Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta tajusin tuon toisenkin näkökulman (siis että ystävyys ei olisi aitoa vaan markkinointikikka) tuohon moni luulee jotain muuta 😅
Se äänenpaino siinä Moni luulee jotain muuta ei todellakaan viittaa siihen, että moni luulee, että he ei ois edes ystäviä 😁
No ei, mutta ymmärrän, miksi joillekin on saattanut toi tulla mieleen ensin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän K porukoineen on tiennyt mitä palstoilla kirjoitetaan ja onhan nuo jutut osa ollut todella törkeitä. Olkaa onnellisia että tää oli nätti varoitus.
Siis mikä ihmeen varoitus tuossa stoorissa oli? Saisinko sanatarkasti kiitos.
Ei sellaista ole. Älä nyt anna trolleille lisää aihetta jankkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kyllä enää selkeämmin asiaa ilmaista, kuin miten Käärijä sen sanoi, että kyse on pelkästä ystävyydestä toisin kuin moni luulee. Turha siis asiaa muuksi yrittää vääntää.
Tämä. En ymmärrä, miksi tätä nyt pitää niin kovasti yrittää selittää muuksi. Tosielämänhän ei pitäisi vaikuttaa shippaamiseen mitenkään.
Niin mutta K on myös jossain kertonut olevansa sinkku, mutta sekin on selitetty muuksi ja yritetään muuta vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän K porukoineen on tiennyt mitä palstoilla kirjoitetaan ja onhan nuo jutut osa ollut todella törkeitä. Olkaa onnellisia että tää oli nätti varoitus.
En tiedä mitä kaikkea törkeyksiä kirjoitetaan. Mutta K ei kyllä syytön ole niihin oletuksiin, että K ja B olisi pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi voi tulla ellei tämä tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edelleekään (huoh) tiedä, mikä näiden kahden suhteen laatu on, mutta tässä kohtaa 1,5 vuoden jälkeen lienee turvallista sanoa, että JOTAIN erityistä ja muuta kuin ihan perinteistä kaveruutta siinä on, kun joka tapaamisen jälkeen käydään samat keskustelut, eikä kukaan vieläkään varmasti voi sanoa suuntaan tai toiseen 😅. Mutta nyt hei he sentään tosiaan olivat lomalla yhdessä, ja pääsivät yhdessä suomalaiseen mainokseen, Boitsu pikku pöksyissään 😂😍
Joo hauska mihin tää matka Boitsunkin vie, en ois uskonut näkeväni häntä pikku simmareissa lymyilemässä Kärpän Tjäreborg mainoksen taustalla. 😅
Toi oli ihan samanlainen kuin Tavastian brothers, or maybe something more -lausuma. Eli ensin sanotaan jotain muuta joka vähän niinkuin seuraavaksi kumotaan. Mutta jostain tuo minun ukkeli- lausahdus tulee, haloo, ei kyllä kukaan (no ehkä sitten Kärtsä) sano ystävästään noin. Minun ukkeli.
Piti taas käydä huvittamassa itseään tuolla stoorilla. Ai hitto, että tuosta suusta voi tulla kyllä mitä tahansa ulos. 😄 Kärppä 💚
Vierailija kirjoitti:
Mä en edelleekään (huoh) tiedä, mikä näiden kahden suhteen laatu on, mutta tässä kohtaa 1,5 vuoden jälkeen lienee turvallista sanoa, että JOTAIN erityistä ja muuta kuin ihan perinteistä kaveruutta siinä on, kun joka tapaamisen jälkeen käydään samat keskustelut, eikä kukaan vieläkään varmasti voi sanoa suuntaan tai toiseen 😅. Mutta nyt hei he sentään tosiaan olivat lomalla yhdessä, ja pääsivät yhdessä suomalaiseen mainokseen, Boitsu pikku pöksyissään 😂😍
Kyllä, ne onneksi oli mukavan pienet ja paljastavat 😍 Olisi se K voinut kuitenkin pikkuisen edes zoomata meidän iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi voi tulla ellei tämä tehoa.
Tuskin Kärtsä kutsuisi Boitsua minun ukkeliksi jos haluaisi varoittaa jostain😂😂🤣🤣 Haloo logiikka.
Sama trolli joka vaahtoaa täällä Kärtsästä seksin myyjänä päivästä toiseen vaahtoaa nyt siitä kuinka Kärtsän toivetta pitää kunnioittaa ja lopettaa shippaus ja peräsuolijutut. Ei hele 😂.
Enkä usko, että heidän välinsä mitenkään kuulu faneille oli se sitten ystävyyttä tai muuta ja tämä tuler ihan ystävyysfiilistelijältä ja shippajaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä kaikkea törkeyksiä kirjoitetaan. Mutta K ei kyllä syytön ole niihin oletuksiin, että K ja B olisi pari.
