Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
En tajua miksei voida fiilistellä vaan sitä, mitä oikeasti on, kun sekin on jo todella paljon ja ihanaa. Eli heidän erityinen ystävyys, keskinäinen yhteys ja yhteydenpito. Se, mitä jakavat julkisuuteen. Miksi pitää alkaa kuvitella törkyä, ja vieläpä jakaa ne kuvitelmat julkisuuteen piirustuksina ja tarinoina. Eikö ne voi jättää omaksi virikkeeksi, jos niitä on pakko tehdä? Oikeasti kenestä tahansa julkaistu hyvin realistinen p***okuva voisi minusta olla ihan rikosasia. Todella loukkaavaa ja yksityisyydensuojan rikkovaa. Täällä on jotkut yrittäneet tuoda järjen ääntä kuuluviin, mutta vastaus on ollut sata alapeukkua ja "mulla on oikeus kuumistella" -vastinetta. Mitäpä jos sinä arvon kuumistelija menet vaikka lähimarkettiin, ja siellä on ilmoitustaululla alakerran Pentin tekemä hyvin realistinen p a n o kuva sinusta ja kaveristasi, kun hän on nähnyt teidät yhdessä ja inspiroitui kovin taiteilemaan?
Muistaako kukaan muuten Ruissin jälkeen et bongattiinko K ja B ja Joksut sen jälkeen missä ja milloin? Siis tarkoitan että kuinka kauan meni kun seuraava bongaus tuli? Kuulin mielenkiintoista juttua tältä samalta henkilöltä joka kertoi minulle silloin että K ja B tuli Helsinkiin jota täällä ei ensin uskottu. Tuo aikajana vaan pitää mun selvittää, et tiedän onko tää uus juttu totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaas mitkä serenadit se meidän pääshippari vielä kiertueella ehtii vetäistä. Tiedä mitä sieltä tulee, kun ei se tarvi siihen edes mitään kylttiä yms. kun potpuri lähtee käyntiin.
Saattoi muuten B viitatata esim juurikin noihin Kärtsän potpureihin sillä että ihmiset ei erota showta ja reaalimaailmaa.
Niitä lava kiehnäyksiä se tarkoittaa. Yksityisestihän ne on ainakin melkein jo nusasseet. Vai luuletteko oikeasti että mitään ei ole tapahtunut nyt yhtäkkiä ja pari päivää sitten ajattelitte ihan muuta? Mikäs sen muutti? Voihan ne ystävinäkin hommailla. B on kieltänyt parisuhteen ei mitään muuta.
Tämä on nyt se haasteellisin osa itselle, onko ne tehneet sitä vaiko ei. Itse ajattelisin tavallaan, että ei, miksi ei voisi olla läheinen kaveri ilman mitään seksuaalista halua? Itsestäni olisi itse asiassa ihan tosi ällöttävää, jos kavereina olisivat harrastaneet jotain seksiä. Se ei sen sijaan olisi minusta ällöttävää, jos olisivat rakastuneina niin tehneet, tavallaan siis seurustelevana parina, vaikka eivät vielä pystyisikään olemaan vakituisesti yhdessä. Mutta se tuntuu aika epätodennäköiseltä.
Mun vahvin veikkaus siis on, että eivät ole harrastaneet seksiä keskenään.
Jos olisivat, miksi kaikki tämä valitus siitä, mitä heidän ajatellaan olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa hienoa jos Kris ja Boitsu olisivat tänään Pariisissa!
Kris vois hoidella tulevia huippumalli-bookauksia samalla ja Boitsun kans tulisivat backstagella hengailemaan ja moikkailemaan Kärppää ja Krewta.
Kris luultavasti edelleen niissä kuvauksissa Italiassa
Krisiltä eilen stoori "It's a wrap!" eli ovat jo loppuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kyllä että se shippaus vähenee/loppuu ihan itsestään, kun eilenkin aika moni sanoi ettei enää halua shipata Bojanin haastiksen jälkeen ja kun monella siinä on kuitenkin (sanokaa mitä sanotte) ollut taustalla se toive oikean elämäkin suhteesta. Ja kun Bojankin nyt sanoi että ovat ystäviä eikä parisuhteessa, niin monella menee shippaushalut jo siinä. Jospa tämä ketju muuttuisi pikku hiljaa otsikkonsa mukaiseksi.
Ne joilla todellisuus on hämärtynyt voisivat lopettaakin satuihin uskomisen, mutta se jotka osaavat shipata oikein voivat jatkaa entiseen malliin.
Shippaaminen kertoo siitä ettei ihminen ole kehittynyt henkisesti aikuiseksi, vaan on jäänyt esiteini-iän tasolle tai omaa elämää, parisuhdetta tai ystäviä ei ole ja on pakko elää mielikuvitus elämää toisten ihmisten kautta.
Itselläni on gf ja elämässä kaikki tosi hyvin. Ei kuulu sulle pätkääkään mun shippaaminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kyllä että se shippaus vähenee/loppuu ihan itsestään, kun eilenkin aika moni sanoi ettei enää halua shipata Bojanin haastiksen jälkeen ja kun monella siinä on kuitenkin (sanokaa mitä sanotte) ollut taustalla se toive oikean elämäkin suhteesta. Ja kun Bojankin nyt sanoi että ovat ystäviä eikä parisuhteessa, niin monella menee shippaushalut jo siinä. Jospa tämä ketju muuttuisi pikku hiljaa otsikkonsa mukaiseksi.
Muuten samaa kieltä mutta toi vika lause.. haluat siis palata Joksu fiilistelyyn eli ei yhtään viestiä useaan kuukauteen 😄
Olis tämmönen jo valmiina
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan muuten Ruissin jälkeen et bongattiinko K ja B ja Joksut sen jälkeen missä ja milloin? Siis tarkoitan että kuinka kauan meni kun seuraava bongaus tuli? Kuulin mielenkiintoista juttua tältä samalta henkilöltä joka kertoi minulle silloin että K ja B tuli Helsinkiin jota täällä ei ensin uskottu. Tuo aikajana vaan pitää mun selvittää, et tiedän onko tää uus juttu totta.
No siis eikö heistä ole kuva yöltä esim sieltä Aurajoen sillalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris vois hoidella tulevia huippumalli-bookauksia samalla ja Boitsun kans tulisivat backstagella hengailemaan ja moikkailemaan Kärppää ja Krewta.
Mistä tiedät sen tarkoittaneen sitä?
Vierailija kirjoitti:
Joksut lähtivät kotiin Finnairin lennolla ma-aamuna klo 7.05.
Tai no, B ei sanonut, että Finskillä, mutta totta kai lähtivät, kun kerran nukkumatta Turusta Sloveniaan suoraan menivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla todellisuus on hämärtynyt voisivat lopettaakin satuihin uskomisen, mutta se jotka osaavat shipata oikein voivat jatkaa entiseen malliin.
Shippaaminen kertoo siitä ettei ihminen ole kehittynyt henkisesti aikuiseksi, vaan on jäänyt esiteini-iän tasolle tai omaa elämää, parisuhdetta tai ystäviä ei ole ja on pakko e
Veikkaan että tyttöystäväsi ei ole ihan tietoinen mitä puuhaat fanittaessasi Kärtsää.
Vierailija kirjoitti:
Bojan juuri haastattelussa sanoi, että Ruissin jälkeen olivat karaokebussissa jatkoilla ja siitä suoraan lentokentälle ja kotiin. Myös joku fani sanoi olleensa kentällä aikaisin maansäantai aamulla ja törmänneensä Joksujen krewhun siellä.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Kuunneltu on ja sieltähän se tuli ytimekkäästi Bojanin suusta. Ihmiset eivät erota SHOWTA ja VIIHDETTA todellisuudesta. Esimerkiksi Käärijä, minua syytetään, että olen huono poikaystävä hänelle.
Joten juu......
Kirjeen lähettänyt syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät sen tarkoittaneen sitä?
Ite aattelin tarkoittaneen sitä pätkää siinä stoorissa, missä hän heilutteli sitä nauhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko se vastakkainasettelu taas lopettaa heti alkuunsa? On kivoja juttuja tiedossa lähiaikoina ja kuukauden sisällä viimeistään. K:n kiertue menossa, K:n levy tulossa, Krisin mystiset kuvaukset Italiassa menossa, Bluzan musavideo ja Joksujen levy tulossa. Voitaisko vaikka fiilistellä näitä?
Ja colder monthsit on tulossa. Vai eikö täällä nyt kukaan enää uskalla shipata ?
Eiks voitais oikeesti vaan puhua noista kivoista tosielämän jutuista, levyistä ja kuvauksista ja keikoista? Miksi PITÄISI shipata? Kun se on aika turhaa, ja mitä sillä edes saavutetaan, ei se iloa enää kenelläkään näytä tuottavan eilisen ja tän päivän keskustelujen perusteella. Paljon tapahtuu ihan tosielämässäkin.
Mulle shippi tuottaa edelleen iloa. En ole shippaamista lopettanut ja sitä shippi matskua jaettiin ihan tosielämässä tarkoituksella Kyproksen videoiden muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Hei voitasko nyt oikeasti jo lopettaa jauhaminen siitä haastattelusta? Ne shippaa jotka (respectfully) tahtoo, ja ne jotka ei tahdo, niin ei oo pakko! Ja mitää kirjeitä tai ees viestejä ei sit naudat lähetellä asianosaisille tästä aiheesta. Pidetään positiivinen henki eikä oteta liian tosissaan niin homma sujuu.
Kärtsällä ollu upea keikka eilen! Piuhamiehellä klippejä. Mun mielestä Kärtsän laulu kuulostaa tosi hyvältä! Ja oli kiva että Krista oli siellä, sekä Joost!
Tämä 100%!
Joku kilahtanut K-fani on lähettänyt Bojanille sen kirjeen Suomesta, eihän kukaan Bojania fanittava häntä nyt tuollaisesta syyttelisi. Jokeri-faneihin suuttuneilla K-faneilla muutenkin kiihottavana ajatuksena se, että "Joksuja ei enää kukaan fanita" milloin mistäkin syystä... Näkyi eilen täälläkin.
Kauhea vinkuminen kuinka kaikki shippaus on hirveää. Ei, oikein tehtynä shippaus on harmiton ja hauska osa fandomia, jota ei tietenkään hierota kohteidensa naamalle eikä sitä oteta liian tosissaan. Ja siihen liittyy fanitaide sekä ficit, joita ei myöskään hierota kohteidensa naamalle. Jos ei näissä raameissa osaa pysyä niin tulisi shippaus lopettaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko se vastakkainasettelu taas lopettaa heti alkuunsa? On kivoja juttuja tiedossa lähiaikoina ja kuukauden sisällä viimeistään. K:n kiertue menossa, K:n levy tulossa, Krisin mystiset kuvaukset Italiassa menossa, Bluzan musavideo ja Joksujen levy tulossa. Voitaisko vaikka fiilistellä näitä?
Ja colder monthsit on tulossa. Vai eikö täällä nyt kukaan enää uskalla shipata ?
Eiks voitais oikeesti vaan puhua noista kivoista tosielämän jutuista, levyistä ja kuvauksista ja keikoista? Miksi PITÄISI shipata? Kun se on aika turhaa, ja mitä sillä edes saavutetaan, ei se iloa enää kenelläkään näytä tuottavan eilisen ja tän päivän keskustelujen perusteella. Paljon tapahtuu ihan tosielämässäkin.
Mulle shippi tuottaa edelleen iloa. En
Hyvä jos tuottaa iloa, ja voit sitä omassa mielessäsi pohtia. Kyproksen videot oli kuitenkin shippimatskua vaan shippareiden mielessä, oikeesti ne oli videoita kahden kaveruksen hauskasta lomamatkasta. Siis ihan oikeasti ihmiset, shipatkaa kuinka paljon vaan mielissänne, mutta älkää vääntäkö mustaa valkoiseksi. Se on juuri se juttu mistä Bojan haastattelussa puhui. Jos kuka tahansa teidän kaveri ois jakanut tommosia videoita lomaltaan ystävänsä kanssa, niin ette varmasti olisi ruvennut ajattelemaan, että nyt ne varmaan p*nee siellä.
Hei voitasko nyt oikeasti jo lopettaa jauhaminen siitä haastattelusta? Ne shippaa jotka (respectfully) tahtoo, ja ne jotka ei tahdo, niin ei oo pakko! Ja mitää kirjeitä tai ees viestejä ei sit naudat lähetellä asianosaisille tästä aiheesta. Pidetään positiivinen henki eikä oteta liian tosissaan niin homma sujuu.
Kärtsällä ollu upea keikka eilen! Piuhamiehellä klippejä. Mun mielestä Kärtsän laulu kuulostaa tosi hyvältä! Ja oli kiva että Krista oli siellä, sekä Joost!