Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä on ok keskustella myös shippauksen perusteista ja etiikasta, ei tietty haukkua ketään!
Haista nyt huilu! Kyllä täällö voi aiheesta keskustella, huom keskustella ei haukkua ketään!
Olispa hienoa jos Kris ja Boitsu olisivat tänään Pariisissa!
Kris vois hoidella tulevia huippumalli-bookauksia samalla ja Boitsun kans tulisivat backstagella hengailemaan ja moikkailemaan Kärppää ja Krewta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks siitä näkynyt klippiä, kun K vitsailee mahastaan loman jälkeen Bojanin kanssa?
Perus Jereä, vahingossa kuulosti siltä et puhus jostain muusta, mut ihan selvästihän se tarkoittaa "lomakumpua" eli mitä lomalla nyt tehdään. Ei liity mitenkään (ei mitenkään!) mihinkään edes vitsailuun muusta. Voi Kärppä. Kaikki sen höpinät tulkitaan tahallaan väärin.
Jep, silti kuitenkin huvittavaa, että siihenkin piti saada ympättyä Bojan mukaan sen sijaan että olisi vain sanonut, että oli lomalla.
Sille on nimikin. "Show-elementti"
Vierailija kirjoitti:
Tuo gossiptili on juuri se mitä B on käynyt lukemassa, koska siellä niitä juoruja on ollut. Todellakin on B:n kiusaamista tuo.
No eipäs ole, kyllä se yksikin ig Riviera kiusaajakin tuonut nämä jutut suoraan B:lle ja tägännyt siihen kaikki läheiset.
Vierailija kirjoitti:
Kris vois hoidella tulevia huippumalli-bookauksia samalla ja Boitsun kans tulisivat backstagella hengailemaan ja moikkailemaan Kärppää ja Krewta.
Kris luultavasti edelleen niissä kuvauksissa Italiassa
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kyllä että se shippaus vähenee/loppuu ihan itsestään, kun eilenkin aika moni sanoi ettei enää halua shipata Bojanin haastiksen jälkeen ja kun monella siinä on kuitenkin (sanokaa mitä sanotte) ollut taustalla se toive oikean elämäkin suhteesta. Ja kun Bojankin nyt sanoi että ovat ystäviä eikä parisuhteessa, niin monella menee shippaushalut jo siinä. Jospa tämä ketju muuttuisi pikku hiljaa otsikkonsa mukaiseksi.
Muuten samaa kieltä mutta toi vika lause.. haluat siis palata Joksu fiilistelyyn eli ei yhtään viestiä useaan kuukauteen 😄
Tää baila on kyl vaikee, mut kyl mä opin. Tää huilunsoitto on niin ihanaa😍😍😍
Selvästi täällä tuo yksi ankeuttaja/trolli yrittää taas riitaa haastaa.
Ei vastailla, ohi vaan.
Kyllähän noin K:n lavashowt Bnista alkaa jo kyllästyttää niin saisi keksiä jotain muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa ne päiväkausia sentään kestävät. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä sitä tietää. Eilenkin vielä kuvasivat ja toissapäivänä. Ei me edes tiedetä, mitä ovat kuvaamassa. Voivat hyvinkin vielä tänään jotain kuvailla
Vierailija kirjoitti:
Tää baila on kyl vaikee, mut kyl mä opin. Tää huilunsoitto on niin ihanaa😍😍😍
Onko? Pitäisköhän munkin hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin fiilistelen täällä niiden rakkautta niin paljon kuin haluan. Voi mennä sinne kompostiin jos ei shippausta halua. Parisuhteessa ne ei ole mutta tunteitaan eivät ole kieltäneet eivätkä shippaamistakaan jos ei kirjeitä lähetetä tai naamalle tungeta.
Eli paskat väliä Bojanin mielipiteestä, kunhan sinä saat jatkaa shippaamista? Sillä lailla...
Menehän siitä jeesustelemasta . Mitään en tee mikä Bn silmille menisi.
Oisko susta ihan rehellisesti ookoo, jos isossa mittakaavassa sinusta itsestäsi kerrottaisi satuja, joihin et voi itse vaikuttaa ja yhdisteltäisi erilaisilla hyvin intiimeillä tavoilla eri ihmisiin noin niinkun yhteisöllisenä hupina.
Ookoo, en odota rehellistä vastausta.
Minulle tuli tuon haastattelun pohjalta tunne, että B:ta häiritsee se, että joku luulee hänellä olevan juttua miehen kanssa. Näin ole ajatellut aiemminkin jostain jutuista. Selvästi ei halua noita juttuja selitellä läheisilleen. Ei taida hänen puolelta olla ihan niin vapaamielistä kuin mitä kuvaa palstoilla on maalattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo gossiptili on juuri se mitä B on käynyt lukemassa, koska siellä niitä juoruja on ollut. Todellakin on B:n kiusaamista tuo.
No eipäs ole, kyllä se yksikin ig Riviera kiusaajakin tuonut nämä jutut suoraan B:lle ja tägännyt siihen kaikki läheiset.
Puolustatko tuota tiliä siis? Siellä on ollut ties mitä kauheita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kyllä että se shippaus vähenee/loppuu ihan itsestään, kun eilenkin aika moni sanoi ettei enää halua shipata Bojanin haastiksen jälkeen ja kun monella siinä on kuitenkin (sanokaa mitä sanotte) ollut taustalla se toive oikean elämäkin suhteesta. Ja kun Bojankin nyt sanoi että ovat ystäviä eikä parisuhteessa, niin monella menee shippaushalut jo siinä. Jospa tämä ketju muuttuisi pikku hiljaa otsikkonsa mukaiseksi.
Ne joilla todellisuus on hämärtynyt voisivat lopettaakin satuihin uskomisen, mutta se jotka osaavat shipata oikein voivat jatkaa entiseen malliin.
Shippaaminen kertoo siitä ettei ihminen ole kehittynyt henkisesti aikuiseksi, vaan on jäänyt esiteini-iän tasolle tai omaa elämää, parisuhdetta tai ystäviä ei ole ja on pakko elää mielikuvitus elämää toisten ihmisten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä sitä tietää. Eilenkin vielä kuvasivat ja toissapäivänä. Ei me edes tiedetä, mitä ovat kuvaamassa. Voivat hyvinkin vielä tänään jotain kuvailla
Pointtini oli se, että selvästi ei ollut vaan yhden päivän juttu. Italiaan kuitenkin matkustivat, joten ihan tavallisesta vapaa-ajan kuvauksista tuskin on kyse
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää ihan K, Krew ja Erika 💚💚🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla todellisuus on hämärtynyt voisivat lopettaakin satuihin uskomisen, mutta se jotka osaavat shipata oikein voivat jatkaa entiseen malliin.
Shippaaminen kertoo siitä ettei ihminen ole kehittynyt henkisesti aikuiseksi, vaan on jäänyt esiteini-iän tasolle tai omaa elämää, parisuhdetta tai ystäviä ei ole ja on pakko elää mielikuvitus elämää toisten ihmisten kautta.
Mä tykkään shipata jos haluan ja kärtsä tykkää että siitä shipataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaaminen kertoo siitä ettei ihminen ole kehittynyt henkisesti aikuiseksi, vaan on jäänyt esiteini-iän tasolle tai omaa elämää, parisuhdetta tai ystäviä ei ole ja on pakko el
Sä tykkäät siis kiusata?
Jep, silti kuitenkin huvittavaa, että siihenkin piti saada ympättyä Bojan mukaan sen sijaan että olisi vain sanonut, että oli lomalla.