No minusta homma on koko ajan ollut jätkien välistä huumoria. Silloin kun se tehdään nimenomaan noin avoimesti päin seuraajien kasvoja se on tarkoitettu huumoriksi.
Nykyään ei vain enää tahdota ymmärtää sellaista asiaa kuin kaveruus, ystävyys ja ihan vaan seurassa viihtyminen. Kaikkeen kun pitäisi saada se seksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuten ensimmäinen suomalainen mainos missä Boitsu on ollut, Oddlygood never forget😂
Kai joku nauta on jo soittanut Tjäreborgin aspaan, onko B saanut mainoksesta asianmukaisen korvauksen?!
Vierailija kirjoitti:
Toi oli ihan samanlainen kuin Tavastian brothers, or maybe something more -lausuma. Eli ensin sanotaan jotain muuta joka vähän niinkuin seuraavaksi kumotaan. Mutta jostain tuo minun ukkeli- lausahdus tulee, haloo, ei kyllä kukaan (no ehkä sitten Kärtsä) sano ystävästään noin. Minun ukkeli.
No ei kyllä sano ei :D Jos joku tuota sanaa käyttää, niin kyllä sillä useimmiten tarkoitetaan omaa "ukkoa" eli puolisoa tai kumppania. Kärtsä voi silti tarkoittaa vaikka ystävää, mutta onhan tuo kiinnostava sanavalinta.
Onko se jotenkin ihmeellistä, jos jotkut sitten olettaa että Kärtsä joka tekee homoeroottista somekontenttia, hiplaa lavalla miehiä ja sanoo ettei tiedä onko hänellä tyttö- tai poikaystävää, olisi lomalla miesystävänsä kanssa? Siis sellaiset jotka nähnyt vaan vaikka lehtien kirjoituksia tms. Varsinkin kun tämä miesystäväoletettu istuu taustalla uima-altaalla tiukoissa uimahousuissa ja vilkuttelee😅. Voiko stereotypisempää olla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut useammankin kerran elämässäni tilanteessa (ja olen tälläkin hetkellä), että on ollut läheinen ystävä ja toisin- tai molemminpuolisia tunteita, ja meiltä on kysytty asiasta, että oletteko yhdessä tai vastaavaa. Muille kuin läheisimmille ihmisille olen vastannut, että ollaan ystäviä. Koska se on ollut ihan totta, ystäviä on oltu silloin, ei ole ollut suhdetta, enkä alkaisi selittää jollekin puolitutulle ihastuksista, koska ei se heille kuulu.
Kukaan ei kysynyt K:lta tuossa mitään ja hän ei ole "vain elellyt normaalisti" ja ihmiset alkaneet arvaamaan liikaa, vaan laitellut stooreja, joissa muka miettii, onko tämä rakkautta ja haluaa kohdella toista oikein, kappaleen, joka on tehty rakkaussuhteesta, avulla. Vain murto-osan mainitakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut useammankin kerran elämässäni tilanteessa (ja olen tälläkin hetkellä), että on ollut läheinen ystävä ja toisin- tai molemminpuolisia tunteita, ja meiltä on kysytty asiasta, että oletteko yhdessä tai vastaavaa. Muille kuin läheisimmille ihmisille olen vastannut, että ollaan ystäviä. Koska se on ollut ihan totta, ystäviä on oltu silloin, ei ole ollut suhdetta, enkä alkaisi selittää jollekin puolitutulle ihastuksista, koska ei se heille kuulu.
Kukaan ei kysynyt K:lta tuossa mitään ja hän ei ole "vain elellyt normaalisti" ja ihmiset alkaneet arvaamaan liikaa, vaan laitellut stooreja, joissa muka miettii, onko tämä rakkautta ja haluaa kohdella toista oikein, kappaleen, joka on tehty rakkaussuhteesta, avulla. Vain murto-osan mainitakseni.
Eli toi oli niin selkeä "ettei leikkini menisi osalla liian totiseksi" -maininta kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin ihmeellistä, jos jotkut sitten olettaa että Kärtsä joka tekee homoeroottista somekontenttia, hiplaa lavalla miehiä ja sanoo ettei tiedä onko hänellä tyttö- tai poikaystävää, olisi lomalla miesystävänsä kanssa? Siis sellaiset jotka nähnyt vaan vaikka lehtien kirjoituksia tms. Varsinkin kun tämä miesystäväoletettu istuu taustalla uima-altaalla tiukoissa uimahousuissa ja vilkuttelee😅. Voiko stereotypisempää olla 🤣
Kirjoita suomea !