.
Ilmeisesti kroppa on hyvä, ja olen jollain tavalla kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Kroppa menee aina naaman edelle. Tarvittaessa pussi päähän vain.
Ajatteles ap tätä. Tästähän aina unelmoit? Olisipa mies, joka panisi, vaikka päässä pitäisi olla pussi, että tavara kelpaa.
Kommenteista voi päätellä kumpi on se tyhmempi sukupuoli.
Laiha nainen voi lihoa ja rumat kasvot jäävät.
Lihava nainen voi laihtua ja kauniit kasvot pysyvät.
Lisäksi kumpaako katsotte enemmän puolisossanne kasvoja vai vartaloa?
Aamulla ensimmäisenä herätessä katsotte ensin peiton alle? =D
Että voi pyhä jysäys näitä miesten aivoituksia!
Vierailija kirjoitti:
Että voi pyhä jysäys näitä miesten aivoituksia!
Laiha ei ole synonyymi hyvälle. Ja todellakin monet kasvot muuttuvat laihduttaessa. Muuttuvat ja vanhemmiten rypistyvät.
Ja omakohtaisesti: kun on rumat kasvot, on pakko pitää kroppa kunnossa. Koska muita pinnallisia kortteja ei ole.
Ei niin mitään väliä jos on hyvä bärsse.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin mitään väliä jos on hyvä bärsse.
Sitä on kehuttu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että voi pyhä jysäys näitä miesten aivoituksia!Laiha ei ole synonyymi hyvälle. Ja todellakin monet kasvot muuttuvat laihduttaessa. Muuttuvat ja vanhemmiten rypistyvät.
Ja omakohtaisesti: kun on rumat kasvot, on pakko pitää kroppa kunnossa. Koska muita pinnallisia kortteja ei ole.
Kyllä ne ainakin täällä av-palstalla ovat synonyymejä keskenään.
Ymmärrän tilanteesi, maailma on sairas kun ihmiset tuijottelevat toistensa ulkonäköä ja bmi:tä kuin jotkut pakkomielteiset mt-potilaat.
Minulla juuri noin päin ja piilottelen kroppaani. Siksi, että inhottaa ajatus, että joku mies katsoisi että onpa ruma nainen mutta kyllä tuota vartaloa panee. En halua olla esine.
Sanoisinko näin, että kun ensimmäisen kerran näet naisen harjaavan hampaitaan samalla kun hän istuu kakalla, niin siinä vaiheessa arkea on ihan ja se sama näyttääkö supermallilta vaiko ei.
Ehkä alun alkaenkin kannattaa valita se kumppani muiden ominaisuuksien kuin sen ulkonäön takia?
Vierailija kirjoitti:
Minulla juuri noin päin ja piilottelen kroppaani. Siksi, että inhottaa ajatus, että joku mies katsoisi että onpa ruma nainen mutta kyllä tuota vartaloa panee. En halua olla esine.
Liian myöhäistä.
Feministit ovat jo tehneet naisista suurimmalle osalle miehistä pelkän esineen jonka käytännön arvo ei ole sillä henkisellä puolella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaikuttaa. Mulla on hyvä vartalo,hoikka ja muodokas ja sellainen että ihmiset kääntyvät katsomaan/kommentoimaan ihan arkena. Olen huomannut että kauniilla kasvoilla varustetut saavat enemmän huomiota,vaikka vartalo olisi tavallisempi.
Siis tavallisempi? Mitä tarkoitat?
No vaikka sitä että on tukeva tai kroppa on tasapaksu, pylly lättänä ja rinnat olemattomat. Uskon että ymmärrät jos vähän mietit.
Tuo on totta, kasvoilla on ihmiselle merkitystä. Liittyy biologiaan ja kulttuuriin. Olen miehenä kuitenkin sitä mieltä, että en ole koskaan tavannut naista, jolla olisi rumat kasvot hyvässä vartalossa. Mikä on ruma naama naisella, joka on hyvässä kunnossa?