Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
741/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
742/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, yritän katsoa telkkaria, vaikka en jaksakaan yhtään keskittyä. ):

Pistä jotain musaa soimaan, ja tanssahtele sen tahdeissa pari tuntia. Ota jääkylmä suihku. Mene ulos ja kävele laskien: yy, kaa, koo... siis tee jotain reilusti fyysistä. Nyt oot jo monta päivää kirjoittanut yhtä ja samaa AV: lle ja piehtaroinut paikallasi. Mitä teet öisin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt jumalauta ne opamoxit

Vierailija
744/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus harhailee, ja on koko ajan epätodellinen olo, hassua, että sitä alkaa kyseenalaistaa jopa oman olemassaolonsa. ): Päätä, niskaa ja rintakehää kuristaa, sydän muljahtelee miten sattuu, ja silmien näkökenttä on hassusti kaventunut. ):

Vierailija
745/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun numero on?

Soitan sen ambulanssin.

Vierailija
746/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä jotain musaa soimaan, ja tanssahtele sen tahdeissa pari tuntia. Ota jääkylmä suihku. Mene ulos ja kävele laskien: yy, kaa, koo... siis tee jotain reilusti fyysistä. Nyt oot jo monta päivää kirjoittanut yhtä ja samaa AV: lle ja piehtaroinut paikallasi. Mitä teet öisin??

Öisin yritän levätä silmät kiinni. Kun tulee oikein huono olo, puristan sängyssä olevaa pehmolelua. ):.

Vierailija
747/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ketjun nostot ja keskity kirjoittamaan toisille muutakin kuin samaa: " mä oon toivoton tapaus". Kerro vaikka lapsuudestasi. Mitä olet harrastanut? Oletko opiskellut tai ollut töissä? Mistä työstä tykkäisit, jos saisit vapaasti valita. Lempivärisi? Uskoitko pienenä joulupukkiin? Osaatko uida? Mitä tykkäät uudesta hallituksesta?

Vierailija
748/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öisin yritän levätä silmät kiinni. Kun tulee oikein huono olo, puristan sängyssä olevaa pehmolelua. ):.

Jos et oikeasti ole nukkunut YHTÄÄN 5 vrk aikana, sun pitäisi mennä heti sairaalaan. Tää ei nyt helpota, mutta mulle sanottiin että se on maksimi aika, minkä selviää hereillä ja hengissä.

Yksikään noista sun lääkkeistä ei ole edes varsinainen unilääke. En mäkään noilla nukkuisi.

Vierailija
749/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ketjun nostot ja keskity kirjoittamaan toisille muutakin kuin samaa: " mä oon toivoton tapaus". Kerro vaikka lapsuudestasi. Mitä olet harrastanut? Oletko opiskellut tai ollut töissä? Mistä työstä tykkäisit, jos saisit vapaasti valita. Lempivärisi? Uskoitko pienenä joulupukkiin? Osaatko uida? Mitä tykkäät uudesta hallituksesta?

Mä yritän huomenna vastata noihin kysymyksiin? Nyt mulla on hirveän huono olo. ):

Hyviä kysymyksiä.

Vierailija
750/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö valvot? Onko sinulla velvollisuuksia? Onko jo fyysisiä oireita valvomisesta?

751/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö AV:lla ole ketään, joka olisi ajautunut samaan jamaan? Olen hyvin epätoivoinen. ):

🤣. Lopeta jo ruikutus.

): Eikö ketään, edes yhtä, jolla olisi tai olisi ollut sama jama kuin mulla? Tai edes jollain tutulla. ):

Mies ei nuku. Saattaa valvoa useamman yön putkeen, sitten joskus päivällä nukkuu.

Olin 2 vikkoa lomalla, 'pidin' miehen hereillä päiväsaikaan. Toisella viikolla nukkui öisin.

Tämä ei varmaan sinua auta, mutta ethän torku päiväsaikaan?

Vierailija
752/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öisin yritän levätä silmät kiinni. Kun tulee oikein huono olo, puristan sängyssä olevaa pehmolelua. ):.[/quote

Varmaan saat öisin lepoakin, vaikket sitä tiedosta. Mullakin on unikaverina puolimetrinen pehmoinen ja hymyilevä krokotiili, kulunut mutta uskollinen. Pehmot ovat yöllä ihania.

Vierailija
753/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö valvot? Onko sinulla velvollisuuksia? Onko jo fyysisiä oireita valvomisesta?

Vielä valvon ): Huomenna on jo pakko yrittää uudestaan päivystykseen, jos en vieläkään nuku. Fyysiset oireet: silmien näkökenttä oudosti kaventunut, sydän muljahtelee miten sattuu, rintakehää ja kurkkua kuristaa, pelokas ja ahdistunut olo jne.

Ei ole tällä hetkellä velvollisuuksia, siksi mä varmaan olen yrittänyt sinnitellä näinkin pitkään. ):

Vierailija
754/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän huomenna vastata noihin kysymyksiin? Nyt mulla on hirveän huono olo. ):

Hyviä kysymyksiä.

Miksi taas torppaat juttelun? Olisin tykännyt jutella kanssasi.

Vierailija
755/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö AV:lla ole ketään, joka olisi ajautunut samaan jamaan? Olen hyvin epätoivoinen. ):

🤣. Lopeta jo ruikutus.

): Eikö ketään, edes yhtä, jolla olisi tai olisi ollut sama jama kuin mulla? Tai edes jollain tutulla. ):

Mies ei nuku. Saattaa valvoa useamman yön putkeen, sitten joskus päivällä nukkuu.

Olin 2 vikkoa lomalla, 'pidin' miehen hereillä päiväsaikaan. Toisella viikolla nukkui öisin.

Ikävä kyllä en torku edes päiväsaikaan. ):

Vierailija
756/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et oikeasti ole nukkunut YHTÄÄN 5 vrk aikana, sun pitäisi mennä heti sairaalaan. Tää ei nyt helpota, mutta mulle sanottiin että se on maksimi aika, minkä selviää hereillä ja hengissä.

Yksikään noista sun lääkkeistä ei ole edes varsinainen unilääke. En mäkään noilla nukkuisi.

Mä yritän huomenna uudestaan päivystykseen, jos en ole vieläkään nukkunut ):

Kai mä vielä pysyn hengissä. 😭

Vierailija
757/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on tuollainen lääkitys? Miksi ei ole unilääkettä tai nukahtamislääkettä?

Vierailija
758/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣. Lopeta jo ruikutus.

Ikävä kyllä en torku edes päiväsaikaan. ):

Pysyttelet kumminkin yöllä makuulla? Silloin, kun mulla on kovaa stressiä ja siitä aiheutuvaa unettomuutta, kävelen vaan ympäri huushollia.

Vierailija
759/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on tuollainen lääkitys? Miksi ei ole unilääkettä tai nukahtamislääkettä?

En mä tiedä, kaipa tuo on lääkärin mielestä passeli lääkitys.

Vierailija
760/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän huomenna uudestaan päivystykseen, jos en ole vieläkään nukkunut ):

Kai mä vielä pysyn hengissä. 😭

Tottakai pysyt hengissä. Miksi et puhu muusta kuin itsestäsi? Jos joku haluaisi jutella, niin et enää haluakaan kontaktia. Voi tuntua ikävältä siitä toisestakin, kun välität vain itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi