Olin aamupäivällä puskassa josta näkee talon parvekkeille, eräs naapuri kävi kolmen tunnin aikana 7 krt tupakalla, mihin ilmoitan?
Voiko todistusaineiston ilmoittaa suoraan poliisille, vai isännöitsijälle joka panee isot rattaat pyörimään? Törkeää kiusantekoa tietävät hyvin että laki tuli voimaan tällä viikolla. Eikö poliisi valvo lain noudattamista vai pitääkö naapuruston itse vahtia näitä?
Kommentit (17)
Voit jättää vaikka lapun ilmoitustaululle, jos ei tehoa niin sitten yhteyttä isännöitsijään.
Kirjoitat lapun ja laitat sen oman jääkaappisi oveen. Näin muistat, että olet asiaan puuttunut.
Ylikselle kannattaa kirjoittaa heti.
Voit ilmoittaa itsesi mielisairaalaan.
Soitat 112 kyllä ne hakee sut pehmustettuun huoneseen niin on turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Ylikselle kannattaa kirjoittaa heti.
Mä laittaisin myösfacebookin ilmoitustaululle
Vierailija kirjoitti:
Soitat 112 kyllä ne hakee sut pehmustettuun huoneseen niin on turvallista.
Elä yllytä sitä
Kannattaisi nyt ihan ensimmäisenä tulla sieltä puskasta pois.
Ei kukaan tupakoitsija polta noin paljon.
Olisin itse eniten huolissaan onko sillä joku hätä, jotain on varmaan sattunut.
Olitko siellä puskassa kakalla kolme tuntia, vai?
Ilmoita tupakoinnista ainakin Keskivertokomitealle sekä Kristillisdemoneille. Puskakyyläyksestäsi poliisille ja psykiatrille.
Ovatko jotkut ottaneet mallia entisen Stasin toiminnoista vanhassa DDR:ssä. No sillä tavalla! Kyttäreitä täynnä näemmä vaikka kuinka paljon Suomessa. Eikö teillä ole mitään omaa elämää kun ihan puskiin pitää piiloutua kyttäämään mitä joku muu tekee?
Kiitos tekemisvinkistä, tylsää on ja taidan keittää kahvit termariin ja mennä puskaan vakoilemaan naapureita.
Naapuri kävi 2 kertaa aamupäivän aikana paskalla, kuulin pöntön vedosta, mihin ilmoitan?
Kannattaa AV:n lisäksi ilmoittaa ainakin Suomi24:lle.