APUA! Helppo, nopea ja suht halpa ruoka hakusessa äkkiä!
Lapset tuovat keverinsa meille syömään ja kohta joudun ruokkimaan 5 nälkäistä teiniä. Mitä helppoa, nopeaa ja suht halpaa voisin tarjota? Ei eineksiä pliis. Voin käydä kaupassa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Spaghetti bolognese?
Ihan samaa aikaan laitettiin sama ehdotus 😃.
Mutta toisaalta mulla olisi kaikki ainekset siihen valmiina, jos teen soijarouheesta...
Haha, no jos neljälle hengelle tulee sama juttu mieleen ekana (siis minä mukaanlukien), niin ehkä laitan sitten sitä. Kiitos!
Ap
Keitetyt nakit ja Ranskan perunat. Colaa ja mehua. Karkkipussi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta laitan sitä AINA.
Ap
No miten ois tortillat? Usein kätevä jos ei tiedä tarkkaan ihmisten mieltymyksiä, kun voi olla monenlaisia täytteitä tarjolla, niin jokainen löytänee jotain sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta laitan sitä AINA.
Ap
No miten ois tortillat? Usein kätevä jos ei tiedä tarkkaan ihmisten mieltymyksiä, kun voi olla monenlaisia täytteitä tarjolla, niin jokainen löytänee jotain sopivaa.
Joo, tämä on toinen mun perusteiniruoista, uppoaa ihan kaikkiin. Bolognesella selviän kuitenkin ilman kaupassakäyntiä, joten se se nyt on. Kiitos avusta!
Ap
Perunoita, pakastepinaattikeitosta kastike, keitettyjä munia, joku pakastevihannes pussi ja kalapuikkoja uuniin. Helppoa ja nam. 😋
Spaghetti ja bolognesetyyppinen kastike on yleensä aika varma veto.