Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
26001/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se eilinen keikka muuten meni? Oliko Jan yleisössä vai jossain lavan takana? Jutteliko kukaan Janin kanssa (siis fanit, K ja Krew varmaankin kyllä)? Mitä kommentteja on tullut uuden biisin live-esityksestä? Miksi porukka oli niin häkeltyneitä, etteivät pystyneet eilen heti edes kommentoimaan keikkaa?

Joo, olen ärsyttävä mutta kun olen töissä ja päivystän, niin en pysty itse selailemaan somea. Vauva-palstaa vilkuilen aina vessatauoilla. 

Eiköhän Jan yleisössä ollut. Jos lavalla olisi ollut niin somet olis ollut täynnä sitä. Oiskohan Jan ollut kavereidensa kanssa keikalla vai yksin?

Oli bongattu ainakin ulkona tupakalla itsekseen.

Eli mahdollisesti ollut yksin. Tai mikä se yks bongaus oli, jota joku luuli Naceksi?

Vierailija
26002/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen muistutan, että täällä shipataan. Ankeuttajien on turha vaatia pitäviä todisteita mistään. Voep olla tai voep olla olemattahhii, sanois savolainen.

Fakta: J ja B rakastavat toisiaan ja on toisilleen tärkeitä.

Millä tavalla, ihan sama. Me shipataan ja shippi ei ole niin vakavaa 😊

No, mä en "shippaa", vaan tarkkailen realistisia signaaleja ja merkkejä. Ja kaksikon aito suhde kiinnostaa, ei kenenkään mielikuvitelmat siitä. 

Siitä et tiedä mitään muuta, kuin että läheisiä ovat. Se on ainoa varma tieto. 

Ei todellakaan ole varma tieto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26003/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se eilinen keikka muuten meni? Oliko Jan yleisössä vai jossain lavan takana? Jutteliko kukaan Janin kanssa (siis fanit, K ja Krew varmaankin kyllä)? Mitä kommentteja on tullut uuden biisin live-esityksestä? Miksi porukka oli niin häkeltyneitä, etteivät pystyneet eilen heti edes kommentoimaan keikkaa?

Joo, olen ärsyttävä mutta kun olen töissä ja päivystän, niin en pysty itse selailemaan somea. Vauva-palstaa vilkuilen aina vessatauoilla. 

Eiköhän Jan yleisössä ollut. Jos lavalla olisi ollut niin somet olis ollut täynnä sitä. Oiskohan Jan ollut kavereidensa kanssa keikalla vai yksin?

Oli bongattu ainakin ulkona tupakalla itsekseen.

Eli mahdollisesti ollut yksin. Tai mikä se yks bong

Joku saksaa puhuvaa siis. Olisiko ollut Janin kaveri tai joku. Tai sit joku joka oli bongannut Janin yleisöstä.

- sama

Vierailija
26004/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen muistutan, että täällä shipataan. Ankeuttajien on turha vaatia pitäviä todisteita mistään. Voep olla tai voep olla olemattahhii, sanois savolainen.

Fakta: J ja B rakastavat toisiaan ja on toisilleen tärkeitä.

Millä tavalla, ihan sama. Me shipataan ja shippi ei ole niin vakavaa 😊

No, mä en "shippaa", vaan tarkkailen realistisia signaaleja ja merkkejä. Ja kaksikon aito suhde kiinnostaa, ei kenenkään mielikuvitelmat siitä. 

Siitä et tiedä mitään muuta, kuin että läheisiä ovat. Se on ainoa varma tieto. 

Ei todellakaan ole varma tieto!

Ööh, on. Ovat niin itse sanoneet useasti. Puhuvat usein, ovat enemmän kuin ystäviä, kaipaavat toisiaan ja lisäksi nyt vielä viikon loma kahdestaan. Siitä et saa mitenkään satunnaista kaveria, vaikka kuinka yrittäisit. 

Vierailija
26005/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kä-Mäni.

https://www.instagram.com/p/DA-iZLJtOdu/?igsh=MWp3cjQzZ2JzNnc2cA==

T. Kökkis, S=M repeatilla soinut koko aamun 🔥

Vierailija
26006/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kä-Mäni.

Tota. Ooksä se täti mistä siin räpätään. Tai tätipuuma.

Vierailija
26007/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kä-Mäni.

Voin olla 😍🤩.

T. Kökkis

Vierailija
26008/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kä-Mäni.

Voin olla 😍🤩.

T. Kökkis

I can be your sugartäti

Vierailija
26009/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26010/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kä-Mäni.

Voin olla 😍🤩.

T. Kökkis

I can be your sugartäti

Kullä kiitos!!!

T. Sugartäti Kökkis

Vierailija
26011/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy Aito muistuttaa, että säkään et tiedä, mistä Bluza ja SBJ kertovat. Meillä ei ole oikeasti kenelläkään aavistustakaan. Pelottavaa, miten tukeudut spekulaatioihin kuin faktoihin. 

Pelottavaa, mä oon jotain mieltä, kun kirjoitan näkemyksiäni, miten tyhmä pitää olla, että kuvittelet jotain pelottavaa siihen? Yhtä tyhmä kuin nimimerkkien esille ottaminen ilman tarkoitusta täällä on. 

Vierailija
26012/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus sehän on valtaosan näkemys jo, että Bluza ja Sbj ovat Jerestä. Vai eikö eilisessä livessä näyttänytkään siltä?

Vierailija
26013/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus sehän on valtaosan näkemys jo, että Bluza ja Sbj ovat Jerestä. Vai eikö eilisessä livessä näyttänytkään siltä?

Niin siis näkemys, tulkinta. Mutta mitään ei ole vahvistettu Joksujen suunnalta

Vierailija
26014/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiväthän he mitään tarkkaa siitä tule vahvistamaan tietenkään.

Vierailija
26015/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiväthän he mitään tarkkaa siitä tule vahvistamaan tietenkään.

No eivät tietenkään, mutta noita tulkintoja on monenlaisia ja täällä se on tulkittu noin. Biisejä kun voi tulkita eri tavalla

Vierailija
26016/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy Aito muistuttaa, että säkään et tiedä, mistä Bluza ja SBJ kertovat. Meillä ei ole oikeasti kenelläkään aavistustakaan. Pelottavaa, miten tukeudut spekulaatioihin kuin faktoihin. 

Pelottavaa, mä oon jotain mieltä, kun kirjoitan näkemyksiäni, miten tyhmä pitää olla, että kuvittelet jotain pelottavaa siihen? Yhtä tyhmä kuin nimimerkkien esille ottaminen ilman tarkoitusta täällä on. 

Vastaat nyt siis ihmiselle joka itsekin ajattelee näiden biisien olevan ehkä juuri hänestä, mutta en pidä sitä faktana tai sen varjolla esitä asioita. 

Vierailija
26017/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaat nyt siis ihmiselle joka itsekin ajattelee näiden biisien olevan ehkä juuri hänestä, mutta en pidä sitä faktana tai sen varjolla esitä asioita. 

Ei tämä toinenkaan esitä, haloo.

Vierailija
26018/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea ne aamuiset viestit, joihin tuo oli vastauksena kirjoitettu. 

Vierailija
26019/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea ne aamuiset viestit, joihin tuo oli vastaukse

Olen lukenut kaikki.

Vierailija
26020/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tämä palsta hyvin edustettuna Europassissa, kun siellä eilistä voittajaa ovat onnitelleet lukuisat Anna-Liisat, ja yksi Anders😊

Ketju on lukittu.