Liian hyvät eväät töissä aiheuttaa kateutta muissa
Kommentit (16)
Miten muka ilmenee. Jokainen voi itse tehdä eväänsä.
Syötävät vaiko elämän eväät repussa?!
Ilmaset ruoat. Kuka sen seuraa heittelenkö roskiin vai omaan naamaani?
- laitosyökkö
Medium -entrogeeee pihhvviii, kurpitsa moussagaa, paahdettua parsaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Miten se kateus ilmenee?
Katso raxin mainos.
Tuo eväät kaikille- Törkeää syödä itse jotain herkkuruokaa kun toiset mikrottaa kaurapuuroa
Ap:n avaus lienee saaneen idean päiväkotiruokailu keskustelusta, jossa syödään samoissa tiloissa hoidettavien lasten kanssa. Aikuisten kesken liian hyvät eväät tuskin aiheuttaa kateutta, päiväkotiruokailussa ymmärrän, että he jotka voisivat syödä eväänsä eri tilassa kuin hoidettavat lapset, voisivat syödä omia eväitä, muut syövät samaa kuin lapset.
😁 Aikoinaan vieruskaveri kysyi minulta, itse söi ruokalan ateriaa, enkö minä kyllästy niihin samoihin makkaravoileepiini. Joka aamu minä kyllä uudet tein. 😂
Oliko sulla kalliimpi mikroateria? Kyllä sen jälkeen riittää sivustavilkuilijoita.
No kyllä mulle monesti kollegat sanoo, että "ei vitsi miten ihanan näköiset eväät, oispa itelläkin". Mut ei niillä koskaan ole. Ne syö niitä pikapuurojaan ja miroaterioita. Minä teen itse ruuat ja mulla on aina kulho tuoreita hedelmiä ja marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Medium -entrogeeee pihhvviii, kurpitsa moussagaa, paahdettua parsaa jne.
Entrogee😳
Kaikille yhtä paskat eväät.
Sos.dem.
Mussa ei aiheuta. Itse en syö aamulla enkä töissä jotta jaksan paremmin. Juon vain kahvia aamulla kotona ja töissä eli mua ei voisi vähempää muiden eväät kiinnostaa.
Oletko DI-insinöörin vaimo jolla on 3laisia leikkeitä eväsleipien päällä?
Vie vieläkin paremmat eväät.