Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako ruma naama, jos on hyvä kroppa?

Vierailija
04.10.2023 |

Oon palannut sinkkumarkkinoille pitkän suhteen jälkeen enkä suunnilleen edes uskalla katsoa miesten suuntaan.

N42

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi laittaa pussin päähän.

Vierailija
102/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kroppa on kuin nuorella Meghan Foxilla ja naama kuin Mikael Jungnerilla niin ei sytytä.

Nuorella Mikael Jungnerilla? Eikös silläkin lapsia ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan päähän? Huomaako silloin paremmuutta lihapillun ja tekopillun välillä?

Vierailija
104/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako sokeaa, jos tyttöystävä on ruma?

Mietin tätä joskus, kun itsetunto ulkonäön suhteen oli pohjamudissa. Ajattelin sitten, että se sokea tuntee sormillaan että kasvot ovat epäsymmetriset ja ruman tuntoiset!

Vierailija
105/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla eräällä suomalaisella sivustolla oli 19-vuotiaaksi esiintynyt nainen. Järjettömän hyvännäköiset rinnat, kasvoja ei näkynyt ja nainen tiesi arvonsa.

Pointti, pitkälle pääsee hyvällä kropalla.

Vierailija
106/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään, en usko että olet oikeasti ruma.

Toiseksi, miehille näyttää se naisen hyvä kroppa olevan jokin statusesine. Siis ihan elähtäneen näköisiä emäntiä ylpeinä kuljettelevat nämä joilla ehkä muutenkin on tuo status tärkeä.

Itse olen mielestäni nättikasvoinen ja sen muuten usein miehetkin mulle sanoo tyyliin "sulla on kauniit kasvot". Mutta ne on ne pitkät sääret ja hoikka vyötärö niin maagiset että tällainen 156 cm töppöjalka ei oo yhtään mitään niden rinnalla. Kattokaa jotain Klaara Kivilahtea ja hänen äitiään nuorempana, ihan noidan näköisiä, mutta säärtä on.

(Lisään vielä, että olen ollut ihan naimisissakin ja uskon, että jos se oikea mulle löytyy niin se löytyy, mutta mun parisuhdehan ei ollut nyt aiheena, vaan se, kumpi on tärkeämpi, kroppa vai naama ja mä sanon että kroppa.)

Ehkä sä et ole niin nätti kun luulet. Itsellä on 155 cm töppöjaloilla, kauniilla kasvoilla ja hoikalla kropalla aina riittänyt vientiä paljon, miehet suorastaan väkisin tuputtaneet itseään.

Vierailija
107/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi se noin päin on. Hiljattain oli juttua siitä 24v naisesta, joka oli kasvoiltaan ihan kaunis, mutta hän oli lihava. Sitten oli surullinen kun miehiä ei kiinnostanutkaan.

En tule koskaan ymmärtämään nuoria naisia, joilla on selvästi potentiaalia olla oikeasti hyvännäköisiä, mutta sitten heittää sen pitkälti hukkaan olemalla lihavia. Nuorella, nätillä ja perushoikalla naisella olisi todella paljon valinnanvaraa, jos niin vain haluaisi. Parhaat vuodet kuitenkin heitetään hukkaan olemalla lihava. Myöhemmin ei sitten vientiä samalla tavalla olekaan, oli siinä vaiheessa sitten laihtunut tai ei. 

Pakko kommentoida tähän, että jos ylipainoa on ollut nuoruudesta asti, niin se ei ole ihan niin yksinkertaista laihduttaa kuin voisi luulla. Se rasvasolujen määrä muodostuu lapsuudessa ja nuoruudessa, eikä sitä määrää pysty aikuisena enää pienentämään. Eli jos on ollut/on vaikka joku aineenvaihduntaa hidastava sairaus tai lääkitys niin se pelkkä "syö vähemmän kuin kulutat" johtaa helposti ihan uusiin terveysongelmiin.

Toki, mutta todella harvalla lihavalla nuorella on taustalla joku sairaus. Ihan perinteisestä ylensyönnistä johtuu lähes kaikkien kohdalla. Liikkumattomuus ei tietenkään myöskään auta asiaa. 

Vierailija
108/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan päähän? Huomaako silloin paremmuutta lihapillun ja tekopillun välillä?

Toinen vaihtoehto on lykkiä takaapäin. Näkee hyvän vartalon, mutta ei rumaa namaa.

Vierailija
109/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin moni nuorempi ihminen punnitsee paljon myös sitä, mitä muut kumppanin ulkonäöstä ajattelevat. Eivät kehtaa ottaa omaa silmää ja sydäntä miellyttävää, kun pelkää/tietää kavereiden naureskelevan.

Vierailija
110/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Vaikka onhan Mattiensio Hytönenkin kyllä pariutunut tai ainakin paritellut.

Ai se 'Hytti-Esko matonen' *? ( eli  se niiden pulleiden purjeiden alusten laivamato kotisatamassa jo odottamassa)

Vierailija
111/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla eräällä suomalaisella sivustolla oli 19-vuotiaaksi esiintynyt nainen. Järjettömän hyvännäköiset rinnat, kasvoja ei näkynyt ja nainen tiesi arvonsa.

Anna ma arvaan, joku runqqu-sivusto? "tiesi arvonsa" kun esittelee luultavasti muokattua kroppaansa ja tuheroansa jota reppanat sitten kehuvat kilvan. En antaisi paljon arvoa millekkään vemppaussivustojen arvioinneille.

Jännä miten naisen pitäisi tietää arvonsa vain ruhonsa kautta. 

Vierailija
112/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ky rpä kompensoi rumaa naamaa aika paljon.

Vierailija
113/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ma arvaan, joku runqqu-sivusto? "tiesi arvonsa" kun esittelee luultavasti muokattua kroppaansa ja tuheroansa jota reppanat sitten kehuvat kilvan. En antaisi paljon arvoa millekkään vemppaussivustojen arvioinneille.

Jännä miten naisen pitäisi tietää arvonsa vain ruhonsa kautta. 

Tiedät varmaan mistä sivustosta puhun. Aivan liian nuori nainen minulle mutta mitkä rinnat! Ei mitkään järjettömät pallot vaan esteettinen kokonaisuus. Harmoniset, jos voisin kuvailla.

Nainen ilmoitti, että ikäraja on 19-22.

Vierailija
114/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaikuttaa. Mulla on hyvä vartalo,hoikka ja muodokas ja sellainen että ihmiset kääntyvät katsomaan/kommentoimaan ihan arkena. Olen huomannut että kauniilla kasvoilla varustetut saavat enemmän huomiota,vaikka vartalo olisi tavallisempi. 

Tuo on totta, kasvoilla on ihmiselle merkitystä. Liittyy biologiaan ja kulttuuriin. Olen miehenä kuitenkin sitä mieltä, että en ole koskaan tavannut naista, jolla olisi rumat kasvot hyvässä vartalossa. Mikä on ruma naama naisella, joka on hyvässä kunnossa?

Jos kasvoissa on epäsymmetriaa, pienet silmät, rumat huulet, iso nenä tai jotenkin ruma kasvojen malli, niin miten ne treenillä mihinkään muuttuvat?

Tämä

Vierailija
115/115 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

95prossaa bikinifitnes kilpailijoista,naama kun petolinnun perse. Sitä sitten tuunataan kilolla pakkelia,tekoripsi,tekohius,huulitäyte,botox,täyteaine,hammasvalkasu,microblading virityksillä. Ja tekorusketus kruunaa kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän