Hmm... Turvamiehetkin kyselevät jo Petteri Orpolta, että "onko kaikki hyvin?"
Sehän on tiedetty jo pitkään, että pm yllättyy vähän väliä milloin mistäkin tai että se on täysin hurahtanut johonkin "talouskasvu on tuossa ihan kulman takana" -uskontoon ja että jokin näkymätön voima pidättelee ihmisiä käymästä ostoksilla...
Koska Petteri romahtaa totaalisesti?
Kommentit (14)
Kun olet löylyssä, kysytään onko kaikki hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Petteri saunassa ja poliisit ovella. Olipa tuokin. Juuri antoi lyhyen tiedonannon.
Näytti siltä, että pääministeriä alkoi hieman naurattamaan.
Hirveää jos itse olisi saunassa ja yhtäkkiä sinne ryntäisi henkivartijat ja karhuryhmä. Kaikkea haastetta sitä ministereilläkin on.
Sauna on paras paikka. Siellä on suomalaisella aina kaikki hyvin.
Siis tuo oli joku automaattihälytys? Mistä se lähti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Petteri saunassa ja poliisit ovella. Olipa tuokin. Juuri antoi lyhyen tiedonannon.
Housut kintuissa🤣
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo oli joku automaattihälytys? Mistä se lähti?
No olisko ministeri itse vaikka avannut saunamaailmansa oven ja hälyt räjähti päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housut kintuissa🤣
Olisko just ollut? Ehkä se huvitti?
Voisko nyt olla jo järkevämpiä uutisia?
Vierailija kirjoitti:
Hirveää jos itse olisi saunassa ja yhtäkkiä sinne ryntäisi henkivartijat ja karhuryhmä. Kaikkea haastetta sitä ministereilläkin on.
Samassa tilanteessa pyytäisin saunaan ängenneet henkivartijat karhuryhmineen liittymään seuraan. Yhdessä mukavampi hikoilla.