Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo kolmen päivän valvominen aiheuttaa saman kuin 1.5 promillen humala. ( Duodecim).
Olen siis jossain 3 promillen humalassa.😭.
Ja taas mennään! Ps. Tuo omien kommenttien peukuttaminen on todella noloa.
Mitä mieltä olette? Pystynkö mä sinnittelemään vielä tiistaihin? 😞. Siihen olisi 3 vuorokautta.
Vieläkö sä kitiset täällä? Mikset mennyt yöllä päivystykseen tai soittanut sinne hätänumeroon niinkun moni neuvoi?
Klotriptyl mite. Ja joskus voi ottaa ketipinoria, mut siitä tulee zombiolo seuraavaksi päiväksi. Eli jos on nukkunut pitkään liian vähän, voi viikonloppuna kuitata univelkaa ketipinorilla.
Muuten klotriptyl mite on yleensä hyvä.
Miksi sulla on unettomuus? Miten olis terapia?
Mulla traumaperäinen stressihäiriö ja terapia auttoi varmaan eniten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette? Pystynkö mä sinnittelemään vielä tiistaihin? 😞. Siihen olisi 3 vuorokautta.
Loppuuko unettomuutesi tiistaina? Hoitsun toimesta? Jos homma ratkeaa terkkarin kanssa keskustelulla, niin sehän on hienoa. Mitä mieltä itse olet, pystytkö tiistaihin sinnittelemään? Mitä tapahtuu, jos et sinne asti jaksa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on tuollainen lääkitys? Miksi ei ole unilääkettä tai nukahtamislääkettä?
En mä tiedä, kaipa tuo on lääkärin mielestä passeli lääkitys.
Eihän se ole, ei missään tapauksessa, jos et kerran nuku noilla lääkkeillä!
Miten lääkärit voi jättää potilaan noin heitteille?
Eihän lääkäri ole jättänyt tätä potilasta heitteille, kun tämä potilas ei ole viikkoon lääkäriä nähnytkään omasta tahdostaan. Eikä nyt taida tujumpaa unilääkkeenä käytettyä olla kuin Levozin, sillähän tainnutetaan sairaaloissa vaikeimmatkin tapaukset. Tosin sairaalassa on vieläkin tehokkaimpia keinoja.
Mä en enää tiedä yhtään, mitä ajatella.😭. Muhun suhtaudutaan hirveän vihamielisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää tiedä yhtään, mitä ajatella.😭. Muhun suhtaudutaan hirveän vihamielisesti.
Ap, meillä ei ole keinoja auttaa sinua.
Minä en ole lääkäri, hoitaja tai farmaseutti. En tiedä lääkkeistä yhtään mitään.
En tunne sinua, en tiedä diagnoosejasi.
Jos osaisin auttaa, auttaisin.
Hae ammattilaisilta apua.
Johan sinä olet viikon selvinnyt ilman unta, selviät luultavasti tiistaihin.
Jos tuntuu, ettet selviä, mene päivystykseen tai soita 112, ensihoitajat tulee viemään sinut lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö valvot? Onko sinulla velvollisuuksia? Onko jo fyysisiä oireita valvomisesta?
Vielä valvon ): Huomenna on jo pakko yrittää uudestaan päivystykseen, jos en vieläkään nuku. Fyysiset oireet: silmien näkökenttä oudosti kaventunut, sydän muljahtelee miten sattuu, rintakehää ja kurkkua kuristaa, pelokas ja ahdistunut olo jne.
Ei ole tällä hetkellä velvollisuuksia, siksi mä varmaan olen yrittänyt sinnitellä näinkin pitkään. ):
Kuka sulle safkaa tekee? Kerroit jossain.., että syöt terveellisesti, että siis kuitenkin syöt, se on hyvä. Asut kotona, mutta siellä ei ole sulla mitään velvollisuuksia? Eikö vanhempasi ollenkaan ihmettele, kun liki kolmekymppinen vaan nyhjöttää kaiket päivät koneella? Käytkö edes suihkussa, vaihdatko vaatteita....??
Otitko sitä Ketipinoria, kuten eilen psyk. polilta ohjeistettiin?
Vierailija kirjoitti:
Otin, mutta olin kai liian ahdistunut nukkumaan. Nukuin tunnin. 😞.
Vierailija kirjoitti:
Ei suhtauduta vihamielisesti sinuun, neuvoa yritetään mutta mikään neuvo ei näytä menevän jakeluun.
Se on turhauttavaa.
Ei jaksaisi montaa kertaa kirjoittaa samoja ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Ei vihamielisesti, vaan porukka turhautuu ja kyllästyy, kun jankutat ja jankutat, etkä tee asioille mitään.
On sinulla kuitenkin todella säännöllinen rytmi palstailla: n klo 8 - n klo 20.
Tuon vielä esille sen, että persoonaltani olen sinnikäs, ujo, herkkä ja varautunut tuntemattomien ihmisten kanssa.
Huoh! Hienosti välttelet itsellesi epämieluisiin kommentteihin vastaamista, eli niihin, joissa kehotetaan hakemaan sitä apua, eikä vain jankuttamaan ja kitisemään.
Eli vielä kerran, miksi et mennyt päivystykseen tai soittanut 112?
Ilmeisesti vanhempasi tietävät sinun vain kerjäävän huomiota, kun heitä ei kiinnosta tilanteesi, koska tietävät ettei mitään aitoa hätää ole. Koska kyllä itse äitinä taistelisin aikuisenkin lapseni hoitoon vaikka väkisin, tai veisin yksityiselle ja ottaisin sitä varten lainan.
Vierailija kirjoitti:
Huoh! Hienosti välttelet itsellesi epämieluisiin kommentteihin vastaamista, eli niihin, joissa kehotetaan hakemaan sitä apua, eikä vain jankuttamaan ja kitisemään.
Eli vielä kerran, miksi et mennyt päivystykseen tai soittanut 112?
Ilmeisesti vanhempasi tietävät sinun vain kerjäävän huomiota, kun heitä ei kiinnosta tilanteesi, koska tietävät ettei mitään aitoa hätää ole. Koska kyllä itse äitinä taistelisin aikuisenkin lapseni hoitoon vaikka väkisin, tai veisin yksityiselle ja ottaisin sitä varten lainan.
Mun vanhemmat ei ole koskaan oikein välittänyt musta. 😞. He myös kieltävät kaikki negatiiviset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin, mutta olin kai liian ahdistunut nukkumaan. Nukuin tunnin. 😞.
Entä opamoxia, mitä lääkäri ei haluaisi sinun ottavan?
Olen siis jossain 3 promillen humalassa.😭.