Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yksin elävä mies vai nainen parempi naapuri?

Vierailija
07.07.2025 |

Mietin kummalle pitäisin peukkuja naapuriasunnon suhteen? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi vaan voi olla tyhjä arpa.

Vierailija
2/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa on ihan ilmiselvä komeroitunut. 

Komeroitunut on paras mahdollinen naapuri ikinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista, luonteesta ja tavoista kiinni.

Vierailija
4/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin elävän miehen tapauksessa on riski, että hän pelaa yöt jotain sotapelejä ja räjähdykset jytisee subbarista. Kokemusta on. 

Vierailija
5/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 100%

Miehillä on tapana valvoa yöt läpeensä ja huutaa - kiroilla kun pelavat niitä lapsellisia videopelejä.

Vierailija
6/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset elävät keskimäärin siistimmin kuin sinkkumiehet. Neljää yksiötä vuokraavaana asuntosijoittajana olen lähes poikkeuksetta suosinut naispuolisia vuokralaisia. Lisäksi mitä vanhempi ja uskovaisempi, sen parempi.

Eikä sillä, etteikö naisetkin osaisi siivottomasti elää.

Vierailija
7/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinkkunainen arveluttaa. Miksi se on yksin? Onko jotain syvempiä ongelmia?

Vierailija
8/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin elävä mies. Yksinelävällä naisella käy usein muita naisia vieraina ja sitä kälätyksen ja juoruilun määrää... hyvällä tuurilla vielä kännäävät, kun sillä yksielävällä naisella on kätevä sinkkukämppä. yksinelävä mieskn voi toki kännätä, mutta harvemmin niin laumasieluisena kuin kännäävät naiset. Ja jos yksinelävä mies pelaa yöt läpeensä, niin häntä voi vain pyytää laittamaan kuulokkeet pelatessaan ja hän luultavasti tottelee. yksielävää naista, jos menet mitään pyytämään niin se huutaa ja vinkuu 3 vuotta putkeen, että kun hän ei saa kodissaan elää normaalia elämäänsä kyllä jokaisell on oikeus juhlia (lue: kännätä joka viikonloppu niin, että pidetään napaureita hereillä). Nimimerkillä kokomeusta on tuollaisesta yksinelävästä känninaisesta. 

Vierailija
9/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinkkunainen arveluttaa. Miksi se on yksin? Onko jotain syvempiä ongelmia?

No, viihdyn hyvin omassa seurassani. En pitkästy omiin juttuihini. Naureskelen itsekseni. Teen kaikkea kivaa, mitä ei voi tehdä muiden ihmisten kanssa. 

Vierailija
10/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä. Mulla on ollut niin veemäinen vanhempi nainen naapurina että kiitos hänen en enää ikinä halua asua kerrostalossa. Sellainen tyypillinen Ulla Taalasmaa. Voisin myös kuvitella että naiset alkavat helpommin hamuamaan muita asukkaita puolelleen juoruilemalla ties mitä tarinoita. Toki varmasti onnistuu myös miehiltä.

Vierailija
11/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 100%

Miehillä on tapana valvoa yöt läpeensä ja huutaa - kiroilla kun pelavat niitä lapsellisia videopelejä.

Naapurikerrostalossa asui maksullinen nainen. Siellä riitti öisin äijiä huutelemassa, että tulisi avaamaan oven.

Vierailija
12/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta yksin elävä mies. Hän on hiljainen ja auttaa aina tarvittaessa pienissä jutuissa. Hän on mm. käynyt laittamassa tauluja seinilleni. 

Vierailija
13/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molemmat naapureina eikä kummastakaan haittaa:)

Vierailija
14/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurissa on ihan ilmiselvä komeroitunut. 

Komeroitunut on paras mahdollinen naapuri ikinä. 

Ei ole, jos ei siivoa ja tuuleta.

Tulee ötökkäongelma ja myrkytykset taloon.

Vierailija
15/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 100%

Naisilla on tapana ottaa vtunmoinen suojeluhurtta, jota eivät saa kuitenkaan koulutettua ja koko talo saa pelätä.

Vierailija
16/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 100%

Naapurikerrostalossa asui maksullinen nainen. Siellä riitti öisin äijiä huutelemassa, että tulisi avaamaan oven.

Minulla naapurikerrostalossa asuu maksullinen mies, mutta alakerrassa asuu sinkkunainen, röökimuija, tuleva alkoholisti. Ei koskaan, koskaan, koskaan enää. Sitä kälätyksen ja kännäyksen määrää ja hällä sitten mesystävätkin samanlaisia. Aina viikonloppuisin haisee sekä rööki, että alkoholi. Juoruilee myös, joten olen kuullut kaikkieen naapureideni diagnoosit ja elämän salaisuudet, siis niiden, jotka ovat snisilmäisesti hälle kertoneet mitään elämästään. Tässä talossa on asunut rikoksista tuomittuja ja tämä naikkonen tuntee myös talomme pössyttelijät ja ovat kaveripiirissään, joskin hän aina korostaa, että hänhän ei mitään muuta käytä kuin tupakkaa ja alkoholia.  

toivoisin niin jotain sinkkumiestä tuohon alakertaan, olen varma, että minkälainen mörkö tahansa sieltä tulee, niin paremmaksi muuttuu. 

Vierailija
17/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiset elävät keskimäärin siistimmin kuin sinkkumiehet. Neljää yksiötä vuokraavaana asuntosijoittajana olen lähes poikkeuksetta suosinut naispuolisia vuokralaisia. Lisäksi mitä vanhempi ja uskovaisempi, sen parempi.

Eikä sillä, etteikö naisetkin osaisi siivottomasti elää.

Nuorissa naisissa on yllättävän paljon perseileviä ja siivottomia, vaikka olisi yliopisto-opiskelija. Yöt ryypätäån ja kikatellaan, ei siivota ja astiat ja roskat kerääntyy. Vaatteet lattiolla roskien seassa. Nuoret pojat on jopa parempia vuokralaisia nykyään, jos ei ole tatuointeja, nenäkoruja ja kaljatupin kuvia lippalakeissa ja paidoissa.

Vierailija
18/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena olen pitänyt pientä meteliä, kun harrastin yhdessä vaiheessa seksisuhteita. Pantiin ihan kunnolla ja ihan varmasti naapurissa kuulivat. 

Vierailija
19/19 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei panoäänet häiritsisi (ellei kestä koko yötä ja nainen ole kiljuvaa sorttia), mutta jos nainen on ylisosiaalinen ja asuntonsa suurinpiirtien hollitupana, niin hermo menisi siihen jatkuvaan kälätykseen jo juoruiluun. Varmaan alkaisin esiintyä tahallisesti jonain mt-potilaana ja soittaa jotain körttivirsiä 24/7, että tajuaisi muuttaa pois ja sitten yllättäen äkkiparantuisin.