Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
29161/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin fiilistelen täällä niiden rakkautta niin paljon kuin haluan. Voi mennä sinne kompostiin jos ei shippausta halua. Parisuhteessa ne ei ole mutta tunteitaan eivät ole kieltäneet eivätkä shippaamistakaan jos ei kirjeitä lähetetä tai naamalle tungeta.

No kyllä täällä varmaan toivottavasti on useampia jotka haluaa puhua noista tosielämän asioista, minkä ihmeen takia niitä varten pitäisi mennä kompostiin?? Ei kai tän ketjun tarkoitus ole olla joku satuhöttötoivekupla??

Täällä saa myös shipata. Sitähän sinä yritit kieltää ja jos shippi ei maistu niin sitten hus. Tottakai täällä keskustellaan myös musiikista.

nyt taas! En yrittänyt kieltää vaan kysy

No tavallaanhan (jotkut) shippaajat nimenomaan levittävät näitä juoruja et esimerkiksi mitä ne yhdessä siellä KyRpoksella tehneet jne. 

Vierailija
29162/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan muuten Ruissin jälkeen et bongattiinko K ja B ja Joksut  sen jälkeen missä ja milloin? Siis tarkoitan että kuinka kauan meni kun seuraava bongaus tuli? Kuulin mielenkiintoista juttua tältä samalta henkilöltä joka kertoi minulle silloin että K ja B tuli Helsinkiin jota täällä ei ensin uskottu. Tuo aikajana vaan pitää mun selvittää, et tiedän onko tää uus juttu totta.

Oli joo bongauksia. Kerro toki tämä juttu niin katsotaan täsmääkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29163/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29164/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat sillä seiskan lennolla menneet ma kotiin niin Turusta varmaan lähteneet neljän maissa viimeistään ajamaan?

Vierailija
29165/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä päättelette, että bojan lukee twitteriä tai juorutiliä?

Vierailija
29166/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29167/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä joudun lähtemään nyt töihin, jatkan huilunsoittoa illalla, pirun vaikea biisi!! Moikkaaa🥰🥰🥰

Vierailija
29168/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko se vastakkainasettelu taas lopettaa heti alkuunsa? On kivoja juttuja tiedossa lähiaikoina ja kuukauden sisällä viimeistään. K:n kiertue menossa, K:n levy tulossa, Krisin mystiset kuvaukset Italiassa menossa, Bluzan musavideo ja Joksujen levy tulossa. Voitaisko vaikka fiilistellä näitä?

Ja colder monthsit on tulossa. Vai eikö täällä nyt kukaan enää uskalla shipata ?

Jos siksi ei puhuta tuosta niin en tajua miten ihmiset on näin arkoja!!! Te olette täällä anonyymeinä, eikä shippaaminen ole laitonta, joten miksi joku ei uskalla!? 😃

Mä taas en tajua miten ihmiset on näin ajattelemattomia. Jos B sanoo että valheet ahdistaa häntä, niin joillain täällä on siis ensimmäisenä mielessä että no kyllähän minä voin puhua epätotuuksia, kunhan käytän siitä eri termiä kuin valehtelu ja teen sen täällä missä minua ei tunnisteta. Eli sillä mitä B toivoo, ei oo merkitystä?

Vierailija
29169/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä päättelette, että bojan lukee twitteriä tai juorutiliä?

Ei ole kyllä missään ilmaissut lukevansa sitä juorutiliä, tietysti X:ää ehkä muutoin välillä.

Vierailija
29170/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä miten ihanan onnellisen liikuttunut Jerppa on tossa lopussa 🥹 Ja onhan ccc vaan älyttömän kova biisi edelleen.

Vierailija
29171/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  stana mitä porukkaa täällä on oikeasti. Te ette tajunneet tuosta haastattelusta oikeasti yhtään mitään. Me ollaan vain jaettu ja iloittu niiden ITSE jakamasta materiaalista, eikä lähetelty kirjeitä yms. Shippausta he eivät ole kieltäneet.

Kopsasin puutarhasta:

Näin juuri. Kun menee google hakuun niin sieltä lävähtää Kn ja Bn kuvat jos hakee esim. Bojans gf. Moni ei shippari luulee heitä pariskunnaksi viisujen perusteella. Ihan viisu piireissäkin. Ei shipparit ajattele heitä oikeasti pariskuntana.

Luulevathan ne Sloveniassakin aikuiset ihmiset niissä juorulehtien kommenteissa Bojania Kn puolisoksi ja ihmettelivät kun S huhuja tuli että eikö se h omo olekaan. Ja eivät kyllä shippareita olleet.

Eli kyllä ne shippareilla lukuunottamatta harhaiset on ne faktat tiedossa.

Voihan se olla joku Terttu 60v joka ei edes tiedä mitä shippaus on katsonut että kylläpä tämä Käärijän poikaystävä kohtele

Mä kyllä väittäisin, että se on Jasmine 17, joka tällaisia viestejä lähettää. Kuusikymppiset Tertut on maailmaa ja elämää nähneet, eivätkä sortu tuollaisiin typeryyksiin. On ehditty fanittaa useampaa aina Dannysta ja Beatlesista lähtien. Järki pysyy kyllä päässä. 

Vierailija
29172/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haastattelu oli ennen Kyprosta ja B osallistui itsekin shippiin siellä, eikä tuossa sitä kieltänyt. Enemmän minusta häirinneet ne perättömät S juorut, kun tuonut ne kahdessa haastattelussa esiin. Kirjehäirikkö tietenkin asia erikseen, kuka ei ehkä edes shippaaja, jos kerran jostain huonosta poikaystävästä kirjoittanut. 

Vierailija
29173/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan muuten Ruissin jälkeen et bongattiinko K ja B ja Joksut  sen jälkeen missä ja milloin? Siis tarkoitan että kuinka kauan meni kun seuraava bongaus tuli? Kuulin mielenkiintoista juttua tältä samalta henkilöltä joka kertoi minulle silloin että K ja B tuli Helsinkiin jota täällä ei ensin uskottu. Tuo aikajana vaan pitää mun selvittää, et tiedän onko tää uus juttu totta.

B kertoi eilisessä, että menivät keikan jälkeen karaokebussiin, lauloivat siellä ja jatkoivat aamulla suoraan lentokentälle. Toki heistä oli havaintoja myös Samppalinnasta. Bussista kuviakin. 

Vierailija
29174/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haastattelu oli ennen Kyprosta ja B osallistui itsekin shippiin siellä, eikä tuossa sitä kieltänyt. Enemmän minusta häirinneet ne perättömät S juorut, kun tuonut ne kahdessa haastattelussa esiin. Kirjehäirikkö tietenkin asia erikseen, kuka ei ehkä edes shippaaja, jos kerran jostain huonosta poikaystävästä kirjoittanut. 

Etkö vieläkään ymmärrä että B ei osallistunut mihinkään shippiin vaan oli videoissa, joissa kuvattiin kaverusten hauskaa etelänlomaa??

Vierailija
29175/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että täällä suurin osa "Sitten siellä herätään ja halitaan ja pussaillaan aamuauringossa" viesteistä on kirjoitettu pilke silmäkulmassa, eikä totuutena

Vierailija
29176/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin innoissani kaksikon mahdollisesta laskettelureissusta! Enään pari kuukautta :D

Vierailija
29177/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä miten ihanan onnellisen liikuttunut Jerppa on tossa lopussa 🥹 Ja onhan ccc vaan älyttömän kova biisi edelleen.

🥹 Oon nähny paljon videoita eiliseltä ja vitsi et ollut hyvä meno. S=m vaikuttaa tosi hyvältä livenä, nyt mua harmittaa, etten varannut edes yhtä eurotourin keikkaa.

Vierailija
29178/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen kyllä että se shippaus vähenee/loppuu ihan itsestään, kun eilenkin aika moni sanoi ettei enää halua shipata Bojanin haastiksen jälkeen ja kun monella siinä on kuitenkin (sanokaa mitä sanotte) ollut taustalla se toive oikean elämäkin suhteesta. Ja kun Bojankin nyt sanoi että ovat ystäviä eikä parisuhteessa, niin monella menee shippaushalut jo siinä. Jospa tämä ketju muuttuisi pikku hiljaa otsikkonsa mukaiseksi. 

Ne joilla todellisuus on hämärtynyt voisivat lopettaakin satuihin uskomisen, mutta se jotka osaavat shipata oikein voivat jatkaa entiseen malliin. 

Mutta kun tää julkinen shippaaminen päätyy myös niiden näkyville, jotka ei osaa tehdä sitä oikein. Etkö näe siinä mitään haitallista?

Vierailija
29179/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa, että täällä suurin osa "Sitten siellä herätään ja halitaan ja pussaillaan aamuauringossa" viesteistä on kirjoitettu pilke silmäkulmassa, eikä totuutena

Niin. Ja täältä ne voi kuka tahansa ns ketjun ulkopuolinen lukea ja lähteä vaikka levittämään totena eteenpäin.

Vierailija
29180/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi haastattelussa että häntä häiritsi kun joka paikassa kirjoitellaan että hän ja K ovat pari. Eikä Käärijä-paitaan pukeutuminen Kyproksella ole mitään shippiin osallistumista. Vai ruokkiiko hän myös Matt Healy -shippiä kun käyttää sitä samanlaista paitaa?

Ketju on lukittu.