Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
26041/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksuilta muuten tullut uus tiktok! 

https://www.tumblr.com/eteisvalssi/764032707201302528?source=share

Tässä siis uusin tiktok 😁

Vierailija
26042/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö kukaan ole kuunnellut tota Häärijän Bailaa

Häärijä on mahtava, mutta se biisi on niin yksitoikkoinen, ettei sitä tee mieli kuunnella. Toivottavasti kuitenkin menestyy + Häärijä saa intoa tehdä jatkossa monipuolisempiakin biisejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26043/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä B sexual kohdasta...... :D

Hidastin youtube videon 0,5, ja sxual kyllä kuuluu, mutta en kyllä kuule ollenkaan get sanaa, vaan vielä selvemmin B sxual..

Eilen olin sillä miit vttua kannalla loppupäivästä, alkupäivästä B sxual, ja nyt siihen palaten. Kuuletteko siis hidastukses get sexual? 

Ja I know, eilen oli keikalla sanonu very sxual, mut sitä ei kyllä todellakaan ainakaan keskellä biisiä youtubessa ole. 

Areenalta, kun kuuntelee keskellä on toi B sexual ainakin.

Spotifystä kuunneltuna se on niin selvä very sexual, että mua ihmetyttää todella miten siitä on onnistuttu eilen kuulemaan mitään muuta. 😄 Itsekin siis kuulin, mutta en enää.

Spotifystä se on mulle taas aivan selkeä be/

Youtubesta kun kuuntelet sen kohdan hidastettuna nopeudella 0,5 niin pitäis kuulua se very sexual aika selkeesti.

Vierailija
26044/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijä on mahtava, mutta se biisi on niin yksitoikkoinen, ettei sitä tee mieli kuunnella. Toivottavasti kuitenkin menestyy + Häärijä saa intoa tehdä jatkossa monipuolisempiakin biisejä.

Tuskin sillä on erityistä menestystä lähdetty tavoittelemaan. :)

Vierailija
26046/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi? Tottakai jokainen musiikintekijä ja esiintyjä sitä toivoo. 

Vierailija
26047/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Jan tarkoitti sillä, että bojan is secret man oliko se läppä ja K sanoi, että I don't know all the things... but I love tietääköä K kaikki Bstä vai mitä

Se Janin kommentti oli siihen kun K kertoi ettei B soittanut uutta levyä hänelle Kyproksella. Kn heitto oli mun mielestä vaan sellaista höpöttelyä.

Vierailija
26048/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Jan tarkoitti sillä, että bojan is secret man oliko se läppä ja K sanoi, että I don't know all the things... but I love tietääköä K kaikki Bstä vai mitä

varmaan tarkotti, että kello kaks vois keittää kahvi kuppiko se maassa oli, no ei ollut, mutta onneksi oli pahvia keräykseen voisi seuraavaksi viedä ja mutta lintu... pysäytti menon sade alkoi kissan kellon viikset

Vierailija
26049/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksuilta muuten tullut uus tiktok! 

https://www.tumblr.com/eteisvalssi/764032707201302528?source=share

Tässä siis uusin tiktok 😁

Niin ihana 😘😅

Vierailija
26050/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Baila vaikuttaa siltä, että se on tehty enemmän osaksi Kärtsän show'ta eikä miksikään varsinaisen artistiuran aloitukseksi.

Vierailija
26051/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kysymys tähän väliin, et onks Kärppä todistettavasti koskaan vetänyt mitään muuta kuin Hyvää puta tai Mökkitien karaokessa? 😅 

En tiie onko ollu karaokessa, mut oon muistaakseni kuullut ainakii jossain klipissa laulavan tuomittuna kulkemaan 

Vierailija
26052/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hidastin youtube videon 0,5, ja sxual kyllä kuuluu, mutta en kyllä kuule ollenkaan get sanaa, vaan vielä selvemmin B sxual..

Eilen olin sillä miit vttua kannalla loppupäivästä, alkupäivästä B sxual, ja nyt siihen palaten. Kuuletteko siis hidastukses get sexual? 

Ja I know, eilen oli keikalla sanonu very sxual, mut sitä ei kyllä todellakaan ainakaan keskellä biisiä youtubessa ole. 

Spotifystä kuunneltuna se on niin selvä very sexual, että mua ihmetyttää todella miten siitä on onnistuttu eilen kuulemaan mitään muuta. 😄 Itsekin siis kuulin, mutta en enää.

Mä en taas hidastettuna kuullu ollenkaan very sanaa Youtubesta, vaan yksitavuisen sanan jossa on paljon i-tä. Biii tai vaikka sit miiit mutten verii, liian pitkä. Kiinnostavaa tää!

Vierailija
26053/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Baila vaikuttaa siltä, että se on tehty enemmän osaksi Kärtsän show'ta eikä miksikään varsinaisen artistiuran aloitukseksi.

Joo ja biisiin olisi varmaan panostettu vähän enemmän jos sen olisi oikeasti halunnut ihmisten soittolistoille. Nyt siinä pyörii vaan se yksinkertainen biitti ja eikö se ole joku minuutin pituinen.

Vierailija
26054/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeastaan pidän tuosta Häärijän Bailasta, siinä on tosi kivat soundit. 😁 Sopii varmasti hyvin K:n keikoille.

Vierailija
26055/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toi Baila jää ainakin soimaan päähän. 😩

Vierailija
26056/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotifystä kuunneltuna se on niin selvä very sexual, että mua ihmetyttää todella miten siitä on onnistuttu eilen kuulemaan mitään muuta. 😄 Itsek

Mä en taas hidastettuna kuullu ollenkaan very sanaa Youtubesta, vaan yksitavuisen sanan jossa on paljon i-tä. Biii tai vaikka sit miiit mutten verii, liian pitkä. Kiinnostavaa tää!

Etkö kuule sitä r-kirjaintakaan? Se kuuluu tosi selkeästi. Kuunteletko kunnon kuulokkeilla? Tai hidasta vielä lisää, 0,25.

Vierailija
26057/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tota kuvaa, millä Kärppy mainostaa albumia. 💚

Vierailija
26058/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä yhteisbiisiä. Ja juu, delulu 😂

Vierailija
26059/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan tykännyt K:n postauksesta. Ja albumi 1.11. 😁

Vierailija
26060/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä naurattaa, en ollu huomannutkaan että Annaliisoja on niin monta passissa:DDD luulin että max 5 mut siellähän on varsinainen kööri! Ainakin tai yli 10! Ja noissa kommenteissa joissa onnitellaan AL-kollegaa on vajaa 10 tykkäystä ja kaikki Annaliisoja:D hyvä te! Jos Mikke sattuiski vilkaseen, niin nyt oikeasti uskon että saattais hetki hämmentää, että miten sattuu niin paljon samaa nimeä!

Ketju on lukittu.