Haittaako ruma naama, jos on hyvä kroppa?
Oon palannut sinkkumarkkinoille pitkän suhteen jälkeen enkä suunnilleen edes uskalla katsoa miesten suuntaan.
N42
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin mitään väliä jos on hyvä bärsse.
Sitä on kehuttu.
Ap
I like you allready 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään, en usko että olet oikeasti ruma.
Toiseksi, miehille näyttää se naisen hyvä kroppa olevan jokin statusesine. Siis ihan elähtäneen näköisiä emäntiä ylpeinä kuljettelevat nämä joilla ehkä muutenkin on tuo status tärkeä.
Itse olen mielestäni nättikasvoinen ja sen muuten usein miehetkin mulle sanoo tyyliin "sulla on kauniit kasvot". Mutta ne on ne pitkät sääret ja hoikka vyötärö niin maagiset että tällainen 156 cm töppöjalka ei oo yhtään mitään niden rinnalla. Kattokaa jotain Klaara Kivilahtea ja hänen äitiään nuorempana, ihan noidan näköisiä, mutta säärtä on.
(Lisään vielä, että olen ollut ihan naimisissakin ja uskon, että jos se oikea mulle löytyy niin se löytyy, mutta mun parisuhdehan ei ollut nyt aiheena, vaan se, kumpi on tärkeämpi, kroppa vai naama ja mä sanon että kroppa.)
Tuo pitkien säärien priorisointi on oman kokemukseni mukaan todellinen vähemmistö miehistä. Naisille se tuntuu olevan tärkeää, mutta loppukädessä se ei merkitse. Olen seurustellut pitkienkin naisten kanssa ja heillä on pitkät sääret, vaikka ei aina suhteessa muuhun ruumiseen(!). En ole edes huomannut heidän sääriensä pituutta. Voi olla, että pitkille miehille joku tuollainenkin on tärkeä asia, mutta minulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaikuttaa. Mulla on hyvä vartalo,hoikka ja muodokas ja sellainen että ihmiset kääntyvät katsomaan/kommentoimaan ihan arkena. Olen huomannut että kauniilla kasvoilla varustetut saavat enemmän huomiota,vaikka vartalo olisi tavallisempi.
Tuo on totta, kasvoilla on ihmiselle merkitystä. Liittyy biologiaan ja kulttuuriin. Olen miehenä kuitenkin sitä mieltä, että en ole koskaan tavannut naista, jolla olisi rumat kasvot hyvässä vartalossa. Mikä on ruma naama naisella, joka on hyvässä kunnossa?
Jos kasvoissa on epäsymmetriaa, pienet silmät, rumat huulet, iso nenä tai jotenkin ruma kasvojen malli, niin miten ne treenillä mihinkään muuttuvat?
NutsRider kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla juuri noin päin ja piilottelen kroppaani. Siksi, että inhottaa ajatus, että joku mies katsoisi että onpa ruma nainen mutta kyllä tuota vartaloa panee. En halua olla esine.
Liian myöhäistä.
Feministit ovat jo tehneet naisista suurimmalle osalle miehistä pelkän esineen jonka käytännön arvo ei ole sillä henkisellä puolella..
Miehet ei ole ikinä välittäneet naisen henkisistä ominaisuuksista, mutta mitä vähemmän sen parempi on ollut. Siksi miehet on tehneet kaikkensa ettei naiset saisi käydä kouluja tai tehdä työtä. Onneksi meillä on feminismi että ei tarvitse enää elää orjana.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät, isohkot tissit antaa paljon anteeksi. Kroppa ja kasvot ei ole mitään verrattuna upeaan rintavarustukseen.
T. Tissimies
Isot ???
Jos arvostaa laatua enemmän kuin määrää,niin kokoluokka B/C vie ehdottomasti voiton kaikesta.
T. Toinen Tissimies.
Vierailija kirjoitti:
Jos naama on vähän niin kuin perseen näköinen, niin poskeen otto vastaa samaa kuin ajelisi kakkoseen...
*petolinnun perse
Haittaa, naama on tärkeä. Pitää olla kaunis ja lisäksi hyvä kroppa. Kyllä silti varmasti jollekin kelpaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaikuttaa. Mulla on hyvä vartalo,hoikka ja muodokas ja sellainen että ihmiset kääntyvät katsomaan/kommentoimaan ihan arkena. Olen huomannut että kauniilla kasvoilla varustetut saavat enemmän huomiota,vaikka vartalo olisi tavallisempi.
Tuo on totta, kasvoilla on ihmiselle merkitystä. Liittyy biologiaan ja kulttuuriin. Olen miehenä kuitenkin sitä mieltä, että en ole koskaan tavannut naista, jolla olisi rumat kasvot hyvässä vartalossa. Mikä on ruma naama naisella, joka on hyvässä kunnossa?
Jos kasvoissa on epäsymmetriaa, pienet silmät, rumat huulet, iso nenä tai jotenkin ruma kasvojen malli, niin miten ne treenillä mihinkään muuttuvat?
Tässä ja monessa muussakin viestissä huokuu ajatus, että kasvot ja niiden kauneus on jokin staattinen ja muuttumaton asia. Kasvot ovat jatkuvasti liikkeessä ja niillä ilmaistaan kaikkia tunteita. Jonkun naama voi "passikuvassa" olla aivan mitäänsanomaton, mutta hymyillessä todella viehettävät. Kasvoissa on paljon lihaksia ja hermopäätteitä. Niitäkin voi harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
NutsRider kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla juuri noin päin ja piilottelen kroppaani. Siksi, että inhottaa ajatus, että joku mies katsoisi että onpa ruma nainen mutta kyllä tuota vartaloa panee. En halua olla esine.
Liian myöhäistä.
Feministit ovat jo tehneet naisista suurimmalle osalle miehistä pelkän esineen jonka käytännön arvo ei ole sillä henkisellä puolella..
Miehet ei ole ikinä välittäneet naisen henkisistä ominaisuuksista, mutta mitä vähemmän sen parempi on ollut. Siksi miehet on tehneet kaikkensa ettei naiset saisi käydä kouluja tai tehdä työtä. Onneksi meillä on feminismi että ei tarvitse enää elää orjana.
VAIKENE N A I N E N !
Jos olet mielenterveysongelmainen niin tuskin edes hyvä kroppa auttaa. Ja onko se edes hyvä muiden kuin itsesi mielestä?
Ei haittaa jos sinua ei haittaa miehen ruma kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät, isohkot tissit antaa paljon anteeksi. Kroppa ja kasvot ei ole mitään verrattuna upeaan rintavarustukseen.
T. Tissimies
Isot ???
Jos arvostaa laatua enemmän kuin määrää,niin kokoluokka B/C vie ehdottomasti voiton kaikesta.
T. Toinen Tissimies.
No täsmennetään vielä, eli just nippanappa menee joku 80-100C ja optimi olisi joku 85-95D.
T. Tissimies
Millaiset on rumat kasvot? En ole tavannut rumakasvoista ihmistä. Toki toisen olemus viehättää enemmän kuin toisen, mutta se ei tarkoita että olisi ruma
Kauniit kasvot on tärkeämpi kuin hyvä kroppa.
Tämä ihan siitä syystä, että jollain tavalla edustavan kropan voi suuri osa ihmisistä hankkia, mutta kauniit kasvot ovat syntymälahja ja siten harvinaisempi/halutumpi ominaisuus.
Toki monilla naisilla myös taitava meikkaus voi tehdä ihmeitä. Esim. katsokaa Pamela Andersonia meikeillä ja ilman. Kuin yö ja päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tissimies
Isot ???
T. Toinen Tissimies.No täsmennetään vielä, eli just nippanappa menee joku 80-100C ja optimi olisi joku 85-95D.
T. Tissimies
Et taida ymmärtää rintaliivien kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on epäsymmetriaa kasvoissa, itselläni on mm. paljon arpia ja iso nenä. En ole kuitenkaan koskaan saanut niistä negatiivisia kommentteja tai torjuntaa naisilta. Nuo kuvailemasi kasvojen ominaisuudet ovat normaalin ihmisen ominaisuuksia, täydellisyyttä ei oikeassa elämässä ole, onneksi. Jos nainen treenaa kroppaansa, niin se on kyllä plussaa, mutta lopulta luonne ja älykkyys ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään, en usko että olet oikeasti ruma.
Toiseksi, miehille näyttää se naisen hyvä kroppa olevan jokin statusesine. Siis ihan elähtäneen näköisiä emäntiä ylpeinä kuljettelevat nämä joilla ehkä muutenkin on tuo status tärkeä.
Itse olen mielestäni nättikasvoinen ja sen muuten usein miehetkin mulle sanoo tyyliin "sulla on kauniit kasvot". Mutta ne on ne pitkät sääret ja hoikka vyötärö niin maagiset että tällainen 156 cm töppöjalka ei oo yhtään mitään niden rinnalla. Kattokaa jotain Klaara Kivilahtea ja hänen äitiään nuorempana, ihan noidan näköisiä, mutta säärtä on.
(Lisään vielä, että olen ollut ihan naimisissakin ja uskon, että jos se oikea mulle löytyy niin se löytyy, mutta mun parisuhdehan ei ollut nyt aiheena, vaan se, kumpi on tärkeämpi, kroppa vai naama ja mä sanon että kroppa.)
Tuo pitkien säärien priorisointi on oman kokemukseni mukaan todellinen vähemmistö miehistä. Naisille se tuntuu olevan tärkeää, mutta loppukädessä se ei merkitse. Olen seurustellut pitkienkin naisten kanssa ja heillä on pitkät sääret, vaikka ei aina suhteessa muuhun ruumiseen(!). En ole edes huomannut heidän sääriensä pituutta. Voi olla, että pitkille miehille joku tuollainenkin on tärkeä asia, mutta minulle ei.
Suomalaiset naiset ovat niin persjalkaisia, että jos heistä tekisi näköispatsaan jonka jalkojen alitse mahtuis kulkemaan pitäisi patsaan olla noin 8,5 metriä korkea.
Alunalkaen suomalainen nainen kehittyi lyhyeksi tukevaksi persjalkaiseksi koska heitä käytettiin muulin korvikkeena vaikeakulkuisessa maastossa.
He jaksoivat kantaa hyvin isojakin kuormia ja kykenivät etenemään kivikkoisemmissakin maastoissa melko vaivatta.
Tämä muulin korvikkeena oleminen selittää hyvinkin pitkälle myös heidän kasvonpiirteensä ja älykkyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tissimies
Isot ???
T. Toinen Tissimies.No täsmennetään vielä, eli just nippanappa menee joku 80-100C ja optimi olisi joku 85-95D.
T. Tissimies
Et taida ymmärtää rintaliivien kokoja.
En, ainoastaan tissien koko on lajini. Edellä manitut koot on toki suuntaa-antavia joilla pystyy arvioimaan toleranssin mistä puhutaan. Laudat ja kärpäslätkät ei osu tähän haarukkaan.
T. Tissimies
Ei se kunto vaikuta kasvojen piirteisiin.