Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
29081/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin fiilistelen täällä niiden rakkautta niin paljon kuin haluan. Voi mennä sinne kompostiin jos ei shippausta halua. Parisuhteessa ne ei ole mutta tunteitaan eivät ole kieltäneet eivätkä shippaamistakaan jos ei kirjeitä lähetetä tai naamalle tungeta.

Sama! Heillä on ihana special suhde ja omanlaista rakkautta, kyllä minä sitä edelleen fiilistelen.

Onhan se nyt ihanaa ja ainutlaatuista. Live Love Jerc ja The Bojan BojanBojanBojan edelleen 💙💚

Küllä!💚💙

Vierailija
29082/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko se vastakkainasettelu taas lopettaa heti alkuunsa? On kivoja juttuja tiedossa lähiaikoina ja kuukauden sisällä viimeistään. K:n kiertue menossa, K:n levy tulossa, Krisin mystiset kuvaukset Italiassa menossa, Bluzan musavideo ja Joksujen levy tulossa. Voitaisko vaikka fiilistellä näitä?

Ja colder monthsit on tulossa. Vai eikö täällä nyt kukaan enää uskalla shipata ?

Eiks voitais oikeesti vaan puhua noista kivoista tosielämän jutuista, levyistä ja kuvauksista ja keikoista? Miksi PITÄISI shipata? Kun se on aika turhaa, ja mitä sillä edes saavutetaan, ei se iloa enää kenelläkään näytä tuottavan eilisen ja tän päivän keskustelujen perusteella. Paljon tapahtuu ihan tosielämässäkin.

"Eiks voitais oikeesti VAAN puhua noista kivoista tosielämän..."

"Miksi PITÄISI shipata?"

Miksei voi tehdä molempia, niin kuin täällä on koko ajan tehty?

Kyllä tänne molemmat sopii, on koko ajan sopinut. Ihan sulassa sovussa, kunhan ei tuoda niitä yksityiselämän juttuja/juoruja/huhuja ym tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29083/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin fiilistelen täällä niiden rakkautta niin paljon kuin haluan. Voi mennä sinne kompostiin jos ei shippausta halua. Parisuhteessa ne ei ole mutta tunteitaan eivät ole kieltäneet eivätkä shippaamistakaan jos ei kirjeitä lähetetä tai naamalle tungeta.

No kyllä täällä varmaan toivottavasti on useampia jotka haluaa puhua noista tosielämän asioista, minkä ihmeen takia niitä varten pitäisi mennä kompostiin?? Ei kai tän ketjun tarkoitus ole olla joku satuhöttötoivekupla??

Täällä saa myös shipata. Sitähän sinä yritit kieltää ja jos shippi ei maistu niin sitten hus. Tottakai täällä keskustellaan myös musiikista.

Vierailija
29084/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko se vastakkainasettelu taas lopettaa heti alkuunsa? On kivoja juttuja tiedossa lähiaikoina ja kuukauden sisällä viimeistään. K:n kiertue menossa, K:n levy tulossa, Krisin mystiset kuvaukset Italiassa menossa, Bluzan musavideo ja Joksujen levy tulossa. Voitaisko vaikka fiilistellä näitä?

Ja colder monthsit on tulossa. Vai eikö täällä nyt kukaan enää uskalla shipata ?

Mä ainakin mainitsin sen eilisessä haastisanalyysissäni, ihan innoissani, mutta siihen ei ehditty tarttua, kun tää "Vauvan shippaajat kiusaa Bojania" yhyy -keskustelu kävi niin kuumana. Enkä tiedä poistettiinko se mun koko näkemys.

Mutta siis sehän tarkoittaa, että plans for the colder months koski tosiaan Sloveniaa ja K olisi sinne menossa! Ihan huippua. 

KULLA

Vierailija
29085/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä täällä varmaan toivottavasti on useampia jotka haluaa puhua noista tosielämän asioista, minkä ihmeen takia niitä varten pitäisi mennä kompostiin?? Ei kai tän ketjun tarkoitus ole olla joku satuhöttötoivekupla??

Täällä saa myös shipata. Sitähän sinä yritit kieltää ja jos shippi ei maistu niin sitten hus. Tottakai täällä keskustellaan myös musiikista.

nyt taas! En yrittänyt kieltää vaan kysyä miksi pitäisi kun se näyttää tuottavan eniten pahaa mieltä ja riitoja, täälläkin. 

Vierailija
29086/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli paskat väliä Bojanin mielipiteestä, kunhan sinä saat jatkaa shippaamista? Sillä lailla...

Vierailija
29087/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastailla noihin jankkauksiin.

Joku tarttuu nyt shippaus-viesteihin ja koittaa saada riitaa aikaiseksi.

Ohi vaan joohan!

Vierailija
29088/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli paskat väliä Bojanin mielipiteestä, kunhan sinä saat jatkaa shippaamista? Sillä lailla...

Menehän siitä jeesustelemasta . Mitään en tee mikä Bn silmille menisi.

Vierailija
29089/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen kyllä että se shippaus vähenee/loppuu ihan itsestään, kun eilenkin aika moni sanoi ettei enää halua shipata Bojanin haastiksen jälkeen ja kun monella siinä on kuitenkin (sanokaa mitä sanotte) ollut taustalla se toive oikean elämäkin suhteesta. Ja kun Bojankin nyt sanoi että ovat ystäviä eikä parisuhteessa, niin monella menee shippaushalut jo siinä. Jospa tämä ketju muuttuisi pikku hiljaa otsikkonsa mukaiseksi. 

Vierailija
29090/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se on mun elävä nukke!

Vierailija
29091/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä on ok keskustella myös shippauksen perusteista ja etiikasta, ei tietty haukkua ketään!

Vierailija
29092/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vastailla noihin jankkauksiin.

Joku tarttuu nyt shippaus-viesteihin ja koittaa saada riitaa aikaiseksi.

Ohi vaan joohan!

Rauha säilyy paremmin, kun  ohittelee nuo. Pidetään paatti positiivisena!

Vierailija
29093/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaas mitkä serenadit se meidän pääshippari vielä kiertueella ehtii  vetäistä. Tiedä mitä sieltä tulee, kun ei se tarvi siihen edes mitään kylttiä yms. kun potpuri lähtee käyntiin.

Vierailija
29094/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menehän siitä jeesustelemasta . Mitään en tee mikä Bn silmille menisi.

Oisko susta ihan rehellisesti ookoo, jos isossa mittakaavassa sinusta itsestäsi kerrottaisi satuja, joihin et voi itse vaikuttaa ja yhdisteltäisi erilaisilla hyvin intiimeillä tavoilla eri ihmisiin noin niinkun yhteisöllisenä hupina.

Ookoo, en odota rehellistä vastausta.

Vierailija
29095/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks siitä näkynyt klippiä, kun K vitsailee mahastaan loman jälkeen Bojanin kanssa? 

https://x.com/menestynytyks/status/1845918549899964445

Perus Jereä, vahingossa kuulosti siltä et puhus jostain muusta, mut ihan selvästihän se tarkoittaa "lomakumpua" eli mitä lomalla nyt tehdään. Ei liity mitenkään (ei mitenkään!) mihinkään edes vitsailuun muusta. Voi Kärppä. Kaikki sen höpinät tulkitaan tahallaan väärin. 

Vierailija
29096/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, no haluatko aloittaa sen musiikista keskustelun, kun ei ole vielä näkynyt?

Vierailija
29097/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä on ok keskustella myös shippauksen perusteista ja etiikasta, ei tietty haukkua ketään!

https://www.vauva.fi/keskustelu/5780098/onko-shippaus-ok

Vierailija
29098/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotaas mitkä serenadit se meidän pääshippari vielä kiertueella ehtii  vetäistä. Tiedä mitä sieltä tulee, kun ei se tarvi siihen edes mitään kylttiä yms. kun potpuri lähtee käyntiin.

Saattoi muuten B viitatata esim juurikin noihin Kärtsän potpureihin sillä että ihmiset ei erota showta ja reaalimaailmaa. 

Vierailija
29099/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen kyllä että se shippaus vähenee/loppuu ihan itsestään, kun eilenkin aika moni sanoi ettei enää halua shipata Bojanin haastiksen jälkeen ja kun monella siinä on kuitenkin (sanokaa mitä sanotte) ollut taustalla se toive oikean elämäkin suhteesta. Ja kun Bojankin nyt sanoi että ovat ystäviä eikä parisuhteessa, niin monella menee shippaushalut jo siinä. Jospa tämä ketju muuttuisi pikku hiljaa otsikkonsa mukaiseksi. 

Ne joilla todellisuus on hämärtynyt voisivat lopettaakin satuihin uskomisen, mutta se jotka osaavat shipata oikein voivat jatkaa entiseen malliin. 

Vierailija
29100/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moiii! Mä oon soittanut huilua taas koko aamun, edistyy edistyy💚💚💚 Mitä jengi?

Ketju on lukittu.