Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi Janistakin, että hän on something more.
Eikä sanonut. 😂
Sanoi "this guy, perfecto, my man, not Bojan this night but something more baby"
Niin mutta ei siis tarkoita, että Jan on hänelle jotakin something more tässä.
En väitä niin. Mutta ihan faktuaalisesti käytti sanoja something more muun ohessa. Saattoi tarkoittaa vaikka something else tms. mutta sitä emme tiedä.
Nuo K julkkarilivet on hauskoja ja päättömiä. Mutta niissä ollaan niin kierroksilla useimmiten ettei niistä voi tulkita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sanonut. 😂
Sanoihan.
Ei samassa tarkoituksessa.
Sehän on taas ihan vaan teidän tulkintanne, mitä Käärijä milläkin sanomisilla tarkoittaa. Käyttää termiä kuitenkin varsin harmittomasti, aivan kuten rakas/rakkaat-sanaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sanonut. 😂
Sanoihan.
Sehän on taas ihan vaan teidän tulkintanne, mitä Käärijä milläkin sanomisilla tarkoittaa. Käyttää termiä kuitenkin varsin harmittomasti, aivan kuten rakas/rakkaat-sanaakin.
Saattaa olla myös aiempien puheiden normalisoimista. Ja ihan sovittua sellaista. Onhan nuo livet aika sovittuja. Se Häärijän mukaan ottokin ja yllättyminen. Härtsähän oli siinä vieressä. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sanonut. 😂
Sanoihan.
Sanat tulkitaan aina kontekstissa. Esim. jos Kärtsä olisi noiden sanojen sijaan sanonut vaikkapa, että "Bojan is something special" ja toisella kerralla, että "in this live we have something special: Jan!", niin sanat ovat sanat, mutta merkitys hyvin erilainen.
Miten se eilinen keikka muuten meni? Oliko Jan yleisössä vai jossain lavan takana? Jutteliko kukaan Janin kanssa (siis fanit, K ja Krew varmaankin kyllä)? Mitä kommentteja on tullut uuden biisin live-esityksestä? Miksi porukka oli niin häkeltyneitä, etteivät pystyneet eilen heti edes kommentoimaan keikkaa?
Joo, olen ärsyttävä mutta kun olen töissä ja päivystän, niin en pysty itse selailemaan somea. Vauva-palstaa vilkuilen aina vessatauoilla.
Käykö K siis nyt koko Joker Out -bändin läpi?!
Vierailija kirjoitti:
Käykö K siis nyt koko Joker Out -bändin läpi?!
Kade 😔
Eiköhän se Jan ollut aika erikoinen/erityinen lisä siihen liveen. Sitä se K sillä tarkoitti, ei että hänen ja Janin välillä on jotakin erityistä.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästin Janin ja Jeren suhde on enemmän kuin pelkkä ystäväsuhde, kun tätä analysoi. Kysymys on enää, että kuinka mustasukkainen Bojan on.
Joo mä katoin erityisesti noita jalkojen asentoja tossa niin selvästi on something more vibat. Ja sitten äänensävy oli myös sellainen. Sitten myös vaatetuksessa oli selvä piiloviesti toisilleen. On tää jännää
Turhauttaa välillä kun jengi ei osaa englantia kunnolla. Sitten arvostellaan Kärtsää vaikka itse ei osata tykkita kuin yksittäisiä sanoja jos niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Turhauttaa välillä kun jengi ei osaa englantia kunnolla. Sitten arvostellaan Kärtsää vaikka itse ei osata tykkita kuin yksittäisiä sanoja jos niitäkään.
Tulkita. 🤭
Nyt on Jan kokenut myös K:n oman keikan ilman, että olis festareilla ollut 😁
Vierailija kirjoitti:
Miten se eilinen keikka muuten meni? Oliko Jan yleisössä vai jossain lavan takana? Jutteliko kukaan Janin kanssa (siis fanit, K ja Krew varmaankin kyllä)? Mitä kommentteja on tullut uuden biisin live-esityksestä? Miksi porukka oli niin häkeltyneitä, etteivät pystyneet eilen heti edes kommentoimaan keikkaa?
Joo, olen ärsyttävä mutta kun olen töissä ja päivystän, niin en pysty itse selailemaan somea. Vauva-palstaa vilkuilen aina vessatauoilla.
Kova keikka on ollut. Sex moneyn ensiesitys ja CCC kahdesti, kyykytys mukana myös. Moshpittejä kai ainakin icipissä ja Trafikissa, Instapostausten perusteella yleisö bailannut takariviä myöten ihan liekeissä ja Sexmoney on uponnut myös hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästin Janin ja Jeren suhde on enemmän kuin pelkkä ystäväsuhde, kun tätä analysoi. Kysymys on enää, että kuinka mustasukkainen Bojan on.
Joo mä katoin erityisesti noita jalkojen asentoja tossa niin selvästi on something more vibat. Ja sitten äänensävy oli myös sellainen. Sitten myös vaatetuksessa oli selvä piiloviesti toisilleen. On tää jännää
Puhumattakaan tavasta, jolla toisiaan katsoivat. Jonkun instassa oli hyvä pysäytyskuvakin, josta kyllä näkee K ja J välisen yhteyden, joka on selvästi something more.
Vierailija kirjoitti:
Vähän on kyllä vaikea ajatella että se olis ollu Bojanin kanssa kaksin reissussa tolla kielitaidolla. Bojanilla ois ollu aika rankka viikko. Kyl siellä joku on ollu vähän apuna.
Eiköhän se englanti taitu paremmin levänneenä ja rauhassa. Ja Bojan on varmasti kärsivällinen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Jan yleisössä ollut. Jos lavalla olisi ollut niin somet olis ollut täynnä sitä. Oiskohan Jan ollut kavereidensa kanssa keikalla vai yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vähän on kyllä vaikea ajatella että se olis ollu Bojanin kanssa kaksin reissussa tolla kielitaidolla. Bojanilla ois ollu aika rankka viikko. Kyl siellä joku on ollu vähän apuna.
Kun se on jo rautalangasta väännetty, että olivat kaksin. Sulla tai mulla tai kenelläkään meistä ei ole hajuakaan, millaista se keskustelu on kun ovat kaksin. Varmaan ihan okei, jos Bojan jaksaa tosiaan myös puhelimessa paljon jutella. En usko että jaksaisi, jos keskustelukaveri ei siihen pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Jan yleisössä ollut. Jos lavalla olisi ollut niin somet olis ollut täynnä sitä. Oiskohan Jan ollut kavereidensa kanssa keikalla vai yksin?
Oli bongattu ainakin ulkona tupakalla itsekseen.