Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
26021/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen muistutan, että täällä shipataan. Ankeuttajien on turha vaatia pitäviä todisteita mistään. Voep olla tai voep olla olemattahhii, sanois savolainen.

Fakta: J ja B rakastavat toisiaan ja on toisilleen tärkeitä.

Millä tavalla, ihan sama. Me shipataan ja shippi ei ole niin vakavaa 😊

No, mä en "shippaa", vaan tarkkailen realistisia signaaleja ja merkkejä. Ja kaksikon aito suhde kiinnostaa, ei kenenkään mielikuvitelmat siitä. 

Siitä et tiedä mitään muuta, kuin että läheisiä ovat. Se on ainoa varma tieto. 

Ei todellakaan ole varma tieto!

Ei olekaan, money talks!

Vierailija
26022/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sanoi Janistakin, että hän on something more.

Älä nyt höpsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26023/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se outoa jos eivät kuunnelleet Bluzaa jos se kertoo K:sta. Tai sitten siihen biisiin liittyy vanhaa tuskaa ja B ei halunnut pilata lomaa muisteluilla. 

Mun mielestä on erittäin ymmärrettävää, ettei B halunnut kuunteluttaa Bluzaa Klla, jos se kertoo Ksta. Siellä Kultsalla sen esitti, mutta että K istui jossain kauempana eikä siinä nenän edessä, varmasti helpotti tilannetta.

Tuskin kertoo ainakaan suoraan K sta. Olisi liian henkilökohtaista.

Vierailija
26024/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen muistutan, että täällä shipataan. Ankeuttajien on turha vaatia pitäviä todisteita mistään. Voep olla tai voep olla olemattahhii, sanois savolainen.

Fakta: J ja B rakastavat toisiaan ja on toisilleen tärkeitä.

Millä tavalla, ihan sama. Me shipataan ja shippi ei ole niin vakavaa 😊

No, mä en "shippaa", vaan tarkkailen realistisia signaaleja ja merkkejä. Ja kaksikon aito suhde kiinnostaa, ei kenenkään mielikuvitelmat siitä. 

No mee watti kompostiin. Kuinka monta kertaa tää täytyy sanoa. 

Vierailija
26025/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ig: omfgits5ra

stooreissa Kärtsää. Ja pari tyrmäävän kaunista naista.  

Vierailija
26026/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jan on muistanut tänään käydä nappaamassa K:n auton takakonttiin ja ajaa suoraa reittiä Sloveniaan. Kunhan muistavat palauttaa hänet Sveitsiin sunnuntaina. 

Vierailija
26027/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä B sexual kohdasta...... :D

Hidastin youtube videon 0,5, ja sxual kyllä kuuluu, mutta en kyllä kuule ollenkaan get sanaa, vaan vielä selvemmin B sxual..

Eilen olin sillä miit vttua kannalla loppupäivästä, alkupäivästä B sxual, ja nyt siihen palaten. Kuuletteko siis hidastukses get sexual? 

Ja I know, eilen oli keikalla sanonu very sxual, mut sitä ei kyllä todellakaan ainakaan keskellä biisiä youtubessa ole. 

Vierailija
26028/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hidastin youtube videon 0,5, ja sxual kyllä kuuluu, mutta en kyllä kuule ollenkaan get sanaa, vaan vielä selvemmin B sxual..

Eilen olin sillä miit vttua kannalla loppupäivästä, alkupäivästä B sxual, ja nyt siihen palaten. Kuuletteko siis hidastukses get sexual? 

Ja I know, eilen oli keikalla sanonu very sxual, mut sitä ei kyllä todellakaan ainakaan keskellä biisiä youtubessa ole. 

Areenalta, kun kuuntelee keskellä on toi B sexual ainakin.

Vierailija
26029/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kysymys tähän väliin, et onks Kärppä todistettavasti koskaan vetänyt mitään muuta kuin Hyvää puta tai Mökkitien karaokessa? 😅 

Vierailija
26030/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kysymys tähän väliin, et onks Kärppä todistettavasti koskaan vetänyt mitään muuta kuin Hyvää puta tai Mökkitien karaokessa? 😅 

Eikös K laulanut Lapin kesää siellä Vihreiden bileissä?

Vierailija
26031/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotifystä kuunneltuna se on niin selvä very sexual, että mua ihmetyttää todella miten siitä on onnistuttu eilen kuulemaan mitään muuta. 😄 Itsekin siis kuulin, mutta en enää.

Vierailija
26032/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ig: omfgits5ra

stooreissa Kärtsää. Ja pari tyrmäävän kaunista naista.  

Wow nyt on kyllä epätodellisen upeita. 

Vierailija
26033/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sanoi Janistakin, että hän on something more.

Älä nyt höpsi.

Itseasiassa sanoi (oon eri), mut kuulin myös ja veikkaan et tarkoitti sanoa something else eli joku muu kuin Bojan joku "else" (someone Else) mut Jerppu on sellane muru et puhelee niitä näitä. Se sanoo vahingossa tämmösiä. 

Vierailija
26034/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotifystä kuunneltuna se on niin selvä very sexual, että mua ihmetyttää todella miten siitä on onnistuttu eilen kuulemaan mitään muuta. 😄 Itsekin siis kuulin, mutta en enää.

Spotifystä se on mulle taas aivan selkeä be/bi sexual.

- eri

Vierailija
26035/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä B sexual edes tarkoittaisi! A sexual, B sexual, C sexual?!

Vierailija
26036/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kukaan ole kuunnellut tota Häärijän Bailaa

Vierailija
26037/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö kukaan ole kuunnellut tota Häärijän Bailaa

Kerran kuuntelin kun hän oli niin surullisen näköinen Kn stoorissa 😂

Vierailija
26038/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotifystä se on mulle taas aivan selkeä be/bi sexual

Nehän äännetään ihan eri tavalla.

Vierailija
26039/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa mitä sieltä kuulostaa kuuluvan, mutta very sexual vaikuttaa sisällöltään vähemmän järkevältä kuin nuo muut vaihtoehdot.

Mutta tämä homma selviää varmaan pian jostain Q&A:sta tms.

Vierailija
26040/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksuilta muuten tullut uus tiktok! 

Ketju on lukittu